41747x bekeken
| Betreft: | evenement: Tiësto in Concert, zaterdag 2 juni 2007 om 21:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Laatste Tiësto kaarten
Morgen is er nog een beperkt aantal kaarten voor Tiësto's Elements of Life show in het Gelredome beschikbaar. Bij de kassa's voor het Gelredome zijn de kaarten verkrijgbaar voor €65,-.
www.id-t.com
Morgen is er nog een beperkt aantal kaarten voor Tiësto's Elements of Life show in het Gelredome beschikbaar. Bij de kassa's voor het Gelredome zijn de kaarten verkrijgbaar voor €65,-.
www.id-t.com
Dus, ik zou misschien zomaar morgen mijn kaartje kwijt kunnen als ik er maar minder voor vraag dan de kassa
Help, kan het geld echt goed gebruiken ATM (saldo nu = 0,00
Wie o wie kan mij helpen???
Uitspraak van GTIpassion op vrijdag 1 juni 2007 om 18:02:
je leest bijna de adrenaline in de teksten...
heerlijk he, iedereen zit iedereen aan te steken
Precies..... het worden veel kippevel momentjes!!
http://www.youtube.com/watch?v=b0Bpw0YZ4oI
over voorpret gesproken hahaha
laatste aanpassing
Wie o wie kan mij helpen???
Zal een probleem worden de kaarten vliegen je om de oren voor soms 30 euro er zijn toch een hoop mensen die zich verkeken hebben.
Net in goed overleg besloten
Zin
Zal morgen wel weer een dag zenuwpezen worden totdat ik er zelf gek van wordt hoe dichter bij de avond........rrrrr
o ja zin
De Trance knalt hier al de hele middag uit de speakers sets van Tiesto,Schulz,Rank1,Armin en dan vanavond nog al die radio shows met JustD.
Nou dat is bij niet bijzondr op zich. Wel dat ik al 2 nachten onrustig slaap en de kriebels door me lichaam gaan. haha. Maar morgen is het zover. Heerlijk zeg!
Hoe laat begint tiesto met draaien? 12u toch?
SWING
Riep je me?
Vind het erg jammer dat je er niet bij bent Kaatje
maar we zullen voor je genieten, kee?
Als je bedoelt qua zang niet. Ik weet wel dat er in het laatste stukje een melodielijn is overgenomen en aangepast uit een ander nummer (dat hoorde ik gelijk bij de eerste keer luisteren). Zeg maar... vanaf 05:00. En dat stukje lijkt heel erg verdacht veel op bt - dreaming inderdaad . Je moet wel de versie luisteren die ook op ISOS2 staat nummer 8 BT - Dreaming (Lucid's 12- Club Mix). Bij de andere versies hoor je het wat minder. Goed geluisterd van je
Ja ik hoorde het ook de eerste keer maar ging er eigenlijk vanuit dat ie op isos 1 stond..totdat ik op zoek ging en toen bleek ie dus op 2 te staan..dat nr dreaming is trouwens vreselijk mooi..heb er 4 verschillende versies van waaronder een hele mooie op een rennaisance cd.
nog 22 uur....
ja.. ben nu aan het genieten van club life
nou gewoon, ik vind dit niet heel erg boeiend ofzo
Kan ik me voorstellen... het is gewoon maar net hoe je er naar wilt luisteren. Morgen zit ik wss toch alleen maar in de kick dat het allemaal leuk en geweldig is dus dan kan ik er ook erg van genieten (als ik wil)
Wel dat ik al 2 nachten onrustig slaap en de kriebels door me lichaam gaan. haha. Maar morgen is het zover. Heerlijk zeg!
Ben ik gelukkig niet de enigste
Me 3!!! Ken dat heel goed, dat principe
Over (voor)pret gesproken... dit meisje is echt cool (vind ik)
http://www.youtube.com/watch?v=mEieFuIWPYc&mode=related&search=
Na een rij van welgeteld 500 meter zijn we maar weer huiswaarts gegaan...
Nooit meer de Asta
Ach ik stond ook een kwartier te wachten, maar ja het was het waard.. En je weet hoe de ingang vd Asta eruit ziet..
Mooi ding
Ook dat ik niet echt kan ontspannen totdat ik echt in die zaal op mijn plekje sta Dan pas kan ik pas een beetje rustiger worden...
Haha!
Heb vandaag al 3 keer de de dag van morgen doorgenomen in mijn hoofd
Eerst lekker uitslapen, dan ff sporten, daarna lekker douchen en een ontbijtje met een goeie bak koffie in t zonnetje op mijn balkon. Dan tas inpakken en naar vrienden (in de buurt van Arnhem) om te bbq-en en in te drinken. En dan: optutten, omkleden en RICHTING GELREDOME!!!
Ik kannie wachten! Pff...al 2 dagen buikpijn van de party opwinding! Hihi!