Partyflock
 
Forumonderwerp · 925073
Stel je wordt verliefd op iemand die al een vriend/vriendin heeft wat doe je dan?
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 10:58:
Ja ik heb het geprobeerd, om verliefd te worden op mijn huidige partner terwijl ik een andere relatie had

liefde kun je niet dwingen.....t is er of t is er niet......en proberen verliefd te worden daar geloof ik niet in.....:no:
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 10:58:
Ja kan ik wel, maar ik heb ook kinderen en daar denk ik ook aan

je denkt aan je kinderen, das dus rationeel(denken) en heeft niks met gevoel te maken....blijkbaar is jou denken zo sterk en krachtig dat je je gevoelens kunt negeren of heel goed weg kunt duwen, dan LIJKT t voor jou of t er niet is...wil niet zeggen dat t er niet is, of misschien was je toen gewoon nog niet verliefd op je huidige partner dat kan ook.....

maargoed t is jou mening dat je zegt dat je je gevoelens onder controle hebt, en die mening respecteer ik ook, al heb ik zelf een andere mening

t is ook niet nodig dat jij je mening hoeft te verdedigen, als jij vind dat t zo is dan is t zo.......(F)
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 10:59:
sletje.....

look who's talking :P
:):):):)
heh
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 10:59:
mensen zijn bang voor pijn.......wel logisch want pijn betekent auw.......als je ermee leert omgaan, doet auw nog steeds auw, alleen weet je dan dat auw over gaat.....

hele goeie. ook wordt je wel wat harder tegenover verdriet.. zolang je jezelf geen illusies maakt, of op een roze wolk gaat leven die in werkelijkheid NOOIT bestaat.
Dan valt het best wel mee . Of ben ik nu zo doorgehard en numb door relaties?
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 11:03:
dan maar ff facen en verwerken, anders blijven al die kleine beetje AUW een hele grote na verloop van tijd

:yes: das waar ben ik helemaal met je eens, alleen niet iedereen durft dat......:-)
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 11:08:
alleen niet iedereen durft dat......

klopt ook en ergens kan ik dat best begrijpen, je trekt wel een strontput open :/ alleen tis gewoon de enige manier om echt te kunnen leven, bomvol frustratie blijven zitten en kleine pijntjes maakt je knap verbitterd :/
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 11:07:
je denkt aan je kinderen, das dus rationeel(denken) en heeft niks met gevoel te maken....blijkbaar is jou denken zo sterk en krachtig dat je je gevoelens kunt negeren of heel goed weg kunt duwen, dan LIJKT t voor jou of t er niet is...wil niet zeggen dat t er niet is, of misschien was je toen gewoon nog niet verliefd op je huidige partner dat kan ook.....

zit ook een verschil in verliefd zijn en houden van.. als je een lange relatie hebt is de verliefdheid enzo r ook wle een beetje vanaf en iedere relatie komt wel een in een sleur , da's iets waar geen ontkomen aan mogenlijk is .
Houden van wil niet zeggen dat als je van iemand houdt je niet iemand anders enorm leuk kan vinden in de omgang en dan kan je er verliefd op worden ..
Denk aan je kinderen en je manneke thuis , ja da's rationeel alleen op gebied van gevoel ligt het net effe anders .

Is mijn mening verder respecteer iedereen hiero maar zo denk ik er eenmaal over .
As je in een sleur komt met je eigen relatie ben je erg vatbaar om verliefd te worden .
Ook kan eens een beetje extra spanning die sleur ook wel wegnemen.. Dus kom ik met een andere stelling. als je een slippertje maakt kan het je relatie juist goed doen omdat die sleur effe weg is .
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 11:07:
liefde kun je niet dwingen.....

jou wel :jaja:
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 11:07:
ook wordt je wel wat harder tegenover verdriet..

niet zo zeer harder.........ik zeg altijd zo....als je nooit op je blote voeten loopt, en gaat dat dan doen, dan krijgt je pijn aan je poten, omdat je voeten t niet gewent zijn.....als je altijd op je blote voeten loopt vormen je voeten een soort van beschermlaag, ze worden sterker en dan zal je minder last hebben......en das net als met je gevoel als je je hartje (gevoel) beschermd met een muur, zal t geen natuurlijke beschermingslaag vormen en dus ook niet sterker worden.....voordeel van een muur is dat je denkt dat je beschermd bent, maar door die muur, voel en zie je ook veel minder......

vergeet alleen niet dat er ooit iemand is die door die muur heen zal breken, en dan is je hartje zo gevoelig en kwetsbaar als maar kan.....

als je geen muur hebt zal je moeten om leren gaan met pijn (incasseren) hierdoor word je hartje(gevoel) dus sterker, en kan t beter tegen een stootje......


:lol: ja ik heb soms aparte vergelijkingen maar hoop dat iedereen snapt wat ik bedoel....:-)
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 11:07:
en proberen verliefd te worden daar geloof ik niet in.....:no:

Oke laat ik het zo zeggen, ik probeerde ervoor open te staan ;)
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 11:07:
heeft niks met gevoel te maken

Voor mijn gevoel heeft dat wel met kinderen te maken, omdat zij ook met de consequenties moeten leven zolang ze onder mijn zorg vallen en onder mijn dak wonen :) En idd dat en rationeel denken maar ook weer je gevoel, :D (Wat is gevoel eigenlijk een lastig te verwoorden iets, je kan het niet vasthouden, en bijna al niet verwoorden, laat staan dat ik het uit kan leggen hoe zoiets voor mij voelt :lol: )
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 11:07:
maargoed t is jou mening dat je zegt dat je je gevoelens onder controle hebt, en die mening respecteer ik ook, al heb ik zelf een andere mening

t is ook niet nodig dat jij je mening hoeft te verdedigen, als jij vind dat t zo is dan is t zo.......(F)

O daar ben ik ook zeker van overtuigd, wat ik al eerder zei het verschilt per persoon, ieder mens uit zijn gevoelens anders, en daarom respecteer ik anders mans mening ook weer :) Zo ook die van jou :)

Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 11:07:
.blijkbaar is jou denken zo sterk en krachtig dat je je gevoelens kunt negeren

Ja das deels waar, wat ik al zei ik sta er niet voor open :) :flower:
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 11:12:
As je in een sleur komt met je eigen relatie ben je erg vatbaar om verliefd te worden .

Niet al1 dan denk ik, wat als je bi bent :/
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 11:12:
als je een slippertje maakt kan het je relatie juist goed doen omdat die sleur effe weg is

Daar ben ik het mee eens maar niet iedereen in mijn omgeving snapt dat als ik het zo formuleer. Ik ken ook mensen die slippertjes gemaakt hebben en kennelijk dat ook nodig hebben en daardoor een beter persoon zijn in hun relatie. Ik zeg erbij dat het geen must is maar ieder mens is daar anders in. Je kan het je partner wel verbieden of opleggen hoe hij/zij moet leven maar of je daar je relatie goed mee houdt betwijfel ik vaak.
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 11:15:
ja ik heb soms aparte vergelijkingen maar hoop dat iedereen snapt wat ik bedoel....

Mooie beeldspraak sletje ;P (y)
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 11:17:
En idd dat en rationeel denken maar ook weer je gevoel, (Wat is gevoel eigenlijk een lastig te verwoorden iets, je kan het niet vasthouden, en bijna al niet verwoorden, laat staan dat ik het uit kan leggen hoe zoiets voor mij voelt )

Jouw rationeel denken staat boven je gevoel en heeft dus invloed op je gevoel denk ik. Het legt je gevoel in sommige opzichten lam of op slot. (zo komt het op mij over althans)
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 11:17:
Ja das deels waar, wat ik al zei ik sta er niet voor open

Omdat je dat niet toelaat, je rationeel denken overheerst dat deel. Ik herken het wel hoor, noem het altijd 2 poppetjes die vechten waarvan er maar 1 de winnaar kan zijn.
 
Artiest Wilant!
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 11:15:
ja ik heb soms aparte vergelijkingen maar hoop dat iedereen snapt wat ik bedoel....

Prachtig gezegd, ik denk dat de meesten dit wel herkennen!
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 11:15:
niet zo zeer harder.........ik zeg altijd zo....als je nooit op je blote voeten loopt, en gaat dat dan doen, dan krijgt je pijn aan je poten, omdat je voeten t niet gewent zijn.....als je altijd op je blote voeten loopt vormen je voeten een soort van beschermlaag, ze worden sterker en dan zal je minder last hebben......en das net als met je gevoel als je je hartje (gevoel) beschermd met een muur, zal t geen natuurlijke beschermingslaag vormen en dus ook niet sterker worden.....voordeel van een muur is dat je denkt dat je beschermd bent, maar door die muur, voel en zie je ook veel minder......

vergeet alleen niet dat er ooit iemand is die door die muur heen zal breken, en dan is je hartje zo gevoelig en kwetsbaar als maar kan.....

als je geen muur hebt zal je moeten om leren gaan met pijn (incasseren) hierdoor word je hartje(gevoel) dus sterker, en kan t beter tegen een stootje......


:lol: ja ik heb soms aparte vergelijkingen maar hoop dat iedereen snapt wat ik bedoel....:-)

Heb je idd mooi verwoord :) Zolang je verdriet niet toelaat, bouw je geen natuurlijk beschermlaag om je hart heen :no: Eeen muur is dan ook onnatuurlijk en doet je dergelijke dingen geloven voelen en zien :/ Voordat ik verdriet leerde kennen had ik altijd een muur :/ ook niet rieel naar mezelf en al helemaal niet prettig, toen ik verdriet had leren kennen besefte ik dat verwerken en opstaan een betere leerweg was voor mij, en ik denk dat dat voor iedereen zowerkt :yes:
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 11:15:
vergeet alleen niet dat er ooit iemand is die door die muur heen zal breken, en dan is je hartje zo gevoelig en kwetsbaar als maar kan.....

als je geen muur hebt zal je moeten om leren gaan met pijn (incasseren) hierdoor word je hartje(gevoel) dus sterker, en kan t beter tegen een stootje......

achja ben wel wat sterker geworden en realistrisch , vroegah geloofde ik ook in de ideale relatie en de roze wolk.. maar als je daaringeloofd kom je van een koude kermis thuis .

Ik heb denk ik gewoon een beetje teveel eelt daar zitten..
maar is wel gezond want ik kan me gevoel nu makkelijk onder ogen komen.. en mischie vandaag mijn voor sommige extreme opvattingen.

@le papillon :En om een muur af te breken zou mischioen wel een ontembaar beesje nodig zijn (remember :) )


Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 11:17:
Niet al1 dan denk ik, wat als je bi bent

als je bi bent ook , maar dat is niet zo'n punt lijkt me als je een driehoeks verhouding hebt als je bi bent .
Zou ook niet echt concurrentie hoeven te zijn voor je huidige partner die wel van het andere geslacht is maar da';s een andere kwestie
laatste aanpassing
 
Uitspraak van bonaparte op maandag 15 januari 2007 om 11:20:
Jouw rationeel denken staat boven je gevoel en heeft dus invloed op je gevoel denk ik. Het legt je gevoel in sommige opzichten lam of op slot. (zo komt het op mij over althans)

Ja dat is waar, heb je helemaal gelijk in, maar ik heb geen muur meer, die had ik wel, ik laat idd....
Uitspraak van bonaparte op maandag 15 januari 2007 om 11:20:
Omdat je dat niet toelaat, je rationeel denken overheerst dat deel. Ik herken het wel hoor, noem het altijd 2 poppetjes die vechten waarvan er maar 1 de winnaar kan zijn.

Dit toe, mijn verstand wint het nu eenmaal van mijn gevoel, maar ik laat verdriet zoals hierboven absoluut wel toe(is ook gevoel, maar wel vreemd) Maar gevoel op gebied van liefde daar sluit ik me liever voor af en denk ik eerst rationeel na :/
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 11:23:
als je bi bent ook , maar dat is niet zo'n punt lijkt me als je een driehoeks verhouding hebt als je bi bent .
Zou ook niet echt concurrentie hoeven te zijn voor je huidige partner die wel van het andere geslacht is maar da';s een andere

Was het maar zo makkelijk :/
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 11:17:
Voor mijn gevoel heeft dat wel met kinderen te maken, omdat zij ook met de consequenties moeten leven zolang ze onder mijn zorg vallen en onder mijn dak wonen

:yes: dat klopt.....
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 11:17:
En idd dat en rationeel denken

ja ik wil mn kinderen geen pijn doen, niet verdrietig maken enz enz
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 11:17:
denken maar ook weer je gevoel,

ja want als jij ziet dat je kids verdrietig zijn voelt dat kut voor jou omdat JIJ t eigenlijk veroorzaakt hebt door verliefd te worden op een ander en dat is dan de reden waarom papa en mama uit elkaar zijn........

dus jij bent gewoon heel bewust bezig met wat je doet, en waar je mee bezig bent, daar heb ik respect voor, meeste mensen doen gewoon en denken niet eens aan hun kinderen.......(F)
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 11:17:
(Wat is gevoel eigenlijk een lastig te verwoorden iets, je kan het niet vasthouden, en bijna al niet verwoorden, laat staan dat ik het uit kan leggen hoe zoiets voor mij voelt )

gevoel is ook moeilijk uit te leggen, ik ben zelf moeder dus kan me goed verplaatsen in jou situatie en hoe je t bedoelt.......:-)
 
Liefde is het gevoel als de gevoelloze gevoelens, gevoelig worden, door het gevoel dat je nog nooit gevoeld hebt :P
 
Gaat vanzelf weer over (y)
 
Uitspraak van bonaparte op maandag 15 januari 2007 om 11:20:
Jouw rationeel denken staat boven je gevoel en heeft dus invloed op je gevoel denk ik. Het legt je gevoel in sommige opzichten lam of op slot. (zo komt het op mij over althans)

mee eens....(y)
Uitspraak van bonaparte op maandag 15 januari 2007 om 11:20:
Omdat je dat niet toelaat, je rationeel denken overheerst dat deel. Ik herken het wel hoor, noem het altijd 2 poppetjes die vechten waarvan er maar 1 de winnaar kan zijn.

ze kunnen vechten, ze kunnen ook samen werken, en ze kunnen los staan van elkaar en ekuzes maken, er hoeft niet altijd 1 winnaar te zijn....:no:
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 11:28:
Liefde is het gevoel als de gevoelloze gevoelens, gevoelig worden, door het gevoel dat je nog nooit gevoeld hebt

:lol: maak jij t ff lekker ingewikkelt.....:lol: :D
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 11:27:
ja ik wil mn kinderen geen pijn doen, niet verdrietig maken enz enz

Ja juist :)
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 11:27:
a want als jij ziet dat je kids verdrietig zijn voelt dat kut voor jou omdat JIJ t eigenlijk veroorzaakt hebt door verliefd te worden op een ander en dat is dan de reden waarom papa en mama uit elkaar zijn........

dus jij bent gewoon heel bewust bezig met wat je doet, en waar je mee bezig bent, daar heb ik respect voor, meeste mensen doen gewoon en denken niet eens aan hun kinderen.......(F)

Kijk ik was eerst heel erg impulsief, en deed wat ik dacht wat ik voelde en deed het :/ Totdat je met de qonsequenties geconfronteerd wordt, dan laat je bepaalde dingen die je denkt, die je voelt en die je wil los


Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 11:27:
gevoel is ook moeilijk uit te leggen, ik ben zelf moeder dus kan me goed verplaatsen in jou situatie en hoe je t bedoelt.......:-)

:) :flower:
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 11:27:
Was het maar zo makkelijk

als je partner er geen punt van maakt is het idd heel makkelijk , die van mij mag rotzooien wat ze wil met vrouwen..Dat is iets voor haar, als ze verliefd wordt moet ze dat ook zelf weten, zolang wij weten wat we aan elkaar hebben en wat we voor elkaar voelen. Dan is het geen probleem .

Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 11:28:
Liefde is het gevoel als de gevoelloze gevoelens, gevoelig worden, door het gevoel dat je nog nooit gevoeld hebt

of het gevoeld wat je weer voelt . en ooit hebt gevoeld voor een ander

Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 11:27:
gevoel is ook moeilijk uit te leggen, ik ben zelf moeder dus kan me goed verplaatsen in jou situatie en hoe je t bedoelt.......

ja ik ben ook papa.. dan wel niet zo lang maar ben het wel .
Zolang je kind niet in het geding komt , ook al ben je verliefd of ga je met andere mensen is er niks aan de hand lijkt me..
Bedoel niet ieder kind weet wat de ouders voor relatie hebben.. en wat er allemaal gebeurt achter de schermen van de zorgvolle pa en ma .
Dus ook al zou er iets gebeuren of heb je een driehoekje gevormd dan hoeft dat niet in conflict te komen met je kind of de opvoeding daarvan als vader en moeder .
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 11:23:
@le papillon :En om een muur af te breken zou mischioen wel een ontembaar beesje nodig zijn (remember )

of gewoon geen muur opbouwen is makkelijker.....;-)
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 11:32:
:lol: maak jij t ff lekker ingewikkelt.....:lol: :D

:lol: Thats my point ;) het is allemaal zo verdomde ingewikkeld, dat er eigenlijk geen gebruiksaanwijzing voor is, dat is mijn conclusie ;)
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 11:33:
of gewoon geen muur opbouwen is makkelijker.....

denk je ook een leuke opmerking te maken..
Niet zo serieus meis.. ook een keertje lachen he !

Anders stuur ik blauw op je af.. Die is nu in een lollige bui!
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 11:33:
Dus ook al zou er iets gebeuren of heb je een driehoekje gevormd dan hoeft dat niet in conflict te komen met je kind of de opvoeding daarvan als vader en moeder .

Uiteindelijk, hoe het ook zo achter de schermen afspeelt, zal het kind het ontdekken. Vooral als ze ouder worden, maar dat is voor jou dus nog wel even van lange duur :) En dan is het de vraag hoe het kind in kwestie zoiets oppakt :yes: Dat kan jij niet uitleggen, want kinder gevoelens en gedachtes zijn onleesbaar :)

Maar zolang jij je er prima bij voelt en weet wat je doet, wie ben ik om dat af te keuren ;)
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 11:31:
ze kunnen vechten, ze kunnen ook samen werken, en ze kunnen los staan van elkaar en ekuzes maken, er hoeft niet altijd 1 winnaar te zijn....

Dat is ook weer waar maar bij sommige beslissingen in mijn leven laat ik ze toch effe vechten. Samenwerken kan niet altijd, ja kan wel maar wil ik dan niet. Zoals eerder gezegd bij het rationeel denken. Soms is het beter dat dat boven gevoel staat en zeker boven impulsief gevoel als je meerdere verantwoordelijkheden in je leven hebt dan alleen jezelf (kids etc.)
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 11:34:
denk je ook een leuke opmerking te maken..

was ie ook....:D
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 11:34:
Niet zo serieus meis.. ook een keertje lachen he !

zeg ik zat ff op mn serieuze stoel........:D :lol:
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 11:34:
Anders stuur ik blauw op je af..

doe maar (6)
tjah het zou niet prettig zn
maar heb het zelf nooit meegemaakt gelukkig:)
 
Uitspraak van bonaparte op maandag 15 januari 2007 om 11:39:
Dat is ook weer waar maar bij sommige beslissingen in mijn leven laat ik ze toch effe vechten.

en als je ze laat vechten word jij moe.....;-)

daarom zei ik al, ze kunnen samen werken maar ze kunnen ook los van elkaar......:yes:

als poppetje gevoel en poppetje denken met elkaar om leren gaan ipv van vechten, dan krijgen ze respect voor elkaar en kunnen ze ook een compromie met elkaar sluiten.....wat je dan krijgt is een discussie net als wij die voeren hier, maar dat word t geen gevecht om wie er gaat winnen.....
 
Begin er niet aan :no:
ik heb het ook gehad..
Als diegene jou echt wil, maakt hij het uit en gaat hij met jou verder..
Als het te lang duurt.. gewoon proberen te vergeten :yes:
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 11:42:
zeg ik zat ff op mn serieuze stoel........

*rukt serieuze stoel onder papillon vandaan, en zet er een met kleuren gedecoreerde "lach"stoel neer*
Zo en nu lol maken ..


Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 11:42:
doe maar

ownee die heeft geen tijd want paars is nogsteeds zoek. of heb je hem inmiddels al gevonden ?
.
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 11:36:
Uiteindelijk, hoe het ook zo achter de schermen afspeelt, zal het kind het ontdekken. Vooral als ze ouder worden, maar dat is voor jou dus nog wel even van lange duur En dan is het de vraag hoe het kind in kwestie zoiets oppakt Dat kan jij niet uitleggen, want kinder gevoelens en gedachtes zijn onleesbaar

idd.. maar ik ben echt vanplan mijn kinderen zo op te voeden waarin ik geloof.. Of ze in iedergeval mee te geven wat er allemaal is en wat niet in de wereld en ze niet be[perken in het vormen van hun eigen mening op leven , of ze nou polygaam worden monogaam , enorme gelovige of van god los..
Leer ze alles en keuze is aan hun ..
En als ze vragen waarom papa en mama zo leven , dan kan ik dat.

Maar een kind went ook heel snel..


Maargoed het gaat hier niet over kindeen.. OT:
verliefdheid kan je niet stoppen in mijn ogen, en het negeren of erop ingaan heeft altijd concequenties ..
Ga je die aan is het een keuze negeer je ze is het een keuze . Maar zeggen dat er geen gevoel achter steekt geloof ikniet in want gevoel is niet te stoppen wel te onderdrukken of negeren .
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 11:33:
:En om een muur af te breken zou mischioen wel een ontembaar beesje nodig zijn (remember )

ik laat mijn muur niet afbreken
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 11:49:
rukt serieuze stoel onder papillon vandaan,

*beuk*
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 11:49:
Zo en nu lol maken ..

maak ik zelf wel uit JA teef :[ (6)
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 11:49:
zoek. of heb je hem inmiddels al gevonden ?

nee wel oranje......:D die was aan t knikkeren :lol:
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 11:53:
maak ik zelf wel uit JA teef

oew.. attitude.. me like.
Want me to be your bitch?
hehe :P

Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 11:53:
nee wel oranje...... die was aan t knikkeren

ja maar die zochten we niet he , paars was verdwenen..
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 11:57:
ja maar die zochten we niet he

nee maar zag hem in eens......:D
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 11:57:
paars was verdwenen..

ga zoeken dan kutje.....;p
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 12:01:
ga zoeken dan kutje.....

hhehehe.. is dat een indicatie waar ik moet zoeken?of een opmerking om te laten weten dat ik op dit moment gedomineerd wordt?

Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 12:01:
nee maar zag hem in eens......

oke .. nou ga maar eens zoeken..

begin hier in me cubicle .
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 12:03:
hhehehe.. is dat een indicatie waar ik moet zoeken?

NEE........:[
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 12:03:
of een opmerking om te laten weten dat ik op dit moment gedomineerd wordt?

i dono......:/

smoel houden en zoeken TRUT......:[
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 12:08:
i dono......

smoel houden en zoeken TRUT......

jij bent echt vriendelijk vandaag he ..
(kijkt een keer vurig naar Pillon)
Oke dan.. Jeeze Bitch! :)


Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 12:08:
NEE........

k'heb hem al gevonden .. hij zat in de kroeg..
in een gore mix..
bloody mary + blue curacau
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 12:11:
jij bent echt vriendelijk vandaag he ..
(kijkt een keer vurig naar Pillon)
Oke dan.. Jeeze Bitch

o:)........
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 12:11:
k'heb hem al gevonden .. hij zat in de kroeg..

:cheer: whhieeeeeeeeeee :cheer:
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 12:11:
in een gore mix..
bloody mary + blue curacau

:nocheer: zuipschuit.....:[ :lol:
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 12:19:
whhieeeeeeeeeee

ja zo voelde hij zich niet..

Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 12:19:
zuipschuit.....

nou da's niet te zuipe hehhe .




Over drank gesproken.. da's wel een lekker borreltje. appeltaartje. smaakt echt naar appeltaart met slagroom erop .



Kunnen we weer ontopic , lieve lekkere trut vammuh?
 
Gewoon balen en iemand gaan vergeten..
 
Uitspraak van - Debbie op maandag 15 januari 2007 om 03:00:
Stel je wordt verliefd op iemand die al een vriend/vriendin heeft wat doe je dan?

Dat probleem heb ik altijd :roflol:

Maar da betekend dat ik of een goeie smaak heb of ik gewoon geen geluk heb in de liefde :P
Denk t eerste o:)

Maar relatie's zijn er om kapot te maken he :devil:
 
Uitspraak van inactief op maandag 15 januari 2007 om 12:33:
Maar relatie's zijn er om kapot te maken he

als ze kapot kunnen ... idd ja .
is nietn zo dat jij het kapot maakt.. maar de ander laat het kapot gaan , een relatie is altijd in handen van degene die erin zitten , niet daarbuiten .


Uitspraak van inactief op maandag 15 januari 2007 om 12:33:
Maar da betekend dat ik of een goeie smaak heb of ik gewoon geen geluk heb in de liefde
Denk t eerste

of het 2e heheheh, goeie smaak weet ik niet . dus gooi hetd aar maar op
 
Love hurts :(
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 12:37:
Love hurts

30 inch dildo up your ass hurts more.
:):):):):):)
griet uit de weg ruimen ... heb niets aan haar namelijk :no: