Partyflock

Forumonderwerp · 925341
Waarschuw beheerder
Soms vraag ik mij wel eens af, of mensen wel weten waar ze mee bezig zijn....

Mijn vraag is, wat vinden jullie nou van zwangere vrouwen op hardcore feesten?

Ik heb bij regelmaat hoogzwangere meiden op feesten gezien, tussen de beukende menigte... dat kan toch niet goed zijn voor zo'n kind?

Volgens mij kan je best nog wel een kijkje nemen als je net zwanger bent, maar je dan wel van de rommel afblijft... maar als je al een aantal maanden bent, kan dat gewoon niet goed zijn!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miepie op dinsdag 16 januari 2007 om 16:34:
maar het is een voorbeeldje... als iemand dat wel zou doen als ze zwanger is... zou ik het bijvoorbeeld lullig vinden voor het kind...

Gelijk heb je. Die moet je een stomp op d'r hasses geven en het kind na de geboorte bij weghalen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 16 januari 2007 om 16:36:
zijn ook TEveel wijven die stug door blijven roken :@ en drinken :@

Nou ik ken iemand die ook niet meer wilde roken toen ze zwanger was en die moest van de verloskundige 3 sigaretten per dag gaan roken, omdat de stress van het stoppen schadelijker was voor het kindje dan die sigaretten. Maar als dat niet zo is moet je gewoon niet roken en drinken. en drugs al hellemaal niet. Dan ben je het doodtrappen niet waard :@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 16:38:
Gelijk heb je. Die moet je een stomp op d'r hasses geven en het kind na de geboorte bij weghalen!

nou.. die neiging krijg je wel ja als je het ziet... ik kan daar echt boos om worden.. vind het gewoonweg triest voor het kind, dat het dan een moeder heeft met zo weinig verantwoordelijkheidsgevoel..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miepie op dinsdag 16 januari 2007 om 16:42:
nou.. die neiging krijg je wel ja als je het ziet... ik kan daar echt boos om worden.. vind het gewoonweg triest voor het kind, dat het dan een moeder heeft met zo weinig verantwoordelijkheidsgevoel..

Tja, maar je heb ze er wel bij he. Sommige mensen begrijpen het gewoon echt niet.
Waarschuw beheerder
Sowieso is hier al een topic over :bloem: (heb alleen ff geen zin om de link op te zoeken)

Ik ben naar een x aantal feesten geweest toen ik zwanger was. Heb uitvoerig overleg gehad met mijn verloskundige waarin ik vertelde wat voor werk ik deed, hoe hard de muziek was, bass etc Ze heeft aangegeven dat het geen schade voor het kindje leverde; Natuurlijk niet midden op de dansvloer staan tussen al die gekken die duwen enzo, niet voor een speaker staan etc etc En...gouden regel: Zodra ik moe was meteen naar huis.
Nu was ik vanaf week 26 ziek waardoor ik geen feesten meer heb meegemaakt, maar het ging allemaal prima :yes: Mijn kindje werd altijd rustig van de muziek. Heb juist gehad toen ik een keer in de bioscoop was dat ze enorm schrok doordat ik schrok van iets. Toen ben ik dus niet meer naar de film geweest.
En vergelijkingen met " anders uitgaan" zijn in dat topic ook geweest. Nah weet nog dat mn vriendin me uitnodigde voor een avondje naar de kroeg. Ik was moe en ging niet mee. Was maar goed ook want de pleuris was daar uitgebroken: Iedereen vechtte met iedereen en het was er megaklein dus...tja.
Kortom mijn ant: Ja moet kunnen zolang je maar geen rare dingen doet en gewoon rustig aan de kant staat.

ps Nu nog wordt ze rustig van hardcore en heeft ze de grootste lol op jump :bloem:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DD80 op dinsdag 16 januari 2007 om 16:45:
En...gouden regel: Zodra ik moe was meteen naar huis.

zo zie je ... dat het wel kan.. je hebt het verstandig aangepakt..

vandaar dit forum... hoe kijken mensen er tegenaan?

