Partyflock

Forumonderwerp · 922710
5 volgers · 68282x bekeken
Betreft: evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 16 juni 2007 om 11:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Zag zostraks dat ze al massaal bezig zijn extra gebied voor het feest van het jaar extra droog te leggen, 8).

[img width=445 height=318]http://members.lycos.nl/evisindustry/ratborg/droog.JPG[/img]

Anyway, best zin in! :cheer:

Datum is inmiddels bekend, 16-06-2007

Defqon.1 Festival
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 april 2007 om 11:53:
Ik heb ook al gebeld, en zodra er op je rekeningafschrift staat dat het er daadwerkelijk ook vanaf is, dan krijg je je kaarten zo spoedig mogelijk toe gestuurd...

Maar je moet i.i.g. wel voor vrijdag betaald hebben op wat voor manier dan ook.

Bij mij is het van mn rekening maar ik heb geen Bevestigingsmail of iets gehad, jij wel?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van De FEESTFee B) op dinsdag 17 april 2007 om 12:09:
Bij mij is het van mn rekening maar ik heb geen Bevestigingsmail of iets gehad

hier precies t zelfde...

Waarschuw beheerder
Bij mij is het van mn rekening maar ik heb geen Bevestigingsmail of iets gehad, jij wel?

dan zou ik even voor de zekerheid bellen als ik jou was..!!
Want sommige hebben dat ook gehad en voor de zekerheid gebelt en werd het geld gewoon trug gestuurd..!
Dus dat is dan wel balen...Voor zekerheid gewoon bellen ;)
Waarschuw beheerder
Volgens mij hebben die naai website's helemaal niet zoveel tickets. Ik denk dat ze ook tickets opkopen via marktplaats, en vervolgens voor nog meer poen doorverkopen op hun eigen website. Maar blijft een duister zaakje, aangezien er duidelijk op iedere ticket vermeld staat: Ticket blijft eigendom van ticketservice en mag niet aan derden verstrekt worden en voor commerciele doeleinden worden gebruikt.

anyway geen defqon voor mij dit jaar. Ik had echt niet verwacht dat de kaartverkoop zo snel zou gaan, dus vond het niet de moeite waard om mijn werk ervoor af te zeggen (zou ik zowieso al nooit hebben gedaan voor zoiets denkik) of vrienden gevraagd. Jammer de bammer, ik lig er niet wakker van.

Maar ik vind wel dat de manier waarop dit gegaan is wel erg scheef. Want een paar dingen kloppen toch niet.

- grote hoeveelheid tickets bij ticketwebsites
- belangrijke kaartverkoop op het moment dat veel mensen op weg zijn naar een soort gelijk feest (In Qontrol)
- kaartverkoop alleen via internet

Q-dance claimt altijd erg dicht bij hun bezoekers te staan..... nou bij deze, ik wacht eigenlijk op een reactie van ze op hun site. Een hoop van hun vaste bezoekers en liefhebbers zijn namenlijk erg teleurgesteld. Ben benieuwd hoe q-dance hier op gaat reageren.
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 962, 2566}
Artiest Kronox
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mr. Thompson op dinsdag 17 april 2007 om 12:41:
Q-dance claimt altijd erg dicht bij hun bezoekers te staan..... nou bij deze, ik wacht eigenlijk op een reactie van ze op hun site. Een hoop van hun vaste bezoekers en liefhebbers zijn namenlijk erg teleurgesteld. Ben benieuwd hoe q-dance hier op gaat reageren.

Precies!
Vind het overigens vrij 'laat' voor een organisatie die zo 'dicht' bij hun bezoekers staat. Had van zo'n professionele organisatie sowieso de dag erna wel een press release verwacht en niet 3 dagen later nog niets laten horen. Wel stoer op je website zetten dat het uitverkocht is en verder je klep houden zet dan tenminste neer dat er een persbericht volgt ofzo...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 april 2007 om 10:41:
Heb net gebelt en zij zei dat als je de procedure heb gevolgt dat je je geen zorgen hoet te maken.. Vrijdag kan je bellen of het echt daadwerkelijk gelukt is.. Vind het alleen kut dat als het niet gelukt is dat je kaarten dan wel geannuleerd worden en dat je dus ook te laat bent waarschijnlijk voor de verkoop die er misschien nog komt door verkeerde betalingen Lekker geregeld!!laatste aanpassing 17 april 2007 10:41

Ik heb gisteravond gebeld of mn bestelling goed was gegaan..en mij konden ze er wel antwoord opgeven!! Dus dat is dan gwn larie!!
Waarschuw beheerder

Godver, dat heb ik dus ook! Heb al een e-mail gestuurd, en als ik thuiskom ga ik direct bellen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ...wendy... op dinsdag 17 april 2007 om 09:57:
had ik vorig jaar ook, bleek er geen betalingskenmerk te zijn, ik heb toen gebeld en moest een fax sturen van mijn bankafschrift waar op stond dat het geld er af was en kreeg ze toen alsnog opgestuurd

Ik had dus het betalingskenmerk ingetypt, en toen ik klaar was zou ik verzenden, maar dat wou niet. Hij gaf aan dat het betalingskenmerk te kort was, dus heb ik deze maar bij mededelingen gezet :/
Waarschuw beheerder
donateur
Afgelopen zaterdag begon om 18.00 uur de kaartverkoop voor Defqon 1 festival 2007.
Binnen no time waren alle beschikbare kaarten verkocht via Ticketonline.

Vanaf het moment dat het was uitverkocht zijn er honderden mailtjes binnengekomen van teleurgestelde mensen die graag naar Defqon.1 hadden gewild. Natuurlijk is Q-dance als organisatie blij met de overweldigende interesse, maar het is ook betreurenswaardig dat zoveel liefhebbers teleurgesteld moeten worden. Simpele uitleg hiervoor is dat de vraag naar kaarten gewoon veel groter is dan het aanbod. Hoewel er onderzoek gedaan wordt naar de mogelijkheden voor een groei in bezoekersaantal voor volgend jaar, is er dit jaar gekozen voor dezelfde opzet als in 2006 om zo kwaliteit van het festival te waarborgen.

Om alleen echte liefhebbers van harde dance binnen te hebben heeft Q-dance bewust exclusief campagne gevoerd op de sites van Q-dance en Partyflock. In elk bericht is aangegeven dat verwacht werd dat het snel zou gaan. De keuze voor Ticketonline als verkoopkanaal heeft geen negatief effect op het verloop van de verkoop. Als er voor vaste verkooppunten was gekozen waren er net zoveel mensen teleurgesteld.

De komende weken zal een groot aantal reserveringen terugvallen als gevolg van het feit dat sommige mensen niet op tijd betalen. Deze kaarten zullen dan opnieuw in de verkoop gaan. Houd Q-dance.nl goed in de gaten om te weten wanneer dit gaat gebeuren.

Het gegeven dat er nu kaarten worden aangeboden voor 3 a 4 keer de prijs is belachelijk.
Net zoals bij concerten van populaire popartiesten is dit iets wat gewoon gebeurt.
Q-dance adviseert geen kaart te kopen op de markt, maar om te wachten tot de teruggekomen kaarten weer in de verkoop gaan.

Q-dance

Waarschuw beheerder
:cheer:
Goed gesproken, nu maar afwachten op de 2e voorverkoop en niet meer zeuren als je geen kaartje hebt kunnen krijgen de 1e keer.. je krijgt een 2e kans :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kronox op dinsdag 17 april 2007 om 13:31:
Het gegeven dat er nu kaarten worden aangeboden voor 3 a 4 keer de prijs is belachelijk.
Net zoals bij concerten van populaire popartiesten is dit iets wat gewoon gebeurt.
Q-dance adviseert geen kaart te kopen op de markt, maar om te wachten tot de teruggekomen kaarten weer in de verkoop gaan.

Weten ze niet dat er ook gwn ticketbureaus zijn die de kaarten voor het 3dubbele verkopen het gaat niet alleen over de markt!?! :S En ik hoor nog steeds dat er afentoe kaarten vrij komen op ticketonline!? Wat dus eigenlijk niet zou kunnen??

Om alleen echte liefhebbers van harde dance binnen te hebben heeft Q-dance bewust exclusief campagne gevoerd op de sites van Q-dance en Partyflock. In elk bericht is aangegeven dat verwacht werd dat het snel zou gaan. De keuze voor Ticketonline als verkoopkanaal heeft geen negatief effect op het verloop van de verkoop.

Hadden ze dan er ook niet "bewust" voor kunnen zorgen dat de kaarten echt alleen via ticketonlie werden verkocht?!!? :@ Op n ander topic staat dat er iemand met ticketonline heeft gebeld en tegen hem is gezegd dat ze idd kaarten hebben door verkocht aan andere bureaus!? Maar dat ze geen namen konden noemen??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *~*Daniëlle*~* op dinsdag 17 april 2007 om 13:43:
:cheeR:
Goed gesproken, nu maar afwachten op de 2e voorverkoop en niet meer zeuren als je geen kaartje hebt kunnen krijgen de 1e keer.. je krijgt een 2e kans :)

:respect: ben ik het helemaal mee eens :yes:
Waarschuw beheerder
jaah, ik hoop nu ook gewoon op die tweede kans :)

en anders is er mss nog een andere manier.. en anders pech.
volgend jaar nog een kans (nouja, als het gaat zoals het nu ging... :X), genoeg andere feesten en festivals.. ontzettend jammer maar toch.
Waarschuw beheerder
Komt dat stuk ook echt van de Q-dance site??

Laat maar, ik heb het al gezien.

(F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De keuze voor Ticketonline als verkoopkanaal heeft geen negatief effect op het verloop van de verkoop. Als er voor vaste verkooppunten was gekozen waren er net zoveel mensen teleurgesteld.

Nee, want nu was het een loterij
Artiest {SHOWLIST artist 68437, 59028, 53364, 60556}
Waarschuw beheerder
Maar ik vind wel dat de manier waarop dit gegaan is wel erg scheef. Want een paar dingen kloppen toch niet.

- grote hoeveelheid tickets bij ticketwebsites
- belangrijke kaartverkoop op het moment dat veel mensen op weg zijn naar een soort gelijk feest (In Qontrol)

idd! dat snap ik dus ook niet, kaartverkoop starten op eht moment dat heelveel trouwe q-dance feest bezoekers als opweg zijn naar Inqontrol:S.....

Plus dat van die website's is ehct belachelijk! dat het mag:O
Waarschuw beheerder
nou zo te lezen komt er een 2de dag kaart verkoop nu maar hopen dat het een beetjuh redelijke tijd is en niet 10 uur sochtends zoals bij sensation white ma goed we gaan voor poging 2 !!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van eve1ien86 op dinsdag 17 april 2007 om 15:34:
niet 10 uur sochtends

Juist wel:)
Dan hoef ik nog niet te werken dus heb ik meer kans:P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lancher > Minion a.k.a. Project Chryzis op dinsdag 17 april 2007 om 14:54:
idd! dat snap ik dus ook niet, kaartverkoop starten op eht moment dat heelveel trouwe q-dance feest bezoekers als opweg zijn naar Inqontrol.....

ja dat vind ik ook vaag.
snap ook niet echt waarom ze dat doen.
Kijk dat je op de dag van een feest je kaarten er in wil gooien voor het volgende kan ik snappen maar doe dat dan om 4 uur smiddags ofzo
Waarschuw beheerder
donateur

Wij waren nog lang en breed thuis. Misschien is dat wel juist de oorzaak ervan dan het sneller is gegaan. Want verreweg de meeste mensen die ik heb gesproken op IQ hadden afgesproken om voor IQ samen effe kaartjes te bestellen.
En zo gezegd zo gedaan.

Uitspraak van (L)saskia(L) op dinsdag 17 april 2007 om 09:31:
Heb marktplaats maar weer weggeklikt, al die mensen die kaarten over hebben met een zogenaamde smoes! Bah!!

wordt ook boos om die wokerprijzen, ik zal nooit een kaartje voor die prijs kopen, laat ze dan maar de schijt krijgen (N) Er zijn genoeg HS feesten.

Geklukkig heb ik gewoon officiele kaartjes kunnen bestellen. voor het eerst Defqon voor mij. Schandelijk :roflol: zo'n fan van grote feesten er nog nooit geweest :lol:
Waarschuw beheerder
moet je eens op marktplaats kijken, wat een stel losers..
ineens gaan ze op vakantie of iets dergelijks.. zeg dan gvd gewoon:
"ik heb extra kaarten, want k wil winst maken"...

blij dat ik n normaal ticket heb.. niet kopen die shit! worden vanzelf goedkoop, net als vorig jaar...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sant. op dinsdag 17 april 2007 om 15:57:
blij dat ik n normaal ticket heb.. niet kopen die shit! worden vanzelf goedkoop, net als vorig jaar...

Idd gewoon zo lang mogelijk wachten, dat zal die gekken leren :[ :loser: Een collega van me wilde ook de VVK van Defqon en White weten, niet verteld wat dat is ook zo'n mannetje die nooit is geweeest, ook niet zal gaan en alleen maar winst wil maken.
Waarschuw beheerder
`k het dr zin innn :)

Uitspraak van Sant. op dinsdag 17 april 2007 om 15:57:
moet je eens op marktplaats kijken, wat een stel losers..

tjah klopt, tis niet voor 80 euro ofzo maar gwn 100 euro of meer :S
Waarschuw beheerder
Heb gelukkig me kaartje :cheer: , alleen we wouden met veel mensen heen waarvan 3/4 helaas geen kaarten hebben
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 april 2007 om 12:31:
dan zou ik even voor de zekerheid bellen als ik jou was..!!
Want sommige hebben dat ook gehad en voor de zekerheid gebelt en werd het geld gewoon trug gestuurd..!
Dus dat is dan wel balen...Voor zekerheid gewoon bellen

Ik heb inderdaad gebeld.. Ik moet nu mn betalingskenmerk faxen en dan krijg ik het terug.. Helaas geen kaarten maar er komt dus een 2de verkoop.. Hopelijk lukt het dan wel!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van De FEESTFee B) op dinsdag 17 april 2007 om 16:42:
maar er komt dus een 2de verkoop

wanneer is die dan???
heb namelijk geen kaartje
dikke schijtzooi zo:@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 april 2007 om 16:45:
wanneer is die dan???

Q-dance zegt dat je de site in de gaten moet houden.. er komen waarschijnlijk nog een hoop kaarten terug de verkoop in omdat betalingen misgelopen zijn of omdat er foute bestellingen zijn gemaakt...

oftewel: keep your eye out on www.q-dance.nl

succes ermee...

Waarschuw beheerder
HEB DR ZIN IN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cheer:
Waarschuw beheerder
Vroig jaar hadden wij ook geen kaarten
Toen hebben we even gewacht met kopen via marktplaats .. uiteindelijk hebben we kaarten voor 70 euro kunnen krijgen.
Ware we op defqon staan ze een paar meter voor de ingang kaarten te verkopen voor 30 eurie's !
Die balharen kwamen er ook niet vanaf :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -TANJA(L) op dinsdag 17 april 2007 om 17:13:
Die balharen kwamen er ook niet vanaf :lol:

hun verdiende loon, zakkewassers
Waarschuw beheerder
Dat bedoelde ik dus ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lancher > Minion a.k.a. Project Chryzis op dinsdag 17 april 2007 om 14:54:
Inqontrol.....

Hoeveel mensen moeten er nou echt 4 uur lang reizen om op tijd op In Qontrol te zijn (ja als je in Limburg woont, das kut dan). Ten tweