Partyflock
 
Ben benieuwd.....kan nog leuk worden ;)
 
wheheh ja die is ook goed ja... en daar hang je dan he met je douche gordijn.. ;)

ja maar wel als het een schoonmoeder is die toch al niej zon hoge dunk van je heeft..waardoor je de hele dag al niks durft te zeggen..whehe daarna durfde ik het helemaal niej meer!!

x
toch wel een ex-schoonmoeder he anders dannuh.....;D

hheheheh en kan me voorstellen dat je dan nie meer durft:D

zo dachten mijn ex en ik eens t huis voor ons alleen te hebben dus flink aan de rol gegaan bleek achteraf zijn ma thuis te zijn en die vond me ook al nie zo lief dus ja toen had ik ook zoiets van la ma:$
of je ligt lekker te rollen met een gozer op de bank van je beste vriendin.

en dan gaat de deur open en komt haar moeder binnen

dat vind ik nog erger dan betrapt worden door mijn schoonmoeder die me niet mag omdat ik er te vaak ben
(alleen in t weekend maar oke)
2 --> Shockwave

Meest ranzige tot nu toe!!

Ha Ha

Grtz
hihi nou ja ik heb het eerlijk gezegd al een paar keer gehad maar ja wel grappig hoor!!
Ik heb dus al een paar keer gehad dat ik net na de sex ontdek dat mijn katten om het bed zijn gaan staan en je zo zitten aan te kijken met van die ogen van "wat ben jij aan het doen"....beetje voor schut als je net een nieuw vriendje zou hebben maar gelukkig heeft mijn vriendje zelf katten haha
(ps dan heb ik het over nu 2 maar eerst 3 katten he)
Nou khad een X dat ze ging janken :o( .....hahahaha kwist niet dat ik zo erug slecht was WHAHWHAHWHA....eerst hele muts trekt samen en dan . . .. ... natte zooi daar beneudunn en dan gaan janken hahahaha....vrouwen zijn het mooiste geschenk uit de ... maar snap er nog maar weinug van .


In zandvoort lekkurr met mu exe sexen in me auto langs de boulevard.
afijn staat er iemand zo naar mun ster te kijken en vroeg of het GING :-S ...lol....... auto beslaat nie voor nixx
Of kwam hij kijken waarvan die herrie kwam :-P ruim 500 watt RMS uit me bakkie 100% hardcore.....
altijd handig een extra duwtjuhh in de rug ;o)

S*cks*x iedereen :-P

R
Werkzaam bij HouseNation
Artiest Yoda
Ik heb 2x een zelfde soort poging geprobeerd bij hetzelfde meisje. Liep af met minder goede gevolgen.

De eerste keer lag ik op mijn rug en zij zat bovenop. Toen heb ik een Suske & Wiske gepakt en ben gaan lezen.

Gevolg: 3 weken pik straf

De tweede keer lag ik weer op mijn rug en zij zat bovenop. Toen heb ik de TV aangezet omdat GTST begon.

Gevolg: 1 knal voor mijn kanis en weer 3 weken pik straf.

Oftewel ik raad het niemand aan om te proberen. Ik kies nu ook eieren voor me geld! :P
hahaahah,

Ik had dit weekend pik straf :-( maar ik kreeg er een klap op :-S oowww.....toen had zij meteen mond straf...well you know the rest :P

En eieren(neukpatronen) eet ik 'sochtends wel;)
Dat ik tijdens de sex op het hoogtepunt begon te piesen ipv klaar te komen!!! (:D:D)

Oorzaak: teveel :bier:...!!;)
laatste aanpassing
ik heb een keer opgepast bij mijn neefje en nichtje, met mijn ex en we hadden het erg gezellig gehad....bleek later dat er camera's in het huis hingen om mijn neefje te observeren...
ik heb sindsdien niet meer daar mogen oppassen......
** shame**