zoals jij het verteld... vind ik dat je er wel goed over na hebt gedacht.. onder de voorwaarden die jij aangeeft is het al veel minder erg om te gaan..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DD80 op dinsdag 16 januari 2007 om 16:45:
ps Nu nog wordt ze rustig van hardcore en heeft ze de grootste lol op jump (f)

8) (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miepie op dinsdag 16 januari 2007 om 16:54:
zoals jij het verteld... vind ik dat je er wel goed over na hebt gedacht.. onder de voorwaarden die jij aangeeft is het al veel minder erg om te gaan..

ik ben er gewoon heel bewust mee omgegaan. Kan me ook nog wel herinneren dat iemand die hoogzwanger in een megarokerige club rondliep. Nouja liep...je kon je amper bewegen zo druk was het. Is jaren geleden hoor maar toen dacht ik echt...dit kan niet!

Ohja ik moet niet liegen :O Een week voor de bevalling heb ik mn vriend midden in de nacht opgehaald! Maarja was toen wel backstage en stond misschien 3 min aan de zijkant voordat we gingen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 16:37:
Rave beest.... Bek houden..

:lol:
Drennie

pik zuigen B)

:roflol:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 16:40:
Nou ik ken iemand die ook niet meer wilde roken toen ze zwanger was en die moest van de verloskundige 3 sigaretten per dag gaan roken, omdat de stress van het stoppen schadelijker was voor het kindje dan die sigaretten

dat is wat anders dan gewoon roken en de gezondheid van je ongeboren kindje al verslechteren :/
Waarschuw beheerder
dat ze er uberhaupt de hele nacht kennuh staan met een dikke pens:rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DaniQ op dinsdag 16 januari 2007 om 17:12:
dat ze er uberhaupt de hele nacht kennuh staan met een dikke pens

Precies. Ik zou er eerlijk gezegd niet aan moeten denken. :rot: :dood: Had al pijn in mijn rug na een rondje op de markt. :lol:

Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 16 januari 2007 om 17:09:
:lol:
Drennie

pik zuigen B)

Morgen weer schat. 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Drugs kan idd niet maar feesten wel zolang je maar goed op jezelf en op je buikje past.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miepie op dinsdag 16 januari 2007 om 15:08:

Ik heb bij regelmaat hoogzwangere meiden op feesten gezien, tussen de beukende menigte... dat kan toch niet goed zijn voor zo'n kind?

Volgens mij kan je best nog wel een kijkje nemen als je net zwanger bent, maar je dan wel van de rommel afblijft... maar als je al een aantal maanden bent, kan dat gewoon niet goed zijn!

ehm..kan geen kwaad als je hoogzwanger bent en je gaat naar feesten. baby zit veilig verborgen in de baarmoeder.
En dan heb ik het over zwangere vrouwen die niet drinken en geen drugs gebruiken.

Maar ik word wel een beetje moe van dat mensen altijd maar op andere letten zeg.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 16:31:
en dit zal gewoon niet goed zijn voor je aankomend babietje

oh, nou mijn knul heeft nergens last van. goed gehoor :d levendig en gezellig kind, begint al te dansen op de muziek :lol:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 15:59:
wat is tegenwoordig niet slecht dan?? Ik zou t ook niet doen maar je kind wordt er niet scheef van ofzo tenzij je een harde klap krijgt

prescies en die kan je ook krijgen als je gaat winkelen, waar een hoop mensen zijn ;) noem een voorbeeld: supermarkt.

Uitspraak van SpringDing op dinsdag 16 januari 2007 om 15:39:
de weeën opgewekt kunnen worden

vandaar dat charley 8 dagen te laat kwam :lol:

Waarschuw beheerder
Ik vind t niet kunnen, maar dat is ieder voor zich :)

Je kan wel goed op je buik passen, maar leipos om je heen doen dat niet ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 20:59:
Maar ik word wel een beetje moe van dat mensen altijd maar op andere letten zeg.

kan je zo zien... ik snap je punt, vind ik vaak ook dat mensen zich te veel met anderen bezig houden, maar dit vind ik gewoon iets anders.... vind dat sommige vrouwen zich moeten realiseren dat een kind nemen niet zomaar iets is..

misschien voel jij je aangesproken, maar misschien heb jij het wel heel goed opgelost een aangepakt..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb er nix op tegen ma zelf heb ik het niet gedaan.. niet gaan stappen nix..
maja alleen al die rook en al die mensen die je kunnen duwen vond ik nix en voelde echt het nut ervan om te gaan stappe zwanger, was toch alleen ma moe enzo
maja iedereen moet het zelf weten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 20:59:
ehm..kan geen kwaad als je hoogzwanger bent en je gaat naar feesten. baby zit veilig verborgen in de baarmoeder.
En dan heb ik het over zwangere vrouwen die niet drinken en geen drugs gebruiken.

mee eens :jaja:
Waarschuw beheerder
nou ik \zou het niet doen moet zo gek maar tege je aan relle ofzo dat risico zou ik niet nemen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van linwhaa op woensdag 17 januari 2007 om 13:15:
nou ik \zou het niet doen moet zo gek maar tege je aan relle ofzo dat risico zou ik niet nemen

Inderdaad :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miepie op dinsdag 16 januari 2007 om 22:27:
kan je zo zien... ik snap je punt, vind ik vaak ook dat mensen zich te veel met anderen bezig houden, maar dit vind ik gewoon iets anders.... vind dat sommige vrouwen zich moeten realiseren dat een kind nemen niet zomaar iets is..

misschien voel jij je aangesproken, maar misschien heb jij het wel heel goed opgelost een aangepakt

nou aangesproken voelen misschien wel, omdat ik ook zwanger was en ging stappen.
Kijk en eerlijk gezegd zal het me een worst wezen wat een ander daar van vind, zijn ergere dingen in de wereld dan zwangere stappende vrouwen :jaja:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 21:53:
Je kan wel goed op je buik passen, maar leipos om je heen doen dat niet

tja en die lopen ook gewoon op straat, metro, trein, supermarkt, stad. Vind het zo'n bullshit allemaal. Als jij als zwangeren je goed voelt, kan gedragen. why not!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 15:56:
Ik vind dat jij zojuist een ontieglijk stomme opmerking hebt gemaakt
Ieder normaal mens weet dat zoiets slecht kan zijn..
En zeker een aanstaande moeder zou zoiets moeten weten

idd :yes:

Waarschuw beheerder

Kan echt niet

Waarschuw beheerder
VInd ik echt niet kunnen... :no:
Waarschuw beheerder
k heb bij regelmaat hoogzwangere meiden op feesten gezien, tussen de beukende menigte... dat kan toch niet goed zijn voor zo'n kind?

hoogzwanger?? een ongeboren kind kan dan al horen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 15:54:
Ik vind dat jij je niet zo druk moet maken om wat anderen doen. Als een zwangere meid/vrouw naar een feest wil gaan dan doet ze dat toch lekker!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 15:56:
Ik vind dat jij zojuist een ontieglijk stomme opmerking hebt gemaakt
Ieder normaal mens weet dat zoiets slecht kan zijn..
En zeker een aanstaande moeder zou zoiets moeten weten

nou ja, dat zal vast een zéér verstandige moeder worden hé?!?

Waarschuw beheerder
ik ben zelf tot vier maand geweest. dit i.v.m het gehoor van de baby.
persoonlijk vind ik dat je daarna niet meer kunt gaan.
ik ben toen ook nog een keer naar de bios geweest, nou dat vond de beeb toen echt niet leuk hoor!! maar ik ben heus nog wel eens ff in de kroeg geweest.
ach na de bevalling kun je alsnog weer gaan!
Waarschuw beheerder
Tjah ze mogen 't natuurlijk zelf weten maar persoonlijk zou ik de feesten overslaan evenals het roken tijdens de zwangerschap.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 januari 2007 om 13:46:
tja en die lopen ook gewoon op straat, metro, trein, supermarkt, stad. Vind het zo'n bullshit allemaal. Als jij als zwangeren je goed voelt, kan gedragen. why not!

Zoals ik al zei! : ieder voor zich, je weet op feesten dat er veel mensen waus zijn, dus waarom zou je dat extra op gaan zoeken??

En alleen jou mening is de goede of niet?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 januari 2007 om 09:39:
En alleen jou mening is de goede of niet?

dat zeg jij, zo irritant mensen die voor je spreken.
Ik hecht zelf veel waarde aan ander mans mening, maar niet aan meningen die gebasseerd zijn op het kijken naar andere mensen.

Doe wat met je leven KIJK naar je eigen, oeps nee natuurlijk heel moeilijk.
want ben jij zwanger?
zwanger geweest?

zo niet, weet je niet eens waar je over praat. Dan wil ik je zelf eens zien zodra je zwanger bent en een keer zin hebt om te stappen en daarbij komt dat je nergens last van hebt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik zou er persoonlijk even mee wachten. Dan maar een paar maanden niet feesten.
Het is ieder zn eigen ding natuurlijk hoor, en je kan heus wel een avondje op stap als je zwanger bent.
Maar ik zou mezelf er persoonlijk ook niet veilig bij voelen, gewoon voor het kind dat in mijn buik zit en omdat er altijd wel een mongool kan rondlopen die tegen je buik beukt, lijkt me niet echt een fijn idee.
Maar tis idd ieder zn eigen mening.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 januari 2007 om 09:58:
Ik hecht zelf veel waarde aan ander mans mening, maar niet aan meningen die gebasseerd zijn op het kijken naar andere mensen.

Doe wat met je leven KIJK naar je eigen, oeps nee natuurlijk heel moeilijk.
want ben jij zwanger?
zwanger geweest?

zo niet, weet je niet eens waar je over praat. Dan wil ik je zelf eens zien zodra je zwanger bent en een keer zin hebt om te stappen en daarbij komt dat je nergens last van hebt.

Meid, ik ben zelf zwanger geweest ;) Dus ik weet zeker waar ik over praat!!

En Vandaar dat ik zeg : Ieder voor zich!

Ik vind dat zwanger stappen/feesten bezoeken niet kan, ik ben dat weer gaan doen NA mijn zwangerschap, en tuurlijk die mening is ieder voor zich!
Waarschuw beheerder
ach hun eigen verantwoording!
mja vaak zijn die zwangere meisjes nog zo jong dat ze niet eens weten waar ze me bezig zijn zowieso!!!!

*mijn mening*

Waarschuw beheerder
donateur
Goed voor de baby:)
Z'n eerste trip tijdens de geboorte:)
Waarschuw beheerder
Kom op hey, het is echt niet gezond om zwanger naar een feest toe te gaan!!

Heb je het gvd niet eens over voor de gezondheid van je kind om 9 mnd niet naar een feest te gaan??

Kan er zo boos om worden..en dan die opmerkingen, "ja maar toen ik het deed toen gebeurde er niks" of "mijn kind merkte er niets van"

En de meest erge "je leven stopt niet als je zwanger bent"
Nee maar het leven van je kind kan wel stoppen tijdens zo'n feest!!

Bedenk je eens heel goed dat het niet altijd in je eigen handen ligt!!
Stel jezelf eens voor dat er wel wat gebeurd tijdens een feest, dan zou je het jezelf niet vergeven..en kom niet met een opmerking dat dat ook op straat kan gebeuren!
Ja dat kan inderdaad maar waarom risico opzoeken? Kan je niet eens 9 maanden wachten totdat je kindje geboren is???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sopje op vrijdag 19 januari 2007 om 21:50:
mja vaak zijn die zwangere meisjes nog zo jong dat ze niet eens weten waar ze me bezig zijn zowieso!!!!

:vaag:

Tuurlijk weten ze dat wel. Ze kiezen er toch (meestal) zelf voor om zwanger te zijn. Heeft niks met jong ofzo te maken, lijkt mij.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

ik niet hoor, is idd ieder zijn mening.
Maar dan kan je net zo goed als zwangere vrouw nergens heen gaan, want overal kan een mongool tegen je buik aan stoten. Overvolle treins etc (maar nu val ik in herhaling)

Uitspraak van O:)Kleintje O:) op vrijdag 19 januari 2007 om 22:23:
Kom op hey, het is echt niet gezond om zwanger naar een feest toe te gaan!!

Heb je het gvd niet eens over voor de gezondheid van je kind om 9 mnd niet naar een feest te gaan??

Kan er zo boos om worden..en dan die opmerkingen, "ja maar toen ik het deed toen gebeurde er niks" of "mijn kind merkte er niets van"

En de meest erge "je leven stopt niet als je zwanger bent"
Nee maar het leven van je kind kan wel stoppen tijdens zo'n feest!!

Bedenk je eens heel goed dat het niet altijd in je eigen handen ligt!!
Stel jezelf eens voor dat er wel wat gebeurd tijdens een feest, dan zou je het jezelf niet vergeven..en kom niet met een opmerking dat dat ook op straat kan gebeuren!
Ja dat kan inderdaad maar waarom risico opzoeken? Kan je niet eens 9 maanden wachten totdat je kindje geboren is???

overdrijven is ook een vak. Ik ging wel die ene keer en heb het er super naar me zin gehad :lol: En wat een ander daar van vind, zal me aan me reet roesten. Iedereen is anders en niet iedereen zit lui op de bank tv te kijken of doet helemaal niks en loopt te klagen. (zeg niet iedereen) Ik werkte ook nog tot op het laatst. Ik voelde me goed en had zelf weinig buik en ja het is mijn verantwoordelijkheid. Babys gaan er niet dood aan, als moeders nog een keer wilt stappen. (ik ga nu niet meer stappen omdat ik ja..verantwoordelijkheden heb) Omdat ik voor mijn kind wil zorgen en hem niet bij een ander wil brengen, omdat ik wil stappen.
Maar goed dit is zo'n discussie met allemaal verschillende meningen, wat goed is, maar om mekaar voor achterlijk of iets anders uit te maken :no: Lekker volwassen :no: (kan ik persoonlijk ook wat op zeggen)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 januari 2007 om 13:24:
Maar goed dit is zo'n discussie met allemaal verschillende meningen, wat goed is, maar om mekaar voor achterlijk of iets anders uit te maken

:frusty:

HEb niets gezegd over dat iemand achterlijk is of iets dergelijks.. ik geef mijn mening en als jij je meteen aangesproken voelt en de conclusie trekt dat ik je achterlijk vind zegt meer over jezelf dan over iemand anders!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 januari 2007 om 13:24:
Lekker volwassen

:jaja: nogmaals ik geef mijn mening..

Ik vind dat als je de verantwoordelijkheid hebt over een ongeboren kindje dat je die verantwoordelijkheid moet nemen en geen extra risico moet gaan opzoeken door naar een feest te gaan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van O:)Kleintje O:) op zaterdag 20 januari 2007 om 14:32:
HEb niets gezegd over dat iemand achterlijk is of iets dergelijks.. ik geef mijn mening en als jij je meteen aangesproken voelt en de conclusie trekt dat ik je achterlijk vind zegt meer over jezelf dan over iemand anders!

heb ik ook niet gezegd, zijn andere mensen die dat wel zeggen en het gaat ook op de manier waarop iemand iets zegt.

Uitspraak van O:)Kleintje O:) op zaterdag 20 januari 2007 om 14:32:
Ik vind dat als je de verantwoordelijkheid hebt over een ongeboren kindje dat je die verantwoordelijkheid moet nemen en geen extra risico moet gaan opzoeken door naar een feest te gaan

dan verschillen onze meningen aardig, maar maakt niks uit. Vind het veel erger 'abortus = moord ' junken en zwanger zijn'
Wist je dat sporten ook slecht was voor een ongeboren kind!

Maar ja, eeuwige discussie, aangesproken voelen misschien wel omdat ik idd ook gewoon uit ben geweest tijdens mijn zwangerschap.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miepie op dinsdag 16 januari 2007 om 15:18:
ik vind drugs sowieso uit den boze tijdens de zwangerschap....

en ik heb het idee, dat als je hoogzwanger bent het niet echt rustgevend is...als een kind de hele nacht dat gebeuk hoort en moeder misschien ook nog een elleboog van een pogo-er krijgt...

en wat versta je dus onder stappen? is dus niks mis mee, als je mar een betje rustig doet en dus niet gaat staan hakken met een pil in je mik

idd

Waarschuw beheerder
Blootstelling van zwangere werkneemsters aan hoge geluidniveaus op het werk kan schade toebrengen aan het ongeboren kind. Bovendien kan langdurige blootstelling aan lawaai leiden tot een verhoogde bloeddruk en vermoeidheid. Uit experimenteel onderzoek is gebleken dat langdurige blootstelling van het ongeboren kind aan hard lawaai gevolgen kan hebben voor de ontwikkeling van het gehoor op latere leeftijd en dat vooral lage frequenties schadelijk kunnen zijn.
Waarschuw beheerder
lijkt me niet echt goed voor z'n kindje nee..
heb echt medelijden met die kinderen....
ook als ze later iets groter zijn..drugsverslaafde ouders..
ouders kunnen nog niet eens allles fantsoendelijk betalen

Waarschuw beheerder
donateur
Lijkt mij voor het kind niet de ideale omgeving. Snap best dat je nog gewoon wilt feesten, maar hou er wel rekening mee dat er risicofactoren zijn op zo'n groot feest! (geluid, drukte, etc). Maarja, ieder mag doen wat zij wil, dus als je wilt feesten, lekker doen (Y)
Waarschuw beheerder
iedereen moet het natuurlijk helemaal zelf weten wat hij/zij doet
maar ik zou het persoonlijk niet doen
als je echt een kind wil en een gezond kind, blijf je daar weg als je (hoog)zwanger bent

Waarschuw beheerder
ik ben nu bijna 16 weken zwanger en ga/ging bijna nooit uit, was afgelopen week uitgeweest, heb verder helemaal nergens last van en ook niet gehad dus zelf vind ik het nu nog kunnen, maar een hardcorefeest is wel wat anders dan een discotheek of kroeg of iets dergelijks... als ik verder ben zou ik zelf ook niet meer uitgaan maar nu vind ik het nog kunnen (F)
Waarschuw beheerder

Waar slaat dit nou weer op?? :/

Ik vind het zelf gewoon niet kunnen, het ziet er niet uit..
Oké, dat je een avondje gewoon gaat stappen kan ik nog wel inkomen maar naar een hardcorefeest is toch wel ff wat anders!

Het is niet schadelijk voor je kindje, die zit wel veilig hoor.. Maar je word moeder! Neem dan ook een beetje je verantwoordelijkheid!

En roken, drugs of wat dan ook is al helemaal niet normaal

Waarschuw beheerder
errug onverstandig...:(

Waarschuw beheerder
Ik ben kapot gegaan ... toen mijn ex beweerde dat het niet erg is om af en toe een snuifje te nemen ,te drinken en te roken... Een feest ok ..muziek en een goed gevoel is goed voor een kind in ontwikkeling maar die shit ! whaaa Ik ben zelf jaren geleden al gestopt met al die shit om gezonde kinderen op de wereld te zetten.. en dan die shit.. Ben er bijna kapot aan gegaan.. Ben normaal tegen abortus maar in dit geval...niet.

Uitspraak van Ginaa :cheer: op donderdag 22 februari 2007 om 13:07:
lijkt me niet echt goed voor z'n kindje nee..
heb echt medelijden met die kinderen....
ook als ze later iets groter zijn..drugsverslaafde ouders..
ouders kunnen nog niet eens allles fantsoendelijk betalen

ja idd wat is nou mooier je trip of je eigen vlees en bloed zien opgroeien ?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet niet of ik t zelf zou doen. :nee: Waarschijnlijk niet! Maar als iemand er voor kiest om toch naar een (hardcore) feestje te gaan, prima. Al vind ik t niet verantwoord om hoogzwanger nog te gaan feesten.

En al helemaal niet om drugs te gebruiken. :nee:
Een aantal sigaretjes per dag of eens in de zoveel tijd een wijntje vind ik ook nog wel kunnen. :) Maar daar blijft t dan ook bij.

Ik vind t trouwens ook onverantwoord om drugs te gebruiken waar je kind bij is.. :/ Ookal ligt t kindje in zn bedje te slapen en zit jezelf :vaag: in de woonkamer.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 maart 2007 om 16:34:
Een aantal sigaretjes per dag of eens in de zoveel tijd een wijntje vind ik ook nog wel kunnen. Maar daar blijft t dan ook bij.

ik vind dat je daar ook vanaf moet blijven....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
niks mis mee volgens mij :no: