Partyflock

Forumonderwerp · 923215
3490x bekeken
Waarschuw beheerder
ja ja wie heb ook de plannen om te gaan samen wonen?? gaan jullie kopen of huren. en heb je nog tips? (bv waar haal je je meubels/electra voordelig vandaan :-p)voor en na delen van huren of kopen enz. zelf klussen of een aannemer in huren?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
een aannemer je huurhuis laten verbouwen en spullen kopen bij de mediamarkt.. ik bedoel... je bent toch niet gek ????

Waarschuw beheerder
Ik wil wel en zijn al zeker op zoek....
(krijg tegenwoordig niet meer zo snel een huisje he);)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 januari 2007 om 17:06:
Uitspraak van MISS-TECHNO is in (L) op zondag 7 januari 2007 om 13:51:
wat als je wel een relatie krijgt, die komt dan maar gewoon bij je inwonen ofzo?

ja als het goed gaat en je elkaar goed kent is dat idd een optie..

Uitspraak van MISS-TECHNO is in (L) op zondag 7 januari 2007 om 13:51:
en als het dan toch over gaat staat ze weer op straat? of wat...

heel goed..
en je hebt nergens geen gezeik over want alles staat op je eigen naam,dus je bent bijna niet te plukken..

hmmm, je bent wel erg wantrouwig tegenover je aanstaande partner...
ik zou iig nooit met iemand gaan samenwonen die er zo over denkt...
ik snap op zich wel dat je een soort van veiligheismarge inbouwt, maar als je toekomstige partner bij je in komt wonen, bouwt diegene dus nooit vermogen op, en jij wel... dat is op zich geen probleem, als je partner dat niet erg vindt...
maar mocht je wel uit elkaar gaan, en je hebt bv. 15 jaar samengewoond, dan heeft die ander opeens niets, terwijl hij/zij ook heeft meebetaalt aan woonlasten/inrichting e.d.
of betaal jij dan ook alles?

OT: ik heb 3+ jaar een relatie, woon al 3+ jaar samen en we hebben sinds iets meer dan een jaar samen een appartement (gekocht natuurlijk) 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 januari 2007 om 19:30:
maar ik denk eerder dat jij een uitzondering bent dan

is gelul..(y)
ik heb in m'n laatste jaar al 20.000euro bij elkaar geschraapt door alleen meer te werken,heb bijna alle weekenden gewerkt,niet veel uitgeweest.
dus het kan echt wel als je maar karakter hebt en maar wilt!
de meeste van tegenwoordig vinden het wel best,hebben een kutloon omdat ze er geen flikker van gebakken hebben..(n)
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 januari 2007 om 20:04:
ik snap op zich wel dat je een soort van veiligheismarge inbouwt, maar als je toekomstige partner bij je in komt wonen, bouwt diegene dus nooit vermogen op, en jij wel... dat is op zich geen probleem, als je partner dat niet erg vindt...

dat komt omdat ik vaak meer dan 2 lonen in 1 periode heb,door m'n weekenden werken bij het spoor en anders is het wel aan de deur.
de vrouwtjes die ik laatste jaren tegen ben tegengekomen draaiden echt alles er elke maand doorheen en hadden niks.
1 van m'n relaties is daar ook op stuk gelopen omdat ze aan het begin van een 3 jarige relatie niks had en daarna nog net zoveel..(n)
dan zal ik die "verstandig" is dat samen op 1 naam gaan zetten zodat die ander vermogen op kan gaan bouwen...? :roflol:
als je iemand tegenkomt die weet wat die wil,financieel ook verstandig is,is dat beschrijven allemaal bespreekbaar..(y)
ik heb ze afgelopen jaren niet gezien,ik ken er alleen maar die een normaal loon hadden( wat niet geeft),bergen aan schoenen en kleding hadden en bijna elke week moesten stappen
en daardoor geen drol overhielden..(n)

hele dikke kans op,de hypotheek hou ik gewoon voor me eigen met alles wat erbij komt,de stookkosten zal een ander verhaaltje worden omdat ik nooit de verwarming aan heb..:X
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MISS-TECHNO is in (L) op vrijdag 5 januari 2007 om 13:53:
Is hier toevallig iemand die net een huis gekocht heeft?
Wil der alles van weten!

Ikke B) (wel alleen trouwens)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 januari 2007 om 20:56:
ik heb in m'n laatste jaar al 20.000euro bij elkaar geschraapt door alleen meer te werken,heb bijna alle weekenden gewerkt,niet veel uitgeweest.

En dat ligt er dus ook net ff aan wat voor werk je doet en wat je kan :)
Ik kan best wat bij verdienen, maar 20.000 euro in een jaar tijd is niet haalbaar tenzij ik praktijken uit ga halen waardoor ik nog veel meer kwijt kan raken.
Waarschuw beheerder
hmmm, je bent wel erg wantrouwig tegenover je aanstaande partner...
ik zou iig nooit met iemand gaan samenwonen die er zo over denkt...
maar mocht je wel uit elkaar gaan, en je hebt bv. 15 jaar samengewoond, dan heeft die ander opeens niets, terwijl hij/zij ook heeft meebetaalt aan woonlasten/inrichting e.d.

zo denk ik er dus ook over!

Waarschuw beheerder
donateur
dat komt omdat ik vaak meer dan 2 lonen in 1 periode heb,door m'n weekenden werken bij het spoor en anders is het wel aan de deur.
de vrouwtjes die ik laatste jaren tegen ben tegengekomen draaiden echt alles er elke maand doorheen en hadden niks.
1 van m'n relaties is daar ook op stuk gelopen omdat ze aan het begin van een 3 jarige relatie niks had en daarna nog net zoveel..
dan zal ik die "verstandig" is dat samen op 1 naam gaan zetten zodat die ander vermogen op kan gaan bouwen...?

nee okay, dat begrijp ik... hetzelfde zou voor mij ook gelden...

dit zou ons alleen lukken als we onze hond wegdoen en mn vriend vrijwillig op uitzending zou gaan... ik krijg overuren nml. niet uitbetaald... en heb mn rust trouwens ook wel een beetje nodig ;)
als je iemand tegenkomt die weet wat die wil,financieel ook verstandig is,is dat beschrijven allemaal bespreekbaar

kijk, dat bedoel ik, als iemand dus gewoon zelfstandig is en verstandig met geld om kan gaan is het dus wel bespreekbaar... anders zou het gewoon niet eerlijk zijn toch?

ik heb ze afgelopen jaren niet gezien,ik ken er alleen maar die een normaal loon hadden( wat niet geeft),bergen aan schoenen en kleding hadden en bijna elke week moesten stappen
en daardoor geen drol overhielden..

tja, die ken ik ook...
zo ben ik gelukkig niet...
sparen kan hier wel beter, maar we zijn nou eenmaal wel (verstandige) levensgenieters... ;)
alhoewel, sparen voor de volgende auto lukt aardig...

hele dikke kans op,de hypotheek hou ik gewoon voor me eigen met alles wat erbij komt,de stookkosten zal een ander verhaaltje worden omdat ik nooit de verwarming aan heb..

maar als zij ook goed verdient en jullie zijn dolgelukkig met elkaar en weten "zeker" dat jullie bij elkaar blijven dan is het dus wel bespreekbaar (met samenlevingscontract e.d.)?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
mijn vriendje heeft gevraagd of ik met 'm wil samen wonen, kwam wel erg onverwachts, maar ben er heel blij om, moet alleen wel erg aant idee wennen...
maar gewoon alles lekker rustig aan doen, zal op z'n vroegst pas einde zomervakantie zijn...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 januari 2007 om 21:14:
maar gewoon alles lekker rustig aan doen

:jaja: neem er de tijd voor, en geef elkaar een beetje de ruimte...
vooral goed blijven communiceren, dan komt het allemaal wel goed! (Y)
veel plezier iig :flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 januari 2007 om 21:13:
kijk, dat bedoel ik, als iemand dus gewoon zelfstandig is en verstandig met geld om kan gaan is het dus wel bespreekbaar

tja, die ken ik ook...
zo ben ik gelukkig niet...
sparen kan hier wel beter, maar we zijn nou eenmaal wel (verstandige) levensgenieters...
alhoewel, sparen voor de volgende auto lukt aardig...

maar als zij ook goed verdient en jullie zijn dolgelukkig met elkaar en weten "zeker" dat jullie bij elkaar blijven dan is het dus wel bespreekbaar (met samenlevingscontract e.d.)?

geen enkel probleem..(y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 januari 2007 om 21:17:
geen enkel probleem..

oooh okay ;)
je kwam nml. zo wantrouwig over... alsof elke vrouw er op uit is om een man financieel uit te kleden ofzo :lol:
die zijn er natuurlijk ook wel...
maar ja, dan begrijp ik je wel een beetje ;)

Waarschuw beheerder
donateur
is gelul..
de meeste van tegenwoordig vinden het wel best,hebben een kutloon omdat ze er geen flikker van gebakken hebben..

als jij zo'n geweldige baan had met een superloon,dan hoefde jij ook in het weekend niet over te werken toch o:)
Vergeet niet dat je bij de meeste banen niet eens KAN overwerken of in het weekend extra kan werken.
Ja of een 2e baan erbij,maar daar hou je geenr reet van over ivm belasting.
Maar de meeste mensen die ik ken (jonge mensen) verdienen gemiddeld nog maar 1300 netto per maand,dan kom je echt niet zo makkelijk aan zulke hoge spaarbedragen? Ookal let je op je geld,dan nog niet..ik zeg niet dat het ONMOGELIJK is,maar het is niet iets wat veel voor zal komen :nee:
20.000 in 1 jaar sparen dat is dus ruim 1650 euro per maand,nou sorry misschien als ik in de prostitutie ga werken kan ik daar maandelijks aan komen,maar anders no way !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wij wonen nu 1,5 jaar samen (koop)...en het bevalt mij prima(Y)...

Vorige week hadden we een verzekeringsadviseur op bezoek en die had een aantal vragen voor ons...ook 1 vraag of wij schulden hadden...
Nee, wij hebben geen schulden....stond hij raar van te kijken want volgens hem zijn er maar weinig jongeren die GEEN schulden hebben!!:S

Jammer dat veel jongeren zonder na te denken een huis of andere grote aankopen zomaar doen en dan niet meer uit die schulden kunnen komen....
En dan het nog maar niet te hebben over die leen-reclames!

Wij zijn ook goed aan het sparen..nu voor een nieuwe auto.
Als ik in onze omgeving kijk....elke week plankgas op stap, kleren kopen etc...dan denk ik wel eens hoe zit jij er over 5 jaar bij? Moet er niet aan denken!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 januari 2007 om 21:22:
20.000 in 1 jaar sparen dat is dus ruim 1650 euro per maand

mmm, zo had ik het nog niet eens bekeken,
das idd onmogelijk voor mij, als ik eenmaal een vastd baan heb zal ik max 1500 gaan verdienen,
dat is dan mijn hele maand loon en heb dan al te kort....en dan moeten de rekeningen nog betaald :/

en met in het weekeinde ook werken kom je daar idd lang niet aan...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MISS-TECHNO is in (L) op maandag 8 januari 2007 om 22:46:
dat is dan mijn hele maand loon en heb dan al te kort....en dan moeten de rekeningen nog betaald

Tekort? Heb jij vaste lasten van 1500 euro dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 januari 2007 om 08:10:

Vind je dat veel??

Ik en mijn vriend hebben ook een koophuis..

en onze vaste lasten zijn ongeveer 1700 p/m!

Waarschuw beheerder
moet er nog niet aan denken
vind super fijn met me mopje..
en we zouden het best kunnen samen en heel fijn kunnen hebben
maar ik doe het nog maar liever even niet..
er moet nog wel beetje spanning blijven..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MISS-TECHNO is in (L) op maandag 8 januari 2007 om 22:46:
mmm, zo had ik het nog niet eens bekeken,
das idd onmogelijk voor mij, als ik eenmaal een vastd baan heb zal ik max 1500 gaan verdienen,
dat is dan mijn hele maand loon en heb dan al te kort....en dan moeten de rekeningen nog betaald

en met in het weekeinde ook werken kom je daar idd lang niet aan...laatste aanpassing 8 januari 2007 22:47

dan spaar je toch een jaar langer... zijn zoveel manieren om geld te verdienen in de weekenden en avonduren ...gaat er maar net om of je da echt wil :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 januari 2007 om 12:06:
zijn zoveel manieren om geld te verdienen in de weekenden en avonduren ...gaat er maar net om of je da echt wil

heb je helemaal gelijk in, maar langer sparen gaat het niet worden,
want elke maand die ik langer spaar woon ik langer bij mijn schoonmama,
geen zin in dus!
t'Is hier niet vreselijk hoor, maar als ik me papiertje eenmaal heb, zo snel mogelijk werken en een eigen huisje!
Dat dan weer wel!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Daantje :cheer: op dinsdag 9 januari 2007 om 11:15:
Vind je dat veel??

Ja dat vind ik heel veel!
Wij hebben ook gekocht maar komen aan de helft minder vaste lasten per maand!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wil wel samen wonen
maar wacht er nog mee
eerst lekker sparen en er van genieten dat me wasje en zo nog voor me gedaan wordt:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 januari 2007 om 08:10:

nee beter lezen, het ging erom dat je om 20.000 in een jaar te sparen,
1650,- per maand zou moeten sparen,
dat red je niet als je maar 1500 per maand gaat verdienen waarmee je eerst nog je vaste lasten moet betalen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 januari 2007 om 13:50:
Wij hebben ook gekocht maar komen ruim aan de helft minder vaste lasten per maand

wat voor huis hebben jullie dan? en wat kostte die, gewoon het huis zelf dus,
en wat is de hypotheek?
haha, sorry beetje veel vragen, maar ben nieuwsgierig,
ben me vast beetje aan het orienteren...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 januari 2007 om 13:50:
Ja dat vind ik heel veel!
Wij hebben ook gekocht maar komen ruim aan de helft minder vaste lasten per maand!

Nou ik zou willen dat we het daar voor konden doen!!

Dan heb je een hele lage hypotheek denk ik..(ik heb trouwens de hypotheek bruto meegerekend want de hypotheekaftrek gebruiken we niet)

En ik heb verder echt alles meegerekend..bijv ook 2 mobiele tel. rekeningen, vaste tel. internet,verzekeringen (en dat zijn er een paar :S) enz...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Daantje :cheer: op dinsdag 9 januari 2007 om 14:51:
ook 2 mobiele tel. rekeningen, vaste tel. internet,verzekeringen

Tja, dat zijn nou eenmaal vaste lasten toch... dus die horen daar ook bij.
Waarschuw beheerder
donateur
Samenwonen? Mij nog niet gezien :nee:

Jarenlang aan regeltjes moeten houden door ouders, dus eerst lekker op mezelf gaan wonen (y)

Waarschuw beheerder
2 mobiele tel. rekeningen

Nee die heb ik niet meegerekend...40 euro per man erbij dus.

We hebben geen vaste tel...die hadden we wel maar we betaalden meer aan het abb dan gesprekskosten.

Verder betaald mijn vriend (militair) 20 euro aan alle verzek. voor zichzelf incl ziektekostenverz.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nou ik zou willen dat we het daar voor konden doen!!

Dan heb je een hele lage hypotheek denk ik..(ik heb trouwens de hypotheek bruto meegerekend want de hypotheekaftrek gebruiken we niet)

En ik heb verder echt alles meegerekend..bijv ook 2 mobiele tel. rekeningen, vaste tel. internet,verzekeringen (en dat zijn er een paar ) enz...laatste aanpassing 9 januari 2007 14:58

totaal mijn vaste lasten 1100 normale kosten lijk mij :) heb appartement:) helemaal zelf gekocht btw

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 januari 2007 om 15:32:
heb appartement

Wij hebben ook een app...
Energie kosten zijn minder dan een huis...
heb een vriend die alleen de weekenden thuis is dus ook dat scheelt in de kosten...
Verder heeft hij al veel voordelen met het afsluiten van verz etc.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 januari 2007 om 15:32:
helemaal zelf gekocht btw

Knap hoor!:flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wij wonen sinds okotber 06 samen ( :cheer: )
Maar we hadden het huis al gekocht april, dus we hadden genoeg tijd om overal een beetj rond te kijken naar leuke meubeltjes en de hele rotzooi.. :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 januari 2007 om 15:41:
Wij hebben ook een app...
heb een vriend die alleen de weekenden thuis is dus ook dat scheelt in de kosten...
Verder heeft hij al veel voordelen met het afsluiten van verz etc.

Ja inderdaad..:yes:

Wij hebben een huis (middenwoning)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Daantje :cheer: op dinsdag 9 januari 2007 om 15:56:
Wij hebben een huis

Daar willen we langzamerhand ook naartoe hahaha....maar lekker op ons gemak!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 januari 2007 om 15:41:

Waarom zijn die minder in een appartement dan in een huis?

Dat hoeft natuurlijk niet hoor!

Het ligt helemaal aan jezelf en dan maak het niet uit of je een appartement of eengezinswoning hebt.

Waarschuw beheerder
Maar de meeste mensen die ik ken (jonge mensen) verdienen gemiddeld nog maar 1300 netto per maand,dan kom je echt niet zo makkelijk aan zulke hoge spaarbedragen?

heb het dubbele omdat ik gewoon simpelweg m'n ogen los heb..(y)
en iedereen kan dat..(y)
Vergeet niet dat je bij de meeste banen niet eens KAN overwerken

bullshit,ik werk gewoon voor de staat en kan daar 24 per dag,7 dagen in de week werken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 januari 2007 om 16:26:

Wij hoeven maar 1 etage te verwarmen....zitten op 2 dus krijg van de eerste etage en de derde etage ook nog eens warmte....
Een huis heeft meerdere verdiepingen die je warm (moet)kan houden....het verschil zien we bij vrienden en familie.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Daantje :cheer: op dinsdag 9 januari 2007 om 11:15:

Onze vaste lasen zijn ook ongeveer € 1.700,-- per maand en dan heb ik de boodschappen ook meegerekend.

Hypotheek, VvE, energie, 2x zorgverz, inboedelverz en weet ik veel wat voor verzekeringen nog meer, boodschappen, 2x tel rek, auto (benzine, verz en belasting) en dan nog een beetje sparen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 januari 2007 om 16:32:
Wij hoeven maar 1 etage te verwarmen....zitten op 2 dus krijg van de eerste etage en de derde etage ook nog eens warmte....
Een huis heeft meerdere verdiepingen die je warm (moet)kan houden....het verschil zien we bij vrienden en familie.laatste aanpassing 9 januari 2007 16:32

Kijk dat snap ik ook wel dat je maar 1 etage moet verwarmen maar ik en mijn vriend zitten met onze energiekosten niet veel onder die van mijn zus die wel in een eengezinswoning woont.

Wij betalen in totaal € 110,-- per maand maar dan zit de verwarming nog voor € 40,-- in de VvE dus eigenlijk kan je wel € 150,-- rekenen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 januari 2007 om 19:46:
heb ik gezien ja,en daarom reageer ik erop

Alles is tegenwoordig zo duur,meer als 400 euro per maand zullen de meeste jonge mensen echt niet kunnen sparen dat is dus 4800 euro per jaar..dus je bent ruim 6 jaar bezig voor 30.000
En aangezien de meeste pas rond hun 20e beginnen met fulltime werk en vaak een paar jaar later al (als het niet eerder is..zoals bij mij) de deur uit willen zal het dus lastig worden om aan zulke bedragen te komen!
Blijf jij bij jou mening,ik blijf bij de mijne als je t niet erg vind laatste aanpassing 7 januari 2007 19:52

helmaal mee eens: ik ben zo een geval van weinig spaar geld maar zal nu alles proberen om het dit komende jaar te veranderen.. maar ja als je maar 900 per maand verdient gaat het niet zo snel
Waarschuw beheerder
Vergeet niet dat je bij de meeste banen niet eens KAN overwerken of in het weekend extra kan werken.

idd das bij mij dus ook
en een bij baan vinden voor 2 ochtenden schiet niet op. mijn vriend woont in belgie dus in het weekend werken is ook niet echt een optie omdat we anders elkaar niet kunnen zien..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 januari 2007 om 16:26:
Uitspraak van **Daantjuh** op dinsdag 9 januari 2007 om 15:41:

Dat hoeft natuurlijk niet hoor!

Het ligt helemaal aan jezelf en dan maak het niet uit of je een appartement of eengezinswoning hebt.

kleinere ruimte om te verwarmen he...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 januari 2007 om 16:28:
Uitspraak van Gup !! op maandag 8 januari 2007 om 21:22:
Vergeet niet dat je bij de meeste banen niet eens KAN overwerken

bullshit,ik werk gewoon voor de staat en kan daar 24 per dag,7 dagen in de week werken.

ja dat jij het kan is nu wel duidelijk maar niet iedereen heb die moeglijkheid he.. niet ieders werk leven loon vrije tijd kosten zijn het zelfde he.. maar knap dat jij het wel kan hoor

Waarschuw beheerder
donateur

o en omdat jij wel 24/7 kan werken ..kan dat bij elk beroep wil je zeggen ??
Mijn werk is open van half 9 tot 5 en of ik nou meer wil werken of niet DAT KAN NIET EENS !
Bij zoveel banen is die mogelijk er niet eens..
En ik zal je eerlijk zeggen dat ik 40 uur werken wel meer dan zat vind :P Dan maar iets minder geld ;)

En over vaste lasten..pff vind het altijd pijnlijk om zulke dingen uit te reken,hypotheek is iets van 1200 euro,maar we krijgen elke maand belasting terug,waardoor het 850 wordt.
En dan nog 120 euro eneco en dan nog boodschappen,3 telefoon abo's,verzekeringen,internet,allrisk autoverzekering,2 sport abo's,ziekenfonds/verzekering enz enz..
Wij sparen maar 200 euro per maand in totaal en vind dat verder genoeg zo! Toen we nog thuiswoonde was dat 750 (met mijn vriends salaris erbij dan)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 januari 2007 om 16:28:

ja dit slaat nou echt weer nergens op zeg!

Al zou ik het willen..mijn werk is ook open tot 5uur...dus overwerken KAN BIJ ONS NIET!

Dus blijf jij vooral lekker voor de staat werken..kun je tenminste heeeeeeeeel veeeel overwerken en goed veel sparen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! ! !Cheeta@Dark! ! ! op dinsdag 9 januari 2007 om 19:49:
maar niet iedereen heb die moeglijkheid he

ook bullshit,zoek je er gewoon wat bij.
ik sta soms ook nog erbij aan de deur..(y)
dus allemaal lulverhaaltjes dat je niks erbij kan pakken.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 januari 2007 om 20:59:
o en omdat jij wel 24/7 kan werken ..kan dat bij elk beroep wil je zeggen ??
Mijn werk is open van half 9 tot 5

dan zoek je evt ook wat voor s'avonds..(y)
het is allemaal niet zo moeilijk.

hypotheek is iets van 1200 euro,maar we

heb je 2 huizen gekocht ofzo? :X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Daantje :cheer: op dinsdag 9 januari 2007 om 21:07:
ja dit slaat nou echt weer nergens op zeg!

*zucht*

ga jij maar lekker genieten van je minimumloontje en s'avonds op de bank hangen dan..(y)

Waarschuw beheerder
donateur
heb je 2 huizen gekocht ofzo?

nee hoor gewoon 1

dan zoek je evt ook wat voor s'avonds..
het is allemaal niet zo moeilijk.

heb ooit 2 banen gehad,aan de ene hield ik niks over vanwege belasting en loonheffingen enz (snap het zelf ook niet precies)
maar goed,het is ook niet nodig verder..kan prima rondkomen zo,alleen ik spaar 2000 euro per jaar ipv 20.000 das misschien het verschil ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hypotheek is iets van 1200 euro

Hebben jullie dan niet iets te hoog gegrepen? Ja ik weet het niet hoor....vind het vrij veel...

Niet iedereen kan bij zijn/haar werk nog extra in de avonduren werken...en als je een ander baantje voor 10 uur erbij neemt dan houd je niks over...