Partyflock

Forumonderwerp · 925275
2865x bekeken
Waarschuw beheerder
wat zou je doen als je een scharrel had,die zonder dat hij het verteld aan je,sex heeft met een meisje die je kent.
dat meisje weet van niks en verteld het aan je met wie zij heeft lopen scharrelen.
hij zegt er niks over,maar als je het hem vraagt liegt hij er niet over.
zou je zeggen:VAARWEL SCHARREL
of gewoon door gaan.
het is immers een scharrel.

Waarschuw beheerder
whahha
gwoon doorgaan:P is toch scharrel:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 10:42:
Maar hij mag niet in mijn kont, over me heen pissen of schijten en hij mag geen scheten laten als ik hem aan het pijpen ben.

damn lekker preuts hoor

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 11:35:
damn lekker preuts hoor

Hoezo? o:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 11:31:
precies !!!!

ik zou wel met miss chelle scharrelen hoor

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 11:37:
Hoezo?

een beetje vrouw laat op ze minst over der heen zeiken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 11:38:
een beetje vrouw laat op ze minst over der heen zeiken

Dus jij doet dat ook?

Waarschuw beheerder
Een scharrel is toch juist de benaming voor iemand waar je geen verplichting of verantwoording aan hoef af te leggen.

Dat verwacht HIJ dus ook niet. (f)

Misschien moet jij je gaan afvragen of het toch niet meer is dan een scharrel voor jou O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 11:39:
Dus jij doet dat ook?

als een vrouw effe niet kijkt sta ik al tegen der benen aan te pissen ja. vind ik lekker

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 11:45:
vind ik lekker

Viespeuk.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 11:45:
Viespeuk.

en trots B)
Artiest {SHOWLIST artist 106925, 63696, 54251}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 11:43:
Misschien moet jij je gaan afvragen of het toch niet meer is dan een scharrel voor

Dat antwoord is voor mij wel duidelijk :/ :X
Maar in alle andere gevallen: als jij geen zin hebt om nummer zoveel te zijn in de week, dan stop je er toch gewoon mee? Als je daar waarde aan hecht, dan vind ik dat niet meer dan normaal. En dat je niet nummer zoveel wilt zijn heeft niets met je gevoelens voor die persoon te maken... Ook als je verder niets voor diegene voelt kun je je te goed voelen om scharrel nummer 6 te zijn, en terecht!

Waarschuw beheerder
Niks mis met een scharrel op z'n tijd :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dryade op dinsdag 16 januari 2007 om 11:47:
Ook als je verder niets voor diegene voelt kun je je te goed voelen om scharrel nummer 6 te zijn, en terecht!

Tja daar heb je idd wel gelijk in (F)
Waarschuw beheerder
Als je niet tegen scharrelen kunt moet je ook niet scharrelen lijkt me.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op dinsdag 16 januari 2007 om 12:36:

Niet iedereens definitie voor scharrelen is dan hetzelfde lijkt me...

En dan nog: al laat je alles vrij: tegen gevoelens die later toch opspelen kun je niets doen, weet je van te voren ook niet (Y)

Het is allen een leer voor de volgende x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van luckyBastard13 op dinsdag 16 januari 2007 om 12:41:
Uitspraak van bonaparte op dinsdag 16 januari 2007 om 12:36:

Haha, Het is scharrele of gescharreld worden :D That's the way of life ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dryade op dinsdag 16 januari 2007 om 12:40:
En dan nog: al laat je alles vrij: tegen gevoelens die later toch opspelen kun je niets doen, weet je van te voren ook niet

Kan wel zo zijn maar de schuld daarvan ligt bij jezelf en niet bij je scharrel. Hem/haar valt niets te verwijten.

Ik had ook een scharrel die verliefd werd en vroeg "hoe denk jij nu over ons?", waarop ik zei "er is geen ons en er komt geen ons". Daarmee dus einde scharrel :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op dinsdag 16 januari 2007 om 12:47:
Kan wel zo zijn maar de schuld daarvan ligt bij jezelf en niet bij je scharrel. Hem/haar valt niets te verwijten

Zeg ik dat dan? :/ Je kan alleen maar bij jezelf te rade gaan....

Uitspraak van bonaparte op dinsdag 16 januari 2007 om 12:47:
Ik had ook een scharrel die verliefd werd en vroeg "hoe denk jij nu over ons?", waarop ik zei "er is geen ons en er komt geen ons". Daarmee dus einde scharrel

Tja, als er voor de andere partij verder niets bij komt kijken is dat het enige juiste wat je kunt doen :) Ook ter berscherming van hem (ook al doe je het alleen omdat je zelf geen zin hebt in gezeik :P)

Maar ook jij kan je scharrel dan niets kwalijk nemen, gevoelens doe je niets tegen (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dryade op dinsdag 16 januari 2007 om 12:51:
Maar ook jij kan je scharrel dan niets kwalijk nemen, gevoelens doe je niets tegen

Deed ik ook niet en heb afscheid genomen. Hem houden uit eigenbelang en hem valse hoop geven is niet mijn ding. Ben graag eerlijk en weet zelf ook graag waar ik aan toe ben en dat weet een ander bij mij dus ook.

Waarschuw beheerder
Uhm tsja.. Het is een scharrel..8)
Waarschuw beheerder
ik wil met die hierboven wel ff scharrelen ...

Waarschuw beheerder
Ik zou, onder het genot van een bruine boterham met ham en kaas, mijn geopende topic nog eens goed doorlezen, kom je vanzelf tot de conclusie dat je het antwoord zelf al hebt gegeven (y)
Waarschuw beheerder
doei doei :)

Waarschuw beheerder
En toen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TinkerbeLisa op dinsdag 16 januari 2007 om 01:17:
wat zou je doen als je een scharrel had,die zonder dat hij het verteld aan je,sex heeft met een meisje die je kent.
dat meisje weet van niks en verteld het aan je met wie zij heeft lopen scharrelen.
hij zegt er niks over,maar als je het hem vraagt liegt hij er niet over.
zou je zeggen:VAARWEL SCHARREL
of gewoon door gaan.
het is immers een scharrel.

Wat zou je doen?
Waarschuw beheerder
Tja, ik vind het wel ideaal eigenlijk een scharrel :D

alleen de leuke dingen en geen verplichtingen ;)

ik heb nu iemand gevonden waarmee het echt wel klikt maar waar voor mij iig geen relatie in zit op dit moment. Daar ben ik wel achter en ik heb dat ook uitgesproken naar hem toe maar goed we hadden het op bepaalde gebieden wel heel erg leuk met elkaar ;)

Daarbij vind ik idd dat het geen relatie is en dat je dus daarbuiten in principe kunt doen wat je wilt... ik hoef het niet te weten en hij ook niet van mij.
Allebei happy :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frenzie op dinsdag 16 januari 2007 om 14:43:
Daarbij vind ik idd dat het geen relatie is en dat je dus daarbuiten in principe kunt doen wat je wi

ben ik het wel mee eens
ik hoef het niet te weten

en dat is wel gebeurt.
en dan ook nog met een meisje die ik ken.
hoe moet ik op een normale manier zeggen dat ik het niet meer wil,zonder jaloers of gekwetst over te komen.

Waarschuw beheerder
euh doorgaan? je zegt zelfs het is immers een scharrel, kippetje :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TinkerbeLisa op dinsdag 16 januari 2007 om 14:54:
en dat is wel gebeurt.
hoe moet ik op een normale manier zeggen dat ik het niet meer wil,zonder jaloers of gekwetst over te komen

Tja, dat is lastig en niet leuk voor je :(

ik weet niet of jullie daar bepaalde 'afspraken' over hebben gemaakt. Wij hebben dat wel gezegd tegen elkaar dat we het dan niet hoeven te weten.
Als ie je echt wat doet, zou ik dat zeker wel zeggen. Je stelt je dan wel kwetsbaar op. Dat klopt maar dan weet hij ook meteen hoe je erover denkt.
Zolang je het niet zegt, zit de kans erin dat het nog een keer gebeurt.

succes :bah:

Waarschuw beheerder
Daarbij vind ik idd dat het geen relatie is en dat je dus daarbuiten in principe kunt doen wat je wilt... ik hoef het niet te weten en hij ook niet van mij.

Jup je bent vrijgezel dus je kan doen en laten wat je wilt..
Heb ik ook! Alleen wij vertellen elkaar altijd wel als we met een ander geweest zijn..
Anders zie ik het toch wel aan zn hoofd en andersom ook:9
Heb er geen problemen mee.. Zolang alles veilig gebeurt!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 15:06:
Alleen wij vertellen elkaar altijd wel als we met een ander geweest zijn..

Wel goed als jullie je er allebei in kunnen vinden. :)
nee, dat zou voor mij niet werken denk ik.

Het is gewoon zo dat ik de vrijheid die ik zelf wil, ook een ander gun. Het zou erg hypocriet zijn om te zeggen, ik kan doen en laten wat ik wil maar jij mag dat niet :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TinkerbeLisa op dinsdag 16 januari 2007 om 14:54:
en dat is wel gebeurt.
hoe moet ik op een normale manier zeggen dat ik het niet meer wil,zonder jaloers of gekwetst over te komen.

gewoon ik heb er geen zin meer in , ik ken die meid en vindt het niks als je met ons beiden naar bed gaat....

Zullen we dan maar een trio doen??

how's that
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dryade op dinsdag 16 januari 2007 om 11:47:
En dat je niet nummer zoveel wilt zijn heeft niets met je gevoelens voor die persoon te maken... Ook als je verder niets voor diegene voelt kun je je te goed voelen om scharrel nummer 6 te zijn, en terecht!

(Y)
jij snapt wat ik bedoel!
ik denk dat ik niet scharrel zoveel wil zijn.

het is ook zo dat hij me door de weeks vaak belt
en dat we samen op feestjes verschijnen
en we elkaar dingen vertellen die je aan echte vrienden verteld
misschien weet ik daarom niet at ik met de situatie aan moet,en snap ik mijn gevoel niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TinkerbeLisa op dinsdag 16 januari 2007 om 21:33:
En dat je niet nummer zoveel wilt zijn heeft niets met je gevoelens voor die persoon te maken... Ook als je verder niets voor diegene voelt kun je je te goed voelen om scharrel nummer 6 te zijn, en terecht!

Idd!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TinkerbeLisa op dinsdag 16 januari 2007 om 21:33:
het is ook zo dat hij me door de weeks vaak belt
en dat we samen op feestjes verschijnen
en we elkaar dingen vertellen die je aan echte vrienden verteld
misschien weet ik daarom niet at ik met de situatie aan moet,en snap ik mijn gevoel niet

Sorry, maar dan is het niet raar dat je er wat bij voelt :/ Hij neemt risico door op zo'n manier met je om te gaan. Een echte scharrel behandel je ook niet als vriend lijkt me. Gewoon gezellig, meer een kennis :/
Snap precies wat je bedoelt, ik zit nu in precies dezelfe situatie... Alleen dan het feit weggelaten dat hij meerdere scharrels heeft ;) Gelukkig :flower:
Ik denk dat je het beste eerlijk kunt zijn, is voor jezelf uiteindelijk prettiger. Denk om jezelf, dat mag soms ook wel een x :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zou het niet weten als het een scharrel is gewoon doen wat je zelf wil doe ik ook altijd heb er al aantallen gehad stuk of 10 11
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dryade op dinsdag 16 januari 2007 om 21:47:
Een echte scharrel behandel je ook niet als vriend lijkt me

ik heb daar een idee bij dat je elkaar alleen belt als je sex wil.

bij ons is het inderdaad meer dan dat,maar zo heb ik er nooit naar gekeken,omdat het hardstikke relax was.
nu ik dus weet dat hij ook met 'haar' sex heeft/heeft gehad,vind ik het ineens een beetje gek om weer sex met hem te hebben.
als ik van niets wist was er waarschijnlijk niks verandert

maar wat ik hier ook lees over,een scharrel is een scharrel,dat is opzich ook wel zo.
maar misschien is het bij ons te ver gegaan dan alleen scharrelen.

ik weet nog steeds niet echt wat ik moet zeggen tegen hem,omdat ik dus niet zo wil over komen dat ik gekwetst ben of jaloers of iets in die richting.
want dat is ook niet zo.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TinkerbeLisa op dinsdag 16 januari 2007 om 21:57:
een scharrel is een scharrel

Klopt, maar als ik merk dat hij er meerdere scharrels tegelijkertijd op na houdt zwaai ik hem wel uit (Y)

Beetje respect kan geen kwaad, ook al is het maar een scharrel.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shagwell op dinsdag 16 januari 2007 om 22:01:
Klopt, maar als ik merk dat hij er meerdere scharrels tegelijkertijd op na houdt zwaai ik hem wel uit

Een scharrel ben je voor 1 avond. Dat je de week of maand erna toevallig weer met diezelfde persoon 'scharrelt' betekent niet dat hij die hele week of maand niet met anderen mag neuken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 22:08:
Een scharrel ben je voor 1 avond. Dat je de week of maand erna toevallig weer met diezelfde persoon 'scharrelt' betekent niet dat hij die hele week of maand niet met anderen mag neuken.

Dan geven wij blijkbaar verschillende betekenissen aan het woord "scharrelen".

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
precies ik heb momenteel 2 scharrels ( weten ze van mekaar ) maar niemand die er ook maar iets problemen mee heeft
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shagwell op dinsdag 16 januari 2007 om 22:10:
Dan geven wij blijkbaar verschillende betekenissen aan het woord "scharrelen".

Van Dale zegt:

schar·re·len met (ww.)
1 losse verkering hebben met

Mja...

Vooruit dan. :flower:
Waarschuw beheerder
Hehe, tja, moet iedereen voor zichzelf weten. Ik heb persoonlijk gewoon geen zin om 1 van de velen te zijn. Er moet toch beter te krijgen zijn dacht ik zo :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shagwell op dinsdag 16 januari 2007 om 22:21:
Ik heb persoonlijk gewoon geen zin om 1 van de velen te zijn. Er moet toch beter te krijgen zijn dacht ik zo

Ja, maar als je 1 van de velen bent zal de kwaliteit wel goed zijn denk ik. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 22:23:
Ja, maar als je 1 van de velen bent zal de kwaliteit wel goed zijn denk ik.

Dan valt er alleen zo weinig eer aan te behalen (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shagwell op dinsdag 16 januari 2007 om 22:28:
Dan valt er alleen zo weinig eer aan te behalen

Ben jij liever veel moeite doet voor slechte sex dan weinig moeite voor goeie sex omdat 'het dan te makkelijk is'?