Over sex praten Neuken
Nee bedankt daar pas ik voor
mooie projectie gozer ik hoorde dat die Bitch helemaal los ging in een garage Box in de bijlmer met 7 gasten:
Ach je kunt in elk geval om jezelf lachen dat scheelt
En waar heb je het nou over? Die laatste quote slaat echt nergens op
vraag je vriendin maar eens helemaal slap te liggen tijdens de seks
Nou je post een quote die ik niet heb gepost dus wat heeft dat met mijn posts te maken?
Hij reageerde met 1 opmerking op alle quotes die hij gepost heeft was niks tegen jou denk ik
he meid zullen we kappen met dit vervelende gelul , we verneuken een topic .
Zou zeggen pak een lekkere bak koffie met een peuk en relaaaax
hahaha ik moest wel lachen toen ik de titel las..want ik snap je vraag wel..maar zelfs als de vrouw onderop ligt..moet je veel spieren aanspannen zodat jou piemeltje er niet uitvliegt..ze spant bijvoorbeeld de heletijd der buikspieren aan..zodat de bekken omhoog blijven staan..en ook de benen worden om hooggehouden..sommige dames gooien hun benen op de rug van de man..maar zelfs dan blijven de buikspieren gespannen..vraag je vriendin maar eens helemaal slap te liggen tijdens de seks..dan merk je wel wat ik bedoel
Wie kan mij vertellen waarom vrouwen vaak vermoeider zijn dan de man terwijl ze tijdens de sex alleen maar op hun rug hebben gelegen en de man alle moeite heeft gedaan?
Op je rug liggen is voor hoeren en het zuigt. Snap niet dat vrouwen dat lekker vinde
VRAAG WAT ZE LEKKER VINDT!!
Vind ik ook hoor, helemaal mee eens
Lekker dominant en actief wezen
Maargoed, sommige mensen durven gewoon echt niet aan te geven wat ze lekker vinden, dat is echt zonde
Ja idd.. maarja wat doe je er aan
Ligt vaak aan de man... Als zijn prestaties niet zodoende zijn, ga je je irriteren en dat is zooooooooooooo vermoeiend!
Als je dat niet kan tijdens de daad dan heb je kut sex
dooie kat
Uitspraak van Supernatural Soulsistah op dinsdag 2 januari 2007 om 15:47:
dooie kat
Ieuw inderdaad, als dat in je bed lag vind ik het niet gek dat het niet bewoog!