bedanken ze er voor.. ofnemen ze het op de koop toe ??
mijn mannetje zit nu in uruzgan.. komt over 5 weekjes weer terug..
Soms jammer dat ik hem alleen in het weekend zie, maar als hij er is dan word het echt leuk en gezellig.
denk inderdaad dat het eraan ligt wat voor functie je hebt,, waar je woont en waar je gelegerd zit..
Maar kom op je kan ook niet van je vrouwtje vragen of ze even 7 maanden op je wil wachten toch...
Nou me toekomstige man hoeft voor mij niet altijd thuis te wezen heur
Vind tijd voor mezelf ook wel lekker
Inderdaad, maar niet iedereen kan dat hebben.. En ik moet zeggen.. Soms was het idd wel vet klote.. Hij net weg met je verjaardag, kerst of iets dergelijks..
Heb vaak genoeg in de kroeg gezeten met een vet feestje dat ik dacht.. Hier had mn popje bij moeten zijn
nou zit ik zelf bij de baas, en is mijn relatie ook kapot gegaan omdat ik er nooit ben.. Maar kom op je kan ook niet van je vrouwtje vragen of ze even 7 maanden op je wil wachten toch... Maar liefde doet nou eenmaal rare dingen met het mensje he..
wat vinden vrouwen van vriendjes die vaak van huis zijn.. bedanken ze er voor.. ofnemen ze het op de koop toe ??
je hoeft er niet te komen toch
maar of bedoel je dat omdat ik hier ook al ben
niemand heeft wat te vertellen
Wat vinden jullie nou echt een nadeel aan een relatie met een militair? en wat vind je nou echt een voordeel?
Ik ga echt geen relatie met iemand beginnen omdat hij Militair, Brandweerman, Tuinbouwmedewerker of wat voor beroep ook mag hebben..
Nogmaals ik kies voor de persoon zelf niet voor zijn beroep
als je gek op elkaar bent en elkaar vertrouwd (en te vertrouwe bent)
dan moet het geen probleem zijn
zijn er voordelen aan militairen
n als er iemand zegt het uitzendingsgeld
jij hebt een relatie ook met een militair?
Wat vinden jullie nou echt een nadeel aan een relatie met een militair?
en wat vind je nou echt een voordeel?
ja ik vind van wel je hebt genoeg tijd voor jezelf & dan ben je juist etra blij als je elkaar weer ziet
Das toch niet voor de partner.. dat is toch gewoon voor de militair die op uitzending is geweest
wie?
dat is waar, maar ook 6,5 maand lang dan ?
tenzij je samen woont en een gezamelijke rekening hebt
ik ken collega's die toen ze terug kwamen de vriendin en het geld weg waren
ik ben de laatste die vooroordelen trekt
die vent boven mij, hij is ook militair, maar reageerde wel op je vraag dus vroeg me af of hij een relatie heeft met een collega
Op een gegeven moment raak je er soort van aan gewend.. het is nou eenmaal niet anders
Golddiggers
dan is het goed
Ohhhhhhhhhhhw op die fiets
dat is wel zo, je weet het van te voren ook vaak
inderdaad, heb je daarvoor een half jaar in het buitenland gezeten
hou niet van vooroordelen
collega een relatie met een andere collega op de fiets
Wat vinden jullie nou echt een nadeel aan een relatie met een militair? en wat vind je nou echt een voordeel?
Das toch niet voor de partner.. dat is toch gewoon voor de militair die op uitzending is geweest
Voor lang en netjes gewacht te hebben hoort de partner en cadeautje te ontvangen
Het is soms wat te veel plannen alsie alleen het weekend thuis is..
Houuuuu op schei uit.. daar hebben wij wel eens bonje om ja
Jaaaa ongeveer 1/3 van zn toelage
en heb het ook onder vonden,niet alle vrouwen vinden het heerlijk om elkaar in het weekends te zien,in plaats van elke dag
Hadden wij ook altijd hahaha!
Jij snapt het
das idd 1 van de grootste nadelen, maarja die kan je ook hebben met bijvoorbeeld een brandweerman ofzo
JWT
Idd zit je te chillen, gaat je pieper.. Dat lijkt me nog meer klote..
Vond het ook altijd irri dat je met defensie slecht weet waar je aan toe bent
Maar scharrel nog wel zo nu en dan met hem
en alle millitairen
nou zo heb ik en andere collegas, dit niet ervaren,zoals ik weet en alle millitairen die hier op pf zijn,weet je ruim van te voren waneer je gaat!
Noem je nog een goed punt.. dat is zeker vervelend!
mijn ex stond op het punt om te gaan, en toen werd het weer uitgesteld.. Jaaa we gaan dan en dan.. maar nee hoor, weet niet! heeeel irritant idd..
Ik heb ook een vreemde situatie hoor.. mijn ex is militair en kwam terug uit Afghanistan, en zei tegen mij dat hij vond dat het tussen ons niet meer werkte paar maanden later ontmoet ik een leuke jongen helemaal verliefd, en hij is oooook militair ik trek ze gewoon aan
Haha heel toevallig tegelijk met mijne zeker dan
Maar die ene is een kneus dat was vrij snel over.
Die ander is altijd mn popje gebleven.. Dik 2 jaar nu!
zo een vragen boekje die de partner moet invullen na uitzending.. maar die krijg ik nog via mn ex
You go girl
ja ik heb m toen gehad voordat hij wegging,tijdens de uitzending, en nu na de uitzending.. als het goed is kijg ik ze nu niet meer