Dat je een man soms 10x iets moet vragen om iets niet te doen, en dan doet ie het nog?
Of dat je hem 10x iets vraagt wel te doen, en dat ie het dan nog niet doet?
Gewoon wat huishoudelijke dingetjes, zoals bepaalde dingen niet in de vaatwasser.
Als ie weg gaat een vuilniszak mee nemen en weg gooien.
Laat die vuilniszakken maar gewoon staan tot ze gaan stinken. Dan brengt 'ie ze vanzelf wel weg. Dan zeg jij: dank je wel (het is niet zo moeilijk als dat het lijkt). Je geeft 'm een biertje ter beloning, en hij doet het de volgende keer helemaal uit zichzelf....
Ja maar dan kan het soms best frusterend zijn
Dan is het gewoon een lapzwans. Ik zou op zoek gaan naar een échte vent
dan moet je gewoon die pik uit je bek halen en
DUIDELIJKER ARRRRRRTICULEREN
wat denk je van andersom? Altijd dat gezeik van ruim op, doe dicht etc etc. Mijn ex was nogal van alles laten rondslingeren, hij heeft bij mij ook niet de eis weggelegd om dat ook maar te gaan doen. Ik had problemen met zijn rommel dus ruim ik dat op of laat het gewoon liggen. Hij deed wel zijn best maar helemaal eruit krijg je dat niet.
Je moet het ook vragen en niet opdragen..... pas als je als een hond genomen wil worden, mag je ons als een hond behandelen!
Zo af en toe besef ik weer heel goed hoe goed ik het getroffen heb met mijn vent. Hij kookt, doet de was, strijkt, ruimt op, maakt schoon, brengt de vuilniszakken weg, doet boodschappen...... En dat alles met een grote glimlach en zonder gezeur
Succes met je vriend Bogus, ik zou gillend gek worden
Dat je een man soms 10x iets moet vragen om iets niet te doen, en dan doet ie het nog?
Ik heb 1 ding geleerd en dat is dat je mannen niks moet verbieden of bevelen. Toch kan je het ze laten doen. Op een slimme manier. Je moet ze 'belonen en prijzen'. Hij doet vast 'ns een keertje iets goeds uit zichzelf. Als jij dan maar genoeg zegt hoe lief en knap en goed je dat van hem vind, dan doet 'ie het vaker. Het zijn net kleine kinderen.
Laat die vuilniszakken maar gewoon staan tot ze gaan stinken. Dan brengt 'ie ze vanzelf wel weg. Dan zeg jij: dank je wel (het is niet zo moeilijk als dat het lijkt). Je geeft 'm een biertje ter beloning, en hij doet het de volgende keer helemaal uit zichzelf....
Echt waar? Waar heb je die gevonden?
zijn net honden,die je moet belonen.
ij vinden het op z'n tijd ook wel leuk om te horen hoe mooi, leuk, lief, schattig, geweldig, geil etc we zijn
anders gewoon slaan..met een knuppel..moewhahaha..!!!