wat zou jij doen als iemand op een ziekelijke manier tussen je relatie probeert te komen..? zou je die persoon gewoon negeren of zou je er toch wat tegen doen..?
laatste aanpassing
lekker laten gaan...
is je relatie er niet tegen bestand.. Too bad.
VageJetje zei het al .. je bent dus niete cht zeker van je relatie .
Gewoon blokkeren op MSN Breezah-slet.
Ik zou me daar totaal niet druk om maken. Ik weet wat ik aan mijn vriend heb en andersom ook. Zou ze iets proberen dan zou hij haar wel wegsturen. En zou ze het dan nog een keer proberen dan is het een hardleers figuur en zou ik haar toch even een beuk op der gelaat geven denk ik.
Lekker laten gaan..
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 20:29:
is aan je vent om er wat van te zeggen, vind ik...
Doet hij dit niet en/of gaat hij er op in, is zijn liefde voor jou niet groot genoeg..
heb ik ook gehad met een of andere hoer die mijn vriendje probeerde te versieren...je moet het gewoon laten gaan...dat soort mensen zijn mensen die niet genoeg aandacht krijgen of geen goeie relatie kunnen hebben...en dan proberen ze van alles om iemands anders relatie kapot te maken.....als je vriendje echt voor je is....kan niemand het kapot maken...het lukte die ene niet om die van mij kapot te maken ..ze maakte zichzelf belachelijk in andermans ogen.
wat zou jij doen als iemand op een ziekelijke manier tussen je relatie probeert te komen..? zou je die persoon gewoon negeren of zou je er toch wat tegen doen..?
Sla haar al der tandjes uit der vreetut...
Gewoon Geen aandacht aan geven Werkt Bij Hopeloose ... bitches...............:!
als iemand op een ziekelijke manier tussen je relatie probeert te komen
ik kan heel vervelend worden hoor
Samen met je partner diegene negeren.
De aanhouder wint....
gwoon laten gaan zolang het die gene niet lukt..
met me vriend erover hebben dat er iemand onwijs ligt te zieken. En verder lekker laten, ga toch niet reageren op trieste personen. Ben toch de liefste
Ben bang dat ik dan met diegene een hartig woordje moet 'spreken'... BENG! Daar heb ik knokkelpijn voor over