Check mijn Profiel voor foto´s en een link naar de website
heerlijk in een 5-sterren resort, komt u maar!!
Welke?
5 sterrenzijn daar net 2 sterren
duidelijk
al om 9 uur baco zuipen op de boot
Dat verschilt waar je zit! Ben al meerdere malen op de DR geweest en dit resort voor de 2e keer en neem van mij aan dat dit echt 5 sterren is! Je betaald er dan ook wel naar!
Tipje: ga naar Saona Island, echt paradijsje daar
duidelijk
al om 9 uur baco zuipen op de boot
en met zeesterren zwemmen, snorkelen en bbq-en
Dominicaanse Republiek
Ik zou de volgende keer ALLES meenemen
ik bedoel, dat als je daar bent gewend je niet meer terug wilt.
Punta Cana, Iberostar
Shit zeg, we gaan maar een weekie, maar volgens mij is dat véél te kort!!
Ze zeggen wel dat het orkaan seizoen begint in augustus... Weet niet of het heel erg is daar... Maar ga toch liver buiten dat seizoen.
Ben er nu 11 keer geweest, en ga snel weer.
en vallen de prijzen ook beetje mee over het algemeen?
Wil eigenlijk niet in het hoofdseizoen
Arke valt volgens mij ook onder holland international, dacht ik?
Arke is idd ook niet zo duur...
Neckermann ook niet super duur...
Jullie gaan ook naar de dominicaanse?
Wanneer?
Kan qua prijs nog wel eens schelen, hou wel in de gaten dat de prijs die in belgie genoemd wordt ook echt de prijs is die je betaald.
goeie keus
Ja
Wij gaan 21 juni, naar Playa Dorada !
Je bedoeld Riu!
Casa Marina Beach!
Ligt eraan waar je naartoe gaat en waar je van houdt
Ja dat vind ik nog erger om te bedenken
tis zo voorbij altijd
maar je gaat daar echt een top tijd beleven
Verpest het anders even
zit er over te denken om in aug/sept te gaan is dat n btje n goede tijd...
15 dagen doen of langer want korter is echt TE kort...
edit: al gevonden
Trouwens is augustus wel duur
Wij gaan in Juni
Wij gaan ook 21 juni!! Misschien zitten we dan in 'tzelfde vliegtuig!
We gaan maar 9 dagen, eind van het jaar pakken we een last minute ergens heen nog. (wie weet wel weer naar de Dominicaanse )
Nog 10 weken en 5 dagen
Nemen jullie ook zelf een snorkel enz. mee?
En hoe lang van te voren moet je eigenlijk inentingen halen?
5 tot 6 weken toch??
Punta Cana schijnt mooiere stranden te hebben...
Sosua schijnt meer voor mensen te zijn die van surfen houden vanwege de wildere zee...
qua stadje is het volgens mij beide weinig soeps
wij gaan ook wel even eigen snorkel kopen hier
Iemand een tip wat betreft de keuze tussen Punta Cana en Sosua??
Punta Cana niet echt nee... wordt ook afgeraden buiten je resorts te gaan... maar het kan wel... maar het stadje stelt niet zo veel voor... en dat geldt voor meerdere plaatsjes in DR... meeste zit in je resort...
Mijn vriend heeft een eigen duikbril en snorkel, maar ik niet. Die heb je daar vast wel.
Ja, goeie! Ik heb geen idee eigenlijk. Daar zie ik wel tegenop hoor, ben niet zo'n held wat naalden betreft. Maar, wat moet dat moet...
hehe lijkt mij ook niet super idd Natas...
koop zelf wel snorkelspul denk ik zo
want wil wel even snorkelen...
Bianca las dit nog over sosua
Sosua heeft een hele gezellige uitgaansstraat, waar je vanaf de meeste hotels zo naar toe wandelt.
Wie gaat er in 2007 naar de Dominicaanse? Wij wel, in juni, we gaan naar Punta Cana. Lijkt me geweldig!
Gister geboekt!! 21 juni gaan we een weekie naar de Dominicaanse!! Heb er zin in!!
al aant voorkleuren
Regenseizoen is van oktober tot mei.
Je leest er hele verschillende dingen over op internet, over het regenseizoen...
de ene site geeft aan regenseizoen: mei - juni
de ander regenseizoen (oktober tot mei)
de dominikaanse republiek is echt relaxed!
Ik ga 17 Juni tot 2 Juli echt zwaar relaxed kan niet wachten
Uitspraak van willie p op dinsdag 10 april 2007 om 16:04:
hotel casa marina reef.
Wij gaan daar 10juni 16 dagen heen. . breng daarna wel een verslagje uit
Binnenkort maar eens even op zoek naar wat leuks, en wat de prijsverschillen zijn of je nou in augustus zou gaan of veel eerder of later
gezamenlijk is hoeveel personen?
lijkt me niet dat je er 2 keer van kunt gaan namelijk
Ik ga 22 april nr Sosua
zo zo das al bijna
Ik ga 22 april nr Sosua. Ze geven alleen maar bewolking, regen en storm aan. Hopen dat het meevalt!
Ben niet zo gek op naalden zeg maar, dus als ik het uit de weg kan gaan, doe ik dat uiteraard!
Hebben degenen die naar de Dominicaanse gaan of zijn gegaan allemaal inentingen gehaald? Ik weet dat het wel wordt aangeraden...
Ben niet zo gek op naalden zeg maar, dus als ik het uit de weg kan gaan, doe ik dat uiteraard!
stel dat je iets oploopt is het maar de vraag (wanneer je je niet in laat enten) of dat je verzekering je ziekte wel vergoed....
Hebben degenen die naar de Dominicaanse gaan of zijn gegaan allemaal inentingen gehaald? Ik weet dat het wel wordt aangeraden...
Nee, je moet een afspraak maken bij jouw lokale GGD.
Hoe gaat dat eigenlijk? Moet ik mijn huisarts bellen om intentingen te vragen ofoz?
WIL WEER TERUG!!!!!!!!!!!!!!!
WIL WEER TERUG!!!!!!!!!!!!!!!
haha dat dacht ik al
Samana schijnt super mooi te zijn...
nog mooiere zee...
en dat bacardi eiland
en walvissen spotten
prima volgend jaar Samana
Samana
- walvissen spotten in feb/mrt
- nationaal park Los Haitises
- El Limon watervallen
- diverse eilandjes voor de kust
- tropisch regenwoud
- bergachtig
Heb 3 hotels door gekregen die wel goed schijnen te zijn
maar aan Iberostar zal je, je in ieder geval geen bult vallen. Dat kan ik je verzekeren.
amaica is sowieso een heel stuk kleiner dan de DR dus vanuit een resort is het plannen van excursies goed te doen lijkt me.
- Caso Marina
Hoe heb je het gehad verder???
Super zeker?
Mooie foto's in je album
Had je trouwens dollars meegenomen vanuit NL???
Of had je daar geld gehaald?
Heb je nog tips
hadden dollars op schiphol gehaald.... je kan daar bij de bank ook dollars halen met je creditcard... ook kan je bij reisleiders met je creditcard betalen... verder kan je ook peso's pinnen maar dat hebben wij niet gedaan... alleen maar dollars...
voor de excursies
Zijn overigens best aan de prijs daar zo te zien
zal wel mee vallen het zel iig droger zijn dan nu in nederland
De mensen (lokale inwoners) en het personeel zijn allemaal zo vrolijk. Ze werken daar heel hard voor weinig geld en blijven alles van de positieve kant zien.
Ik denk dat wij Nederlanders daar weleens een voorbeeld aan zouden mogen nemen.
Uitspraak van Baseseeker op zaterdag 12 mei 2007 om 00:28:
Ik denk dat wij Nederlanders daar weleens een voorbeeld aan zouden mogen nemen.
tja....
hier is het leven ook veel gehaaster...
Welk hotel zit je als ik vragen mag?
ik ga zelf ook naar sosua
Ikke ook wanneer ga jij??
Wij vertrekken 10juni, wij zitten bij de buren (reef)
hadden dollars op schiphol gehaald.... je kan daar bij de bank ook dollars halen met je creditcard... ook kan je bij reisleiders met je creditcard betalen... verder kan je ook peso's pinnen maar dat hebben wij niet gedaan... alleen maar dollars
zou dollars meenemen, genoeg... vond ik ideaal..
creditcard is helemaal ideaal maar als je dat niet heb wordt hem dat niet...
excursies boeken bij reisleiding kan je wel met euro's ook betalen
Ja tuurlijk laat ik dat even weten, duurt nog heel eventjes voor ons
Zal ook wel ff bij de buren kijken en verslag doen hoe het daar is hihi
Dobber leuk al die foto's
zou mij totaal nie trekken amerika
een nichtje van mij woont dr al jaren
en vraagt elke keer als ik dr zie wanneer ik eens langskom....
Gisteren heb ik de tickets opgehaald! We gaan 09:00 de lucht in en dan zijn we 12:35 daar. We vliegen met Arke. Dus Manon..., we zitten dan niet in het zelfde vliegtuig.
wij zaten er in april/mei en vanaf vroeg vollop zon maar meestal is het rond een uurtje of 4 wel gebeurd...
wel lekker weer dan nog maar niet zo zonnig meer
Nee, ga ik niet meer doen, ik kijk er gewoon niet meer naar. Ik ga er tóch heen en maak er hoe het weer dan ook wordt daar het beste van!!
Nee, ga ik niet meer doen, ik kijk er gewoon niet meer naar. Ik ga er tóch heen en maak er hoe het weer dan ook wordt daar het beste van!!
TIP!: Doe de Saona trip
Ja ze zijn er wel...
bij de hotels valt het mee, wordt daar veel gespoten... maar ze zijn er wel
Ik hoor daar heel veel over, denk dat ik die wel wil gaan doen. En duiken natuurlijk!
Shit zeg, ik krijg echt steeds meer spijt dat we geen 16 dagen hebben geboekt ipv 9....
Kan ik me wel een btj voorstellen idd... Je zit eigenlijk alleen maar op je resort en meer kan je niet. te gevaarlijk om lekker op eigen gelegenheid op pad te gaan. zoo veel criminaliteit.
Me too!! Schiet nu echt op hè?
Hoe laat vlieg jij eigenlijk?
Verlies het dus niet uit het oog en let heel goed op wanneer ze hem open maken om erin te kijken.
Overmorgen ga ik weg!!
Heenweg 4,5uur vertraging en terugweg ook
Heb je eigenlijk bereik daar met je mobiele tel.?
Maar als ik eerlij ben, ben ik wel weer blij dat ik thuis ben hoor
maar het eten mis ik in het buitenland altijd zo. Alles is altijd zo smaakloos en niet wat je ervan verwacht.
Rus, ik zat in hetzelfde resort als waar jij heen gaat. Het is daar goed geregeld allemaal hoor, heb het er naar mijn zin gehad.
Ben vanmorgen terug gekomen, het is echt in 1 woord geweldig!
wou dat ik nog ffies terug kon..
is het al weekend?
Ik moet helaas nog een paar maanden wachten maar dan 2 weken ZON
http://www.hotelpagina.nl/hotels/dominicaanse%20republiek/2703
Ga in december 3 weken tot begin januari... zin zin zinnnnn
Iemand bekend met Hotel Gran Ventana Beach Resort in Playa Dorada?
Iemand bekend met Hotel Gran Ventana Beach Resort in Playa Dorada?
Echt heb je me gezien? haha wat grappig! jammer dat we niet wisten van elkaar dat we nederlands waren. Ik weet eigenlijk niet of ik jou gezien heb daarzo, heb zoveel nieuwe mensen leren kennen en gezien. Het is super daar he, ga je volgend jaar ook weer
leuk om te lezen dat er toch meerderen geweest zijn daar...nog 2 weekies w88!
alleen ben je naar roadways gegaan of niet?
Paar keer ruzie gehad over bedden langs het zwembad raar volk
haha en elke dag die gasten van het animatieteam: signoritaaaaaaaaaa....
waar ga je heen....?
hotel occidental grand flamenco punta cana
misschien een stomme vraag weer haha, maar zitten er veel kwallen daar ?
Mooi resort
Ja?Ben jij er al eens geweest ?
Ik lees op internet wel negatieve dingen over het resort, maarja er zullen altijd wel wat mensen ontevreden zijn
wel krabbetjes
Vandaag terug gekomen uit het paradijsje! De slechte weersvoorspellingen kloppen inderdaad totaal NIET! strak blauwe lucht en veel zon! Helemaal super daar! Lekker gerelaxed en genoten.. verder alleen naar Ocean World geweest en met dolfijnen & haaien gezwommen. Nu al 30 uur niet geslapen dus btje het ritme kwijt! Zeker een aanrader om daar heen te gaan!!laatste aanpassing 19 juli 2007 17:23
volgens mij zat jij 3 stoelen voor mij in het vliegtuig tenminste als jij het daadwerkelijk bent. Ik ben namelijk vandaag ook terug gekomen naar een slopende rit.. tussenstop in jamaica, dan weer 1 of andere klep van de motor kapot!
kan niet slapen.. halve jetlag!
Waar ben je precies heen geweest? (heb ff geen zin om terug te lezen!)
poeh je zou maar terug zijn maar ben wel zwart wat een weertje daar. GEWELDIG vakantie gehad
bij jou weet ik het zker dat je bij mij in het vliegtuig zat
zelfs soort van heimwee om weer terug te gaan
Die heimwee blijft nog wel ff en zal waarschijnlijk alleen maar erger worden.
Ben er vorig jaar sept. geweest en denk nu nog steeds ik wil terug.
Ga zeker weten nog wel een keer terug maar eerst nog een paar andere bestemmingen
daar ga ik volgend jaar naartoe
Hoe hebben jullie het eigenlijk met het geld gedaan? Ik ga in oktober 2 weken maar omdat de dollar nu zo laag is mischien nu al dollars kopen?
Snorkel is wel al gekocht
hehe mocht je willen
dingen als excursies
souvenirs
fooitje voor kamermeisje
taxichaffeur
drinken/eten op het vliegveld
Zijn er nog echte aanraders qua hotel?
Iberostar Dominicana / punta cana in Punta Cana
Echt een aanrader...
zijn 3 ressorts aan elkaar vast zeg maar van het iberostar keten...
en je kan gewoon overal heen eten enz...
alleen je hebt een eigen receptie zeg maar
Alleen als je Iberostar bavaro (was het toch?) heb dan mag je gebruik maken van eten/drinken van alle 3 de ketens...
Iberostar Dominicana en Punta Cana mogen gebruik maken van eten/drinken van elkaar maar niet van iberostar Bavaro.
bavaro is iets luxer en betaal je meer voor...
ik vond het egt super
Alleen als je Iberostar bavaro (was het toch?) heb dan mag je gebruik maken van eten/drinken van alle 3 de ketens...
Iberostar Dominicana en Punta Cana mogen gebruik maken van eten/drinken van elkaar maar niet van iberostar Bavaro.
bavaro is iets luxer en betaal je meer voor...
ik ga volgend jaaar
Wij ook.
wij gaan in februari
ben man he
Lijkt me helemaal top!! Mijn volgende vakantie is in November en ik ben nog zoekende naar een bestemming, wilde graag naar DR maar helaas is het dan regenseizoen
Het regenseizoen valt juist tussen mei en juli, en als je niet in een orkaan verzeild wilt raken, kun je beter niet komen tussen augustus en oktober.
November is volgens mij echt zo slecht nog niet, er is altijd wel wat
Maar vanwaar Thailand in vergerlijking DR
heeft iemand eigenlijk de mamajuana van daar mee genomen
neem een flesje rum mee!
merk: brugal
De beste rum ter wereld
en nog 1tje van het uitgaan daar
Toevallig nog naar meer tenten geweest? Zoals de Pacha, Club Areito en Cueva Tropicana... Ben benieuwd hoe die discotheken zijn.
Welke mensen komen erop af (toeristen, lokale bevolking, leeftijd) wat voor soort muziek draaien ze (alleen salsa, merengue, bachatta) enz???
Klopt, wij zijn vorig jaar November daar geweest en het weer was echt supermooi! We hebben maar 1 dag regen gehad.. en opzich was dat best lekker, gewoon warme regen
k ben daar van de 16e tot 7 jan
neem je wel mee stappe daar, de 3e keer voor mij daar nou
Klinkt goed Jeff
Ik zit daar van de 30ste t/m de 11e
IK zou het helemaal top vinden als er nog wat leuke toeristen zouden rondlopen... engelsen bijv
Hoe zit dat in die disco wat betreft de drankjes Jeff... hoorde dat je met all-in je dan ook helemaal laveloos kan zuipen.
de toeristen zijn voornamelijk canadees- amerikaanse veel, venuzelaanse
- maar ook europeese, weinig nl -
en ja je kan er bijna 24 uur per dag zuipen , de disco is tot 6 uur open , en om 10 uur gaan de buitenbarretjes open , dus 4 uurtjes om op het strand te neuken
Toen Dean in de buurt van Punta Cana was (Zo'n 150km verderop) was ie nog zwak. Denk niet dat Punta Cana er veel last van zal hebben gehad
het is er nu zo-wie-zo regenseizoen, alle weervoorspellingen zijn niet echt super; veel bewolking, onweer en regen (ook op de dag)
evenwel heel veel plezier, maar boek de volgende keer uiterlijk voor de maand Mei
Ik vertrek 30 aug voor 16 dagen naar punta cana, ifa bavaro villas..
iemand ervaring met dit resort?
Wij gaan morgen naar Playa Dorada ben benieuwd.
De storm had daar in ieder geval geen schade aangericht, was meer het zuiden van het eiland. (had het hotel een mailtje gestuurd)
heb er vetttt veel zin in, eindelijk vakantie
n collega van me (Domincaan) raadde me aan om naar Santa Dominica te gaan... beetje sfeer proeven daar en de niet heel erg toeristisch cafes/ clubs te bezoeken. Iemand tips hierover? Is het te doen voor toeristen om hier zelf heen te gaan?
Voor de nieuwschierige, m'n foto's staan in mn album (eindelijk!)
zit je in punta cana?
je kan een excursie boeken met vliegtuig dan betaal je volgens mij rond de 250 dolar wat mij nog bij staat...
metde bus was iets van 90 dollar maar daar doe je 5uur heen en 5uur terug over...
wil wilde er ook graag heen maar vanaf punta cana niet te dpoen met de bus
Een collega van me (Domincaan) raadde me aan om naar Santa Dominica te gaan... beetje sfeer proeven daar en de niet heel erg toeristisch cafes/ clubs te bezoeken. Iemand tips hierover? Is het te doen voor toeristen om hier zelf heen te gaan?
Mensen die vorig jaar bij ons op het resort zaten zijn er ook heen geweest. Idd 5 uur met de bus. Volgens hun was het de reis niet waard. Grote stad met veel opdringerige winkeliers.
Maar goed, andere mensen vinden het misschien wel de moeite waard.Is een beetje ieder voor zich zulke dingen.
We hebben geboekt!!! 30 september vliegen we naar Punta Cana!!
Hotel Majestic Colonial Punta Cana
Laat even weten hoe het was als je weer terug bent...
we hebben in Iberostar Costa Dorada gezeten
vet mooi hotel, maar voor de rest weinig te doen in de omgeving (s avonds dan) maar wel lekker genoten
Weet iemand trouwens wat het kost om met dolfijnen te zwemmen?
Wij ook geen spuiten gehad...
wahahah jij ook al ?
ohh zitte lekkere tussen whahaha
ohh zitte lekkere tussen whahaha
Da's al lekker snel, nog geen 3 weken meer! Jij ontspringt ook mooi die dans van Kerst en Oud&Nieuw met al dat geneuzel er omheen. Je kan beter onder een palmboom zitten dan onder/bij een kerstboom. Ehhhh, dan moet er natuurlijk geen overrijpe kokosnoot de intentie hebben om jouw hoofd als landingsplaats te verkiezen
Ik ga de 23e dec:love:! Ik vlieg met Arkefly, en op 1 van de vluchten(heen/terug) maakt ie een tussenstop op Punta Cana. Ik verblijf zelf op Cabarete, ook all-inn.
2 Jeffrey> Hoe laat ga je de lucht in as. zondag ?
Mijn vakantie begint al op 't vliegveld
En elke keer maar afwachten wat voor een lekkere stewardessen aan boord zijn, lol
Hahahahaha, bij mij op 't werk worden ze ook al helemaal gek van me
Veel plezier en geniet
en hopenlijk zit je 10 uurtjes in de lucht vergezeld met mooi vrouwelijk schoon
Alhoewel, nood breekt wet
kadootje van me mams
Wat is nou de mooiste streek om heen te gaan in Dominicaanse republiek, want heb er helemaal geen verstand van. Heb wel plaatjes van Punta Cana gezien en da zag er uit.
kan ik snappen ja...
owja valt er verder eigelijk nog wat te doen op t eiland qua excursies ofzo??
Ligt eraan wat je leuk vind he
Met de quad of trike crossen over de weg/strand/bospaden is zeker iets dat je moet doen vind ik!
Verder is er genoeg te doen en zou ik eerst goed informeren naar de prijzen.
Mis het wel om lekker op het strand te liggen daar
kan ik mijn vriendin blij maken dat t kan