redelijk primitieve sport,
en vaak spelen ze onder alcohol of drugs
omdat ze altijd meteen aan het bier gaan
Naar wat ik allemaal gehoord heb, worden die douches voor wel meer doeleinden gebruikt
dat is he-le-maal 2007 toch?
sja moeten ze competities maar niet op zondagochtend inplannen
Hockey is voetbal voor kakkers die te lui zijn om te bukken.
Daar word je niet bezweet van en hoef je dus ook niet te douchen
weet je wat ik vind 16 jaar oud zijn en al een kind hebben
want na het douchen kan je niet met z'n allen aan de bar?
Hockey is voetbal voor kakkers die te lui zijn om te bukken.
Daar word je niet bezweet van en hoef je dus ook niet te douchen
Bier over je heen, je bent vast een keer gepleurd op die te ranzige vloer... je kent dat wel.
Benieuwd of je na een uurtje trainen nog zegt dat hockeyers niet veel bukken (H
Ben een paar keer met een maat meegeweest met zijn elftal, zal dan waarschijnlijk een uitzondering zijn want na 3 pilsjes hield iedereen het voor gezien en ging weer naar huis.
Bij de hockey kan je wel gaan douchen maar als je dan na 3 uur uit de kantine rolt ben je weer net zo goor als voordat je ging douchen. Bier over je heen, je bent vast een keer gepleurd op die te ranzige vloer... je kent dat wel.
Daarom gewoon lekker thuisdouchen en met een kop koffie op de bank bijkomen van je middagje sporten, veel lekkerder
IDD wel een strakke, ik wil jouw wel eens met een stick zien . Benieuwd of je na een uurtje trainen nog zegt dat hockeyers niet veel bukken
Iedereen voor z'n pan rammen met dat ding en dan op je dooie akkertje dat balletje de goal in schuiven.
Eitje
De enige plek waar een stick geoorloofd is, is op de ijsbaan of in de coffeeshop
Dat noemen ze mentaliteit, teamgevoel, lekker met ze alle achter de bar i.p.v. de douche
tjeezus, het valt me echt op hoe kortzichtig en bevoordeeld jullie flockers zijn!
dat het gemiddelde IQ niet zo hoog ligt hier was algemeen bekend, maarrre dit gaat echt te fur!
Hockey is een redelijk primitieve sport, veel overtredingen, gescheld, geweld en vaak spelen ze onder alcohol of drugs...
Uitspraak van 18 past me wel op woensdag 10 januari 2007 om 11:25:
smeerlappen
En tuig niet te vergeten...
vooroordeel
en die zijn weer bevoordeeld met een hoog IQ