Partyflock

Forumonderwerp · 925341
Waarschuw beheerder
Soms vraag ik mij wel eens af, of mensen wel weten waar ze mee bezig zijn....

Mijn vraag is, wat vinden jullie nou van zwangere vrouwen op hardcore feesten?

Ik heb bij regelmaat hoogzwangere meiden op feesten gezien, tussen de beukende menigte... dat kan toch niet goed zijn voor zo'n kind?

Volgens mij kan je best nog wel een kijkje nemen als je net zwanger bent, maar je dan wel van de rommel afblijft... maar als je al een aantal maanden bent, kan dat gewoon niet goed zijn!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mama van amy op vrijdag 30 november 2007 om 11:46:
zulke moeten idd geen kinderen kunnen krijgen

Zn trutje als Chantalleke had niet eens op deze aardbol moeten zijn .! :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 november 2007 om 11:45:
kinderen zijn niet te vertrouwen, JWT :lol:

Lkkr vooruitzicht en verwachtingen heb je van jou kids dan. Ik weet niet tot welke grens je het hebt als het op vertrouwen aankomt, geheimpjes mogen er altijd wel zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 november 2007 om 11:48:
Zn trutje als Chantalleke had niet eens op deze aardbol moeten zijn .!

haha :lol: ze leeft hier ook niet ze zweeft met een blow in haar muil !
Waarschuw beheerder
Wat een slap gelul allemaal met die kutsmoesen over het roken in een zwangerschap.

Ik had veel stress op dat moment bla bla bla bla. Rot op met je stress in je zwangerschap.

Ik had ook veel stress in mn eerste zwangerschap. We hadden geen huis, helemaal NIETS. Toch kon ik stoppen. Knap? :nee: Gewoon discipline.

Dus lul maar raak voor een knaak over wat een ellende je allemaal niet had want die had ik ook!

Waarschuw beheerder
Ik heb ook gewoon gerookt tijdens mn zwangerschap..Al waren het maar 2 op een dag trots ben ik er niet op hoor .! Iedereen WEET dat het schadelijk kan zijn voor je ongeboren kindje .!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 november 2007 om 11:10:
Bijna al mijn vriendjes en vriendinnetjes op die leeftijd van toen
hadden deze afspraak met hun ouders. Allen hebben ze rijlessen
mogen volgen van hun ouders, alle ouders dachten dat zoonlief/
dochterlief niet rookte MAAR... ze rookten allemaal stiekem.

Ik vind dat trouwens ook diefstal van je ouders, en in dat geval heb ik alle vertrouwen in mijn kinderen dat ze dit niet doen, en als ze wel zouden gaan roken mij dit vertellen, aangezien alles hier bespreekbaar is. Leuke vrienden heb je trouwens.

Waarschuw beheerder
wijken trouwens wel een beetje van het onderwerp af,lol
Waarschuw beheerder
tja roken is idd niet goed maar daarintegen vind ik blowen en alcohol wel effe wat anders dat vind ik echt super slecht ik vind dat dat helemaal het toppunt is van niet goed bij je hoofd zijn!mensen die dat doen zijn echt knettergek niet goed wijs enz want ik vind dat is niks om trots op te zijn!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op vrijdag 30 november 2007 om 12:58:
Wat een slap gelul allemaal met die kutsmoesen over het roken in een zwangerschap.

Inderdaad he meis? :gaap: Hoe is het met je lieffie? (L)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 november 2007 om 11:56:
Lkkr vooruitzicht en verwachtingen heb je van jou kids dan. Ik weet niet tot welke grens je het hebt als het op vertrouwen aankomt, geheimpjes mogen er altijd wel zijn.

Geheimpjes zijn er altijd wel ja. Daar ben je ook kind voor.
Maar starten met rijlessen doe je al je 18 bent.
Ik heb een supervooruitzicht en superverwachting van mijn
eigen zoon, maar ik ben wel reeel. Kinderen liegen.
Zeker om dingen gedaan te krijgen als bijv. een rijbewijs krijgen.
Ik zeg niet dat hij of alle andere kinderen pertinent gaan liegen,
maar ik houd er zeker rekening mee. Ik leef niet in een droomwereld.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 november 2007 om 14:54:
Ik vind dat trouwens ook diefstal van je ouders, en in dat geval heb ik alle vertrouwen in mijn kinderen dat ze dit niet doen, en als ze wel zouden gaan roken mij dit vertellen, aangezien alles hier bespreekbaar is. Leuke vrienden heb je trouwens.

Top voor je dat jij zoveel vertrouwen in je kinderen hebt. (y)
Bij mij thuis was ook alles bespreekbaar zoals bij veel mensen
thuis, maar toch doe je dit niet als kind zijnde. Althans ik niet
en ik denk velen met mij niet.

Over je opmerking "leuke vrienden heb je trouwens" :gaap: dat is
allemaal van toen, jeugd, lang geleden. Als je jong bent doe je
allemaal (oh nee, wacht, jij zeker niet?) dingen die je
waarschijnlijk niet zou doen als je ouder bent.
Ik schaam me er niet voor, heb een leuke jeugd gehad, heb
goed gepuberd, veel streken uitgehaald, maar dat was toen.
Niet te vergelijken met nu, in mijn geval dan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 november 2007 om 11:43:
dichtnaaien

wel de beste manier om naaien te voorkomen
gebeurt nog in sommige afrikaanse landen
tot de huurlijksnacht en dan mag de man de eerste eer
Uitspraak van mama van amy op vrijdag 30 november 2007 om 12:32:
ze leeft hier ook niet ze zweeft met een blow in haar muil !

:LOL:

Waarschuw beheerder
donateur
das goed voor het kind als die bass maar lkkr doordreunt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 december 2007 om 03:24:

was je aan het slaapwandelen ofzo, volgens mij had jij allang in je bed horen liggen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 december 2007 om 03:24:

idd je bent niet echt helemaal bij beetje domme opmerking!tja 14 jaar en rookt iedere dag weed dus kun je ook niks van verwachten!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mama van amy op zaterdag 1 december 2007 om 11:04:
idd je bent niet echt helemaal bij beetje domme opmerking!

het is 15 kan dus alleen maar domme opmerkingen maken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 december 2007 om 08:20:
was je aan het slaapwandelen ofzo, volgens mij had jij allang in je bed horen liggen!

Kinderen liegen haha (y)

Waarschuw beheerder
Of er word niet opgelet *wink*

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 december 2007 om 09:38:
Of er word niet opgelet *wink*

Als ik jou moet geloven ga je er toch vanuit dat je kind slaapt?

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 november 2007 om 11:56:

Waarschuw beheerder
Verbeter de wereld, begin bij jezelf zou ik zeggen!

Iedereen zit zich hier op het forum druk te maken over dingen waar ze toch niks aan kunnen veranderen.
Tis aan degene zelf en zolang zij zelf niet inziet dat ze fout zit , zal ze er niet aan werken ook.

Iedereen maakt fouten, de 1 meer dan de ander. Hopelijk komt er een tijd dat ze er van zullen leren.

Ik was 19 toen ik mijn 1e kreeg, ik deed alles volgens het boekje in mijn zwangerschap en toch kreeg ik een kindje met ADHD en ODD.
Wat de oorzaak er van is? Ik zou het niet weten...wil het ook niet weten. Het doet toch niks aan het feit dat hij deze stoornissen heeft.

Bij mijn volgende zwangerschappen heb ik gewoon gedaan wat mijn gevoel me ingaf. En heb bijv met oud en nieuw een keer een wijntje gedronken...
Dit heeft echt geen kwaad gedaan bij de kindjes...

Iedere dag een blow kan niet goed zijn, echter bij mijn laatste zwangerschap sliep ik heel slecht. De verloskundige verwees mij naar de huisarts waar ik volgens haar maar slaappillen moest halen zodat ik niet uitgeput aan mijn bevalling zou beginnen.
Ik heb dit geweigerd...slaappillen terwijl je 8 maanden zwanger bent kunnen ook niet goed zijn, dan maar moe.

Waarschuw beheerder
Ik gooi de handoek in de ring, meisje je hebt gelijk!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miepie op dinsdag 16 januari 2007 om 15:08:
Mijn vraag is, wat vinden jullie nou van zwangere vrouwen op hardcore feesten?

Moeten ze helemaal zelf weten

Ikzelf heb het niet gedaan :no: Je weet gewoon dat op 't moment dat er een kindje onderweg is, dat je bepaalde aspecten van je leven moet opgeven. Ook het keihard doorfeesten hoort daarbij (mijns inziens)

Zeker tijdens een zwangerschap wil je goed voor je lijf zorgen, het moet voldoende rust krijgen en risico's moeten vermeden worden.
Na een bevalling kan je weer lekker erop los leven wanneer je goeie opvang hebt.. in die 9 maanden (nogmaals, vind ik) heb je je op te offeren en verstandige keuzes te maken voor je kindje.

Maar nogmaals : wat anderen doen, moeten zij weten. Hun kind, hun lijf, hun leven :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Niet geregistreerd op zondag 2 december 2007 om 11:33:
Iedereen zit zich hier op het forum druk te maken over dingen waar ze toch niks aan kunnen veranderen.

Is pure frustratie!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 december 2007 om 11:47:
Is pure frustratie!

Ja is ook zo maar zeg nou eerlijk...je druk maken om iets waar je toch niets aan zult veranderen kost alleen maar energie.
Die energie kan je beter aan je gezin besteden...dan aan een meisje wat toch niet wil luisteren.

Waarschuw beheerder
Jij begrijpt m, betrap mezelf er ook op door steeds in de verdediging te gaan haha, maarja ik heb ook niet alles op een rijtje schijnbaar.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Niet geregistreerd op zondag 2 december 2007 om 12:05:
Ja is ook zo maar zeg nou eerlijk...je druk maken om iets waar je toch niets aan zult veranderen kost alleen maar energie.
Die energie kan je beter aan je gezin besteden...dan aan een meisje wat toch niet wil luisteren.

:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 december 2007 om 13:08:
betrap mezelf er ook op door steeds in de verdediging te gaan haha, maarja ik heb ook niet alles op een rijtje schijnbaar

Ik ga de moeite niet eens doen om in verdediging te gaan.
Mensen hebben toch vaak hun oordeel al klaar.

En inmiddels heb ik geleerd dat mensen die vaak kritiek hebben op een ander dat doen om de aandacht van zichzelf af te leiden.

Tevens is het zo dat mensen die in ieder gesprek aangeven dat ze het zo goed voor elkaar hebben vaak ook onzeker zijn.
Als je het echt zo goed voor elkaar heb als dat je zegt dan hoef je dat niet steeds te benadrukken, dan zien mensen dat zelf ook wel zonder dat je ze er op attendeert.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Niet geregistreerd op zondag 2 december 2007 om 14:44:
Tevens is het zo dat mensen die in ieder gesprek aangeven dat ze het zo goed voor elkaar hebben vaak ook onzeker zijn.
Als je het echt zo goed voor elkaar heb als dat je zegt dan hoef je dat niet steeds te benadrukken, dan zien mensen dat zelf ook wel zonder dat je ze er op attendeert.

Ik dacht t, en jij zecht het, maar ze is/zijn nog jong, hebben nog nix meegemaakt waarschijnlijk. Ik ga ff plakken en knippen met the girls. Zijn een mega sigaret als suprise aan het maken hahaha.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 december 2007 om 15:22:
ze is/zijn nog jong

Over wie heb je het eigenlijk?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op zondag 2 december 2007 om 18:50:
Modeziektes

Ik denk dat je niet eens weet wat ODD inhoudt...

En voordat je antwoord niet even snel gaan googlen :p

Btw oordeel niet zomaar... misschien dat mensen idd te snel de stempel ADHD krijgen maar je kan niet alles over 1 kam scheren.
Mijn zoon kan misschien vanwege zijn ODD niet thuis blijven wonen en zit er ook voor op een speciale school dus vind het een erg kortzichtige opmerking van je :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
iedereen maakt idd weleens fouten wij allemaal niemand is perfect wat bij de ene normaal is is bij de ander verschrikkelijk maar meningen met elkaar uitwisselen moet wel kunnen vind ik en iedereen moet idd mekaar in hun waarde laten maar ik blijf erbij forums zijn om meningen te wisselen is altijd effe leuk nietwaar?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Niet geregistreerd op zondag 2 december 2007 om 19:48:
oordeel niet zomaar

Uitspraak van mama van amy op maandag 3 december 2007 om 09:21:
iedereen maakt idd weleens fouten wij allemaal niemand is perfect wat bij de ene normaal is is bij de ander verschrikkelijk maar meningen met elkaar uitwisselen moet wel kunnen vind ik en iedereen moet idd mekaar in hun waarde laten maar ik blijf erbij forums zijn om meningen te wisselen is altijd effe leuk nietwaar?

amen (Y) idd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mama van amy op maandag 3 december 2007 om 09:21:
iedereen moet idd mekaar in hun waarde laten maar ik blijf erbij forums zijn om meningen te wisselen is altijd effe leuk nietwaar?

Idd maar er is een verschil tussen een mening geven en proberen iemand van je gelijk te overtuigen terwijl diegene het toch niet wil begrijpen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Niet geregistreerd op zondag 2 december 2007 om 19:48:
Btw oordeel niet zomaar... misschien dat mensen idd te snel de stempel ADHD krijgen maar je kan niet alles over 1 kam scheren.
Mijn zoon kan misschien vanwege zijn ODD niet thuis blijven wonen en zit er ook voor op een speciale school dus vind het een erg kortzichtige opmerking van je

idd heb je helemaal gelijk in. Echter zie je bij de peuterspeelzalen etc. tegenwoordig dat bijna de helft van de kinderen ADHD heeft. Echt niet meer normaal!! Toen ik vroeger jong was hadden we wel een paar rotjong in de klas, maar maar één ADHD-er.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kam op maandag 3 december 2007 om 12:32:
Echter zie je bij de peuterspeelzalen etc. tegenwoordig dat bijna de helft van de kinderen ADHD

Dat hebben ze echt niet allemaal! Zodra kids druk zijn en de ouders de kids niet meer aan kunnen word er al snel ADHD "vastgesteld".
De kids volstoppen met Ritalin en de ouders hebben gelijk een excuus waarom hun kids ontsporen! Zeg echt niet dat hij bij alle gevallen zo is, maar 8 vd 10 zeker wel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kam op maandag 3 december 2007 om 12:32:
Toen ik vroeger jong was hadden we wel een paar rotjong in de klas, maar maar één ADHD-er.

Ik was zelf ook zo'n ADHD-er dus tis niet raar dat mijn zoon het ook heeft!

Uitspraak van Daaan op maandag 3 december 2007 om 12:43:
Dat hebben ze echt niet allemaal! Zodra kids druk zijn en de ouders de kids niet meer aan kunnen word er al snel ADHD "vastgesteld".

Ik heb 4 kids dus druk is het hier zo wie zo wel.
Mijn zoon heeft van het druk zijn nog het minst last...zijn concentratie, geen rem hebben en zich niet kunnen afsluiten zit hem meer dwars!

De kids volstoppen met Ritalin

Mijn zoon slikt geen ritalin...helemaal geen medicatie.
Ritalin belemmert een kind in zijn groei en ik vind er meer nadelen als voordelen aan zitten. Zelf neem ik het ook niet dus waarom zou ik het mijn zoon dan wel geven? Omdat hij dan rustiger is? Kind moet zich ook kunnen ontladen. En zolang hij het goed doet op school, ookal is dat op een ZMOK school so be it!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Niet geregistreerd op maandag 3 december 2007 om 13:18:
Mijn zoon slikt geen ritalin...helemaal geen medicatie.

(Y) Ik ken een gezin waarvan alle twee de jongens (zogenaamd) ADHD hebben. Allebei zwaar aan de Ritalin, die jongens zien er niet uit!
Ingevallen bekkies, mager, afwezig. Ze zijn gewoon verslaafd en dat is dan 13 en 10! Zo zonde. En in dit geval de schuld van papa en mama!

Waarschuw beheerder
zijn concentratie, geen rem hebben en zich niet kunnen afsluiten zit hem meer dwars!

en dan noem ik het pas adhd
druk zijn kinderen toch wel de 1 alleen wat meer dan de ander
Kind moet zich ook kunnen ontladen. En zolang hij het goed doet op school, ookal is dat op een ZMOK school so be it!

helemaal met je eens
Uitspraak van Daaan op maandag 3 december 2007 om 13:28:
En in dit geval de schuld van papa en mama!

wat is schuld
denk dat een ieder ouder doet wat hij of zij goed denkt te doen
en een iedere situatie is anders
ken heel veel adhd gevallen om me heen
en het vermoeden is er nu al dat mijn zoon het ook heeft
fam kwaal dus zal me niets verbazen
maar ik zou hem geen medicijnen geven
maar ik ken gevallen waarvan de kinderen totaal onhandelbaar zijn
wat moet je dan als ouder als je alles al hebt geprobeert en je het echt niet meer weet
Waarschuw beheerder

daar doelde ik ook op;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 december 2007 om 14:06:
wat moet je dan als ouder als je alles al hebt geprobeert en je het echt niet meer weet

Je doet als ouder wat je denkt dat goed is. Je zoekt hulp bij instanties die soms ook maar wat doen.
En soms tref je het met de hulpverlenende instantie.

Uitspraak van Daaan op maandag 3 december 2007 om 13:28:
En in dit geval de schuld van papa en mama!

Vind ik dus niet. Ten slotte schrijft een arts de Ritalin voor en niet de ouder zelf. Als je naar een huisarts gaat en zegt mijn zoon heeft ADHD , kunt u ritalin voorschrijven zal hij dat hoogstwaarschijnlijk niet doen dus vind ik in dit geval de betreffende arts debet.
De ouders doen waarschijnlijk wat de instanties hun hebben geleerd!

Mijn zoon wilden ze ook aan de medicatie hebben maar omdat ik zelf ADHD heb en ritalin geslikt heb heb ik dat geweigerd.
Ik viel onwijs af van de ritalin, kreeg inslaapproblemen en had enorm last van het rebound effect. En tenslotte misschien heel vreemd maar ik miste de drukte in mijn hoofd.

Maar om weer effe on-topic te gaan:

Moeders die naar hardcore feesten gaan terwijl ze zwanger zijn lopen meer risico op een kind met hoor problemen.
Moeders die drugs gebruiken in hun zwangerschap, ookal is het blowen lopen meer risico op een kind met bijv. ADHD

En daarnaast heb je nog de erfelijke gevallen zoals mijn zoon.
Echter op hardcore feesten zie je vaak veel ADHD-ers...raar maar waar!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 december 2007 om 14:06:
wat is schuld

Er word veel te snel geroepen dat een kind ADHD heeft!
Zodra ze onhandelbaar zijn voor de ouders roepen ze, ja mijn kind heeft ADHD! :S

Uitspraak van Kam op maandag 3 december 2007 om 14:08:
daar doelde ik ook op

:jaja: ik vulde je aan;)

Uitspraak van Niet geregistreerd op maandag 3 december 2007 om 14:35:
De ouders doen waarschijnlijk wat de instanties hun hebben geleerd!

:no: in het geval van deze ouders, zouden de ouders eens wat meer tijd voor hun kids moeten maken! Zijn gewoon een stel aso's, die vloeken, tieren en alles behalve het goede voorbeeld geven! Moeders schroomt niet om haar kind een extra pilletje Ritalin te geven :rot:

Echter op hardcore feesten zie je vaak veel ADHD-ers

Hoe kom je daarbij?
Staat het op hun voorhoofd dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daaan op maandag 3 december 2007 om 15:38:
in het geval van deze ouders, zouden de ouders eens wat meer tijd voor hun kids moeten maken! Zijn gewoon een stel aso's, die vloeken, tieren en alles behalve het goede voorbeeld geven! Moeders schroomt niet om haar kind een extra pilletje Ritalin te geven

ik praat het niet goed of zo
maar ik kan me voorstellen dat je als ouder radeloos word en er zelf zo gek van word dat schreeuwen het ;laatste zogenaamde red middel is
Uitspraak van Daaan op maandag 3 december 2007 om 15:38:
Er word veel te snel geroepen dat een kind ADHD heeft!
Zodra ze onhandelbaar zijn voor de ouders roepen ze, ja mijn kind heeft ADHD!

ik doelde op wat anders
maar maakt niet uit
Maar om weer effe on-topic te gaan:

tja daar ging het hier over maar telkens dwalen we weer af met zijn allen:LOL:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 december 2007 om 15:47:
tja daar ging het hier over maar telkens dwalen we weer af met zijn allen:LOL:

:lol: idd telkens dwalen we weer af we gaan van zwangere op hardcore feesten naar kinderen die liegen en dan naar vrouwen blowen tijdens de zwangerschap en dan kinderen met adhd lijkt allemaal zo ver bij mekaar vandaan liggen wat ik wil zeggen is dat ik hier veel moeders lees over hoe ze met hun kinderen omgaan de een doet het zo de ander zo en idd je moet mekaar geen mening opleggen want een mening is eigen dat maakt je ik!je kunt hem wel geven maar accepteer dat een ander er ook anders over kan denken!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mama van amy op maandag 3 december 2007 om 16:04:
je moet mekaar geen mening opleggen want een mening is eigen dat maakt je ik!je kunt hem wel geven maar accepteer dat een ander er ook anders over kan denken!laatste aanpassing 3 december 2007 16:34

idd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miepie op dinsdag 16 januari 2007 om 15:08:
Ik heb bij regelmaat hoogzwangere meiden op feesten gezien, tussen de beukende menigte... dat kan toch niet goed zijn voor zo'n kind?

dit was de vraag en idd niet normaal vind ik op een hardcorefeest hoogzwanger dat kan echt niet!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op zondag 2 december 2007 om 18:50:
Modeziektes

Oeeh die is wel hard..!
ODD is geen kattenpis.

Persoonlijk vind ik roken tijdens zwangerschap echt not done! Maar ik weet ook dat er inderdaad vaak wordt geadviseerd:
"Ik heb liever dat je een paar sigaretten rookt dan dat je zo in de stress zit"..
Iedereen moet maar doen wat hij zelf wil, maar ooh wat vind ik een zwangere vrouw met een sigaret toch een vreselijk gezicht.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 december 2007 om 21:15:
Maar ik weet ook dat er inderdaad vaak wordt geadviseerd:
"Ik heb liever dat je een paar sigaretten rookt dan dat je zo in de stress zit"..

Door de zwangere vrouwen zelf ja. Niet door de verloskundigen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op dinsdag 4 december 2007 om 12:42:
Door de zwangere vrouwen zelf ja. Niet door de verloskundigen.

das bull
mij werd het aangeraden om maar zo min mogelijk te roken omdat ik te veel stress had
niet zelf een leuk verhaaltje verzonnen dus
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van mama van amy op maandag 3 december 2007 om 19:28:
hoogzwanger dat kan echt niet

stel dat er wat gebeurd..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 december 2007 om 13:05:
mij werd het aangeraden om maar zo min mogelijk te roken omdat ik te veel stress had
niet zelf een leuk verhaaltje verzonnen dus

Je krijgt toch geen gelijk hier, en je hoeft jezelf niet te verdedigen!