41930x bekeken
| Betreft: | evenement: Tiësto in Concert, zaterdag 2 juni 2007 om 21:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Armin heb een betere platenkeus. Hij kan van die lekkere redelijk onbekende banging trance draaien i.p.v die commerciele troep die thijs oplegt. Maar das een kwestie van smaak dan.
Wat tiesto zaterdag gepreseteerd heeft (zowel qua draaien, als show, als alles gewoon) daar kan Armin alleen nog maar van dromen. Zal ie NOOIT halen.
Armin is goed in zijn ding, armin is het beste in een club, maar hij kan nooit zoiets als zaterdag neerzetten.
gepreseteerd
presteren of presenteren
De show was beter maar dat ligt aan de organisator. Draaitechnisch is tiesto ook wel beter als armin. Maar qua platenkeus haalt hij het gewoon niet. Maar dat vind ik dan persoonlijk. Ik hoef die uitgemolken bekende nummertjes niet meer te horen.
Even een "huishoudelijk" vraagje, lag ik hierboven ergens dat iemand zijn Canon G7 niet binnen had gekregen?? Ik was nl ook van plan hem mee te nemen, maar was hem vergeten. Maar als daar moeilijk over gedaan word, laat ik hem lekker thuis
.
Wat betreft bovenstaande, ieder zijn keus.. Maar in mijn ogen kan Armin Only dus ook echt niet eens in de schaduw staan van EOL. En ik ben echt geen Tiesto groupy
Wat betreft bovenstaande, ieder zijn keus.. Maar in mijn ogen kan Armin Only dus ook echt niet eens in de schaduw staan van EOL. En ik ben echt geen Tiesto groupy
misschien moet je die watten eens uit je oren halen
misschien moet je eens horen hoe stront dance4life en die pirates of a carribean plaat klinken
ah joh, dat zegt ie alleen maar om reacties uit te lokken Soort van arjan actie
?????????????
Ga poepen nerd, mij een beetje vergelijken met arminvanbuurenfan
Ik heb tiesto altijd goed gevonden en ben vaak zat naar zijn feesten geweest (2 keer tiesto in concert en 2 keer hmh en andere festen). Heb hem heel vaak goed horen draaien, maar zaterdag was het gewoon echt heel erg kak, imo.
Dat jij het niet leuk vindt als iemand kritiek levert op je held moet jij weten, zegt meer over jou. De objectiviteit staat bij jou eerder in het geding dan bij mij, ondanks dat het nog steeds een kwestie van smaak is.
Ga poepen nerd, mij een beetje vergelijken met arminvanbuurenfan
Jammer dat je zo moet reageren
(2 keer tiesto in concert en 2 keer hmh en andere festen
Nou, dat is inderdaad wel heel erg vaak ja
Dat jij het niet leuk vindt als iemand kritiek levert op je held moet jij weten, zegt meer over jou. De objectiviteit staat bij jou eerder in het geding dan bij mij, ondanks dat het nog steeds een kwestie van smaak is.
LOL!
Volgens mij was ik 1 van de weinige hier die Tiesto @ Hasselt zwaar RUK vond, dus dat ik geen kritiek zou kunnen hebben van mij held, is onzin!
Met alle respect, als jij serieus denkt dat niemand Tiesto's niveau qua draaien kan halen, zegt dat heel veel over of je objectief probeert te zijn of niet.
Gast! Lees eens even. Zeg ik dat niemand het DRAAIniveau van tijs kan halen?
Ik zeg dat er geen DJ ter wereld is, die neer kan zetten wat tijs afgelopen zaterdag heeft neergzet
Armin is goed in zijn ding, armin is het beste in een club, maar hij kan nooit zoiets als zaterdag neerzetten.
nou geloof mij dat als armin precies dezelfde set zou neerzetten, dat ie geen Geweldig als beoordeling zou krijgen , maar goed of zeer goed. Daarom heb ik dit feest ook zeer goed gegeven en geen geweldig, er vielen toch teveel stiltes en voor 11 uur was er niks geregeld, beetje matig
Heeft iemand al livesets?
was het maar waar.... die gaat er niet komen ook trouwens hoor
Heeft iemand al livesets?
hoef ik niet! Dan luister ik wel 538
Zow, ik ben ook weer beetje boven water geloof ik...
GAAAP!
Ben nogsteeds helemaal GAAR!
Maar die avond/nacht/ochtend was een OVERDOSIS geweldigheid! Op en top genoten en flink uit mijn dakje gegaan!
Mijn 2de keer tiesto (schiphol was 1ste keer), een dag om nooit te vergeten!
Maar ben ik stom als ik zeg dat ik JUST BE heb gemist???
De meeting @ Robin Hood en Plaza waren erg gezellig.
Jordy, bedankt voor de fun! Groetjes aan Marilyz! (schrijf ik het goed?)
TIESTO, the best DJ ever!
GAAAP!
Ben nogsteeds helemaal GAAR!
Maar die avond/nacht/ochtend was een OVERDOSIS geweldigheid! Op en top genoten en flink uit mijn dakje gegaan!
Mijn 2de keer tiesto (schiphol was 1ste keer), een dag om nooit te vergeten!
Maar ben ik stom als ik zeg dat ik JUST BE heb gemist???
De meeting @ Robin Hood en Plaza waren erg gezellig.
Jordy, bedankt voor de fun! Groetjes aan Marilyz! (schrijf ik het goed?)
TIESTO, the best DJ ever!
Ik vond het helemaal top....
Muziek goed (jammer dat er geen voorprogramma was vanaf 9 uur), show goed, leuke sfeer over het algemeen (ja sommige verdwaalde gasten na dan, maar die waren er na een tijdje toch weg) en vooral veel mooie meiden......
En de discussie Tiesto VS Armin, ben bij beide geweest maar Tiesto is toch wel iets beter. Armin kan leuke plaatjes maken, maar een hele avond vullen kan die echt niet. (maar ieder zijn mening natuurlijk)
Muziek goed (jammer dat er geen voorprogramma was vanaf 9 uur), show goed, leuke sfeer over het algemeen (ja sommige verdwaalde gasten na dan, maar die waren er na een tijdje toch weg) en vooral veel mooie meiden......
En de discussie Tiesto VS Armin, ben bij beide geweest maar Tiesto is toch wel iets beter. Armin kan leuke plaatjes maken, maar een hele avond vullen kan die echt niet. (maar ieder zijn mening natuurlijk)
laatste aanpassing
Ben veel meer te spreken over Armin. Vond zijn show in de ahoy beter dan dit.
wat een aanfluting was dat joh. Leuk feestje hoor, maar het thema was...water toch? Het enige wat ik heb gezien wat daar mee te maken had, was het zweet op de hoofden om me heen. Wat een flutshow, bah. En de acts waren ook niet zo bijzonder.
Waar ik niks over hoor wie was het/ of wat is er gebeurd met die gene wat het podium opeens opliep en tiesto een hand gaf?
wat wij zaten op de trubune en die gene werdt wel ff door de beveiliging gevloerd, dat ging er niet zahtaardig aan toe van wat ik kon zien! Het gebeurde net voordat de blue men group opkwam?
vrouw is buiten gezet zonder haar spullen.
Is via de bussen naar station gegaan.
Ze heeft aangifte gedaan tegen beveiliging.
Even een "huishoudelijk" vraagje, lag ik hierboven ergens dat iemand zijn Canon G7 niet binnen had gekregen?? Ik was nl ook van plan hem mee te nemen, maar was hem vergeten. Maar als daar moeilijk over gedaan word, laat ik hem lekker thuis.
laat hem voortaan maar thuis
donateur
Ik ben eindelijk ook weer eens online 
Heb het zoooooo naar mn zin gehad

Gebeurd niet vaak dat ik de dinsdag erop nog steeds in een roes zit
Ik begreep dat er gave filmpjes gemaakt waren door OA Pedro?
Kan ik die ergens vinden(bij elkaar?)
terugbladeren is niet te doen met jullie fanatieke posten
Heb het zoooooo naar mn zin gehad
Gebeurd niet vaak dat ik de dinsdag erop nog steeds in een roes zit
Ik begreep dat er gave filmpjes gemaakt waren door OA Pedro?
Kan ik die ergens vinden(bij elkaar?)
terugbladeren is niet te doen met jullie fanatieke posten
laatste aanpassing
Wat een discussie weer hier. wou een reactie posten op het feest maar heb er geen eens zin meer in.
mensen die het moeten weten wat ik ervan vind weten het allang. zinloze discussie weer hier met die armin en Tiesto.
Voor de aller laatste keer, je kunt ze niet vergelijken. Niemand maar dan ook echt niemand zal ooit nog zo groot worden als Tiesto en zijn team de laatste jaren zijn. Accepteer het en stop deze zinloze discussie. Verder wil ik er niks meer over kwijt
Thanks to blackhole, ID&T, al mijn vrienden en vooral TIESTO Wat is deze man een held!!!!!! diep respect
mensen die het moeten weten wat ik ervan vind weten het allang. zinloze discussie weer hier met die armin en Tiesto.
Voor de aller laatste keer, je kunt ze niet vergelijken. Niemand maar dan ook echt niemand zal ooit nog zo groot worden als Tiesto en zijn team de laatste jaren zijn. Accepteer het en stop deze zinloze discussie. Verder wil ik er niks meer over kwijt
Thanks to blackhole, ID&T, al mijn vrienden en vooral TIESTO Wat is deze man een held!!!!!! diep respect
laatste aanpassing
donateur
ik zal je mijn eerste 12 van 22 video's even in een pm naar je sturen
de andere 10 hoop ik vandaag te kunnen showen
Helemaal super!
Heb ze binnen.
Ga eventjes een uurtje onderuit
Naja zeg, mag ik dan gewoon niks meer zeggen?
Duidelijk hoor.
Ik heb tiesto altijd goed gevonden en ben vaak zat naar zijn feesten geweest (2 keer tiesto in concert en 2 keer hmh en andere festen). Heb hem heel vaak goed horen draaien, maar zaterdag was het gewoon echt heel erg kak, imo.
Misschien lag het niet aan Tiesto maar aan jezelf!!!!!!
Trouwens ik heb helemaal nog niets gezegd over de nacht zelf.
Ik vond het geweldig. Ik hoor dus bij de super positieve mensen hier. Ik denk als je een echte pure tranceliefhebber bent, dan kun je dit feest toch niet slecht vinden. Tijs draaide bijna of eigenlijk helemaal geen house of progressive platen. Het was echt een zweef set vooral de laatste 3 uur. Dat was onbeschrijvelijk goed.
Mooi gezegd ik ben zelf ook een liefhebber van zweverige setjes, de eerste 4 uur vond ik varieren van slecht tot redelijk goed. Na zijn Tiesto uurtje was hij bij vlagen briljant en heeft hij mijn avond goedgemaakt.
Ook al ben ik zelf simpel en hoeft het van mij niet perse, de lichtshow was supergaaf om te zien. Tevens raar dat ik niemand heb gehoord over de fonteintjes in die show, vond ik erg leuk!
Ik kon trouwens dat ouwe nummer (1996) van Ayla - Ayla niet maar vind het nog steeds een briljante plaat die vaker gedraaid mag worden
Tiesto is gewoon zwaar gehyped. Ben veel meer te spreken over Armin. Vond zijn show in de ahoy beter dan dit.
Bij vlagen vind ik dat je gelijk hebt....
Dat tiesto uurtje, hoeft niet van mij... luister ik thuis wel. Kane, rain down on me, hoeft van mij niet want Kane vind ik sowieso helemaal niks...
Nummers als Dance4Life, He's a Pirate en In the dark vind ik van die bierhaalplaten... Opzouten, als ik die wil horen dan luister ik wel op elk willekeurig tijdstip naar 538... Je vermoord zo in een klap een redelijklopende set in mijn ogen.
Vanaf een uur of 4 werd het gelukkig een stuk rustiger en werd Tiesto wakker
laat hem voortaan maar thuis mijn fuji fine pix s9600 kreeg ik ook niet binnen, zou te pro zijn
Thanks! Dan laat ik hem indd maar thuis. Wel raar.. een canon G7 is ook helemaal niet zo groot..
Nou, dat is inderdaad wel heel erg vaak ja
dat weet jij helemaal niet, aangezien er 'en andere feesten' staat. Ik noemde die andere 4 expliciet omdat het extra lange sets waren.
zeg dat er geen DJ ter wereld is, die neer kan zetten wat tijs afgelopen zaterdag heeft neergzet
Een kutset neerzetten bedoel je
je moet niet zo lichtgeraakt zijn over Tiesto en kritiek op je held gewoon de ruimte geven
Veel hypocrieten hier, als Armin een feest geeft kan er in zijn topics wel vergelijkingen met Tiesto worden gemaakt, maar als er hier kritiek komt op Tiesto (en een vergelijk met Armin), dan begint iedereen te piepen.
raoulduke, je piept hier over een vergelijk met armin, maar als je zo kort van geheugen bent kan ik dat wel begrijpen, spit het topic van armin only maar eens door misschien kom je dit wel tegen:
RaoulDuke
Ik wou dat vergelijk niet maken maar je heb 100% gelijk. Tiesto heeft een opbouw, tiesto heeft magie, tiesto heeft show en dat heeft armin niet. Als ik paradiso verhelijk met dit feest was het nog niet een tiende van paradiso kwa sfeer, geluid en aankleding. Ik ben het compleet met jou verhaal eens. Zeker met de laatste zin, misschien als je er een echte show van maakt je concert wel uitverkoopt. Mij zie eje er niet meer, zeker mijn laatste armin only feestje.
nog een keer
man hou op. Tuurlijk zijn er mindere feesten van een dj maar tic's waren subliem zoals je het zelf al zegt. Dit mag je toch vergelijken met tic ofniet dan?
En dan hier piepen over mensen die vergelijken
laatste aanpassing
Nummers als Dance4Life, He's a Pirate en In the dark vind ik van die bierhaalplaten... Opzouten, als ik die wil horen dan luister ik wel op elk willekeurig tijdstip naar 538... Je vermoord zo in een klap een redelijklopende set in mijn ogen
Ja dat gevoel had ik ook, behalve dat de set redelijk liep
laatste aanpassing
donateur
Gaat ie lekker joh?
het was echt geweldig
superfeest was het
vette lazers
superfeest was het
vette lazers
Ik vind dat je inderdaad geen vergelijk kunt maken tussen de twee optredens van Armin van Buuren in Ahoy en de TIC in 2004 en nu in 2007 in het Gelredome. Waarom niet? Om de simpele reden dat de gemiddelde leeftijd van het publiek in mijn ogen 15 jaar jonger ligt.
Niet dat het zon probleem is maar mede hierdoor, en het feit dat er veel mensen waren met gratis kaarten zorgt voor een hele andere sfeer met zon optreden.
Niet dat het zon probleem is maar mede hierdoor, en het feit dat er veel mensen waren met gratis kaarten zorgt voor een hele andere sfeer met zon optreden.
je moet niet zo lichtgeraakt zijn over Tiesto en kritiek op je held gewoon de ruimte geven
Doe ik ook
Tuurlijk ben ik het met je eens, die hitjes hoeven niet... Mja, als jij naar een concert van U2 gaat, verwacht je ook dat zij "hun hits" spelen.
Niet zo gek dus dat een tiesto ook dat uurtje draait. Niet mijn ding, maar ja, het hoort erbij.
Jaaaaaaa we zijn er weer
Licht toe zou ik zeggen
Wat vond je bv voor de keuze van In The Dark? Dance 4 Life? Hes a Pirate? Je ken het verwachten, zeker na het zien van de setlist in Hasselt, maar voor mij hoeft het niet.
Dan komen de eurotjes om de hoek kijken. Voor mij hoef je niet voor tonnen aan lasers en lichtshow aan te schaffen maar zorg voor een kwalitatief setje....
Hoe goed waren de artiesten er omheen? Jes was goed, mee eens. Die blue man group vond ik maar triest en BT en die gozer van In the Dark is ook een beetje karig..
laatste aanpassing
OMFG!!!!!!
kijk wat ik net vind: http://youtube.com/watch?v=wxj7XhcuB8w
Damn.....Heerlijk om dit terug te zien.
Vind dat nummer normaal helemaal niks aan, maar toen ik hem zaterdag hoorde vond ik hem fantastisch. Komt natuurlijk ook door de sfeer en de effects.
Waar ik niks over hoor wie was het/ of wat is er gebeurd met die gene wat het podium opeens opliep en tiesto een hand gaf?
wat wij zaten op de trubune en die gene werdt wel ff door de beveiliging gevloerd, dat ging er niet zahtaardig aan toe van wat ik kon zien! Het gebeurde net voordat de blue men group opkwam?
Dat ging er zeker niet zachtaardig aan toe. Volgens mij waren ze gewoon gefrustreerd dat ze rijkelijk laat waren. Met dv in 2005 klom er een gast op de armada boot tijdens het optreden van armin. Hij ging gewoon een beetje gek doen. Publiek en armin waren aan het lachten. De security vroeg gewoon rustig of ie mee wilde lopen. Dat had hier m.i. ook gekunt.
foto 93 van 160: Ice
Dan heb ik Ice gezien. Stond bij de rest van de pf-groep. Wist alleen niet dat zij het was.
en dan zijn er nog mensen die durven te beweren dat je met een gewone consumenten camera net zulke mooie foto's maakt als met een SLR
laatste aanpassing
nee hoor...geen tropical melons..dat weet ik zeker, ken die plaat!
damn..dacht echt dat het pascal feliz was...maar volgens jou dus niet...??
ik heb het nrtje van pascal feliz op mijn hd staan, maar volgens mij is dit hem idd niet. PB me anders nog eens de link van dat geluidsfragment, dan zal ik nog eens luisteren.
edit: je bent al achter de titel van de track.
Nr van ambush en van first state zijn super!
Ambush staat toch op één van de magik series?
laatste aanpassing
Ik begrijp ut niet, je gaat naar tiesto voor tiesto in niet voor anderen, waarom mag hij dan niet ze eigen nummers draaien?? Juist toen hij zen eigen nummers nie draaide stond iedereen stil.
Het gaat er imo niet om of mensen bewegen of niet, maar of de muziek die gedraaid wordt goed is of niet...
Die nummertjes zijn bekend, dat is het enige.. Mensen kennen nummertjes als Dance4Life en In the Dark, maar zo goed vind ik ze niet (en met mij een hoop anderen). Ik vind ze echt goeie bierhaalplaten die je verplicht door moet komen
Ik ga dus inderdaad niet alleen voor die tiesto-hitjes, hij ken dr gerust een paar draaien maar voor mij hoeven de meeste niet. Doe mij maar lekkere onbekende trance, vind ik veel relaxter dan bv Rain down on me...
Ik begrijp ut niet, je gaat naar tiesto voor tiesto in niet voor anderen, waarom mag hij dan niet ze eigen nummers draaien?? Juist toen hij zen eigen nummers nie draaide stond iedereen stil.
Precies! Helemaal bij Tiesto in Concert kun je dat verwachten. Vond het Tiesto blokje juist supergaaf, vooral de nieuwe nummers van zn nieuwe album (Carpe Noctum, Break My Fall)
Precies! Helemaal bij Tiesto in Concert kun je dat verwachten. Vond het Tiesto blokje juist supergaaf, vooral de nieuwe nummers van zn nieuwe album (Carpe Noctum, Break My Fall)
Het gaat mij er niet om datie zijn eigen nummers draait maar in godsnaam laat sommige bierhaalplaten er gewoon uit. Neem nou Dance4Life en In the dark, twee voorbeelden van platen waar ik echt niet voor naar Arnhem kom. Wat ik wel tof vond was dat nummertje van Moby, dat is wel mooi om te horen!
Maar ja nadat ik de lijst van Hasselt gezien had wist ik al dat het zoiets zou gaan worden... Maar idd die nieuwe nummers zijn wel lekker.
laat hem voortaan maar thuis mijn fuji fine pix s9600 kreeg ik ook niet binnen, zou te pro zijn
Dat je deze niet mee naar binnen krijgt, verbaast mijn niet. Dit is toch een camera die richting de spiegelreflex gaat. Er lopen ook gasten van phono.nl (nu partyscene.nl) met deze camera rond op feesten.
Dat denk ik ook. Wanneer je niet de hele rits aan tiesto hits wilt horen, dan moet je imo naar de meer klenschalige feesten tiesto. Hier komen ook dagjesmensen op af en (zoals volgens mij swing ook aangaf) wil tiesto deze ook vermaken.
Tuurlijk ben ik het met je eens, die hitjes hoeven niet... Mja, als jij naar een concert van U2 gaat, verwacht je ook dat zij "hun hits" spelen
dit wordt een welles nietes spelletje, in het vervolg hoef je geen vergelijking met arminvanbuurenfan te maken, want die raakt kant noch wal. Daarmee wek je de indruk dat het hier alleen een 'ja en amen'-topic mag zijn.