2955x bekeken
| Betreft: | evenement: Basskickers, zaterdag 17 februari 2007 om 22:00 |
en wie liep er gister avond met verschrikkelijke heimwee...en stront lazurus natuurlijk, door cork heen?
aaaahh
zondag-ochtend-middag-avond duurde lang omdat ik als enige ooknog moest werken om 10am.. gewoon in ene keer deur jah..
idd zeer geslaagde baskikker, alleen door mijn franse gelul met die steengoeie Ybrid hebbik de DJ Producer gemist.. hij kon toch niet over Ybrid heen komen naar mijn mening.. zeker niet als Ybrid mijn drank regelt en allemaal gratis vinyl en cd's en stickers aan me weggeeft.. Rudy Guardian heb nu ook een plaatje van haar.. hij zou het vlgnde x draaien, dusdat motten we wel ff checken jah..
de afterparty in huize Steph/Willem was zeer geslaagd, maar na 42 uur wakker zijn waarvan 15 uur werken was ik wel kapot..
toch hadden we deur moeten kleppen en carnaval vieren..
op naar de volgende.. is de lijn-omhoog al bekend van de nieuwe kikker??
idd zeer geslaagde baskikker, alleen door mijn franse gelul met die steengoeie Ybrid hebbik de DJ Producer gemist.. hij kon toch niet over Ybrid heen komen naar mijn mening.. zeker niet als Ybrid mijn drank regelt en allemaal gratis vinyl en cd's en stickers aan me weggeeft.. Rudy Guardian heb nu ook een plaatje van haar.. hij zou het vlgnde x draaien, dusdat motten we wel ff checken jah..
de afterparty in huize Steph/Willem was zeer geslaagd, maar na 42 uur wakker zijn waarvan 15 uur werken was ik wel kapot..
toch hadden we deur moeten kleppen en carnaval vieren..
op naar de volgende.. is de lijn-omhoog al bekend van de nieuwe kikker??
carnaval is lol.. net terug uut den bosch.. prima gefeest daro.. kwil wel es helemaal verkleed naar een hardcore feessie.. dit jaar toch maar naar crazy land of mystery xxx
J T P!!!
(ja toch poik)
(ja toch poik)
Zaterdag 21 April mogen we weer
Gewoon wat minder je best doen big, sturen ze je vast wel eerder naar huis
maar dat gaat helaas ook ten kosten van mn opleiding, 3 jaar voor niks, ook zo zonde
DJ PAUL ELSTAK / NOIZE SUPPRESOR / DAISY / THE GUARDIAN
jammer dat ik daisy moet missen, vorige keer was onvergetelijk...paul is niet bepaald mijn favoriet en noize suppresor geloof ik ondertussen ook wel
valt me nog mee

![[Zwolle] Marcel](/images/user/260845_774383.jpg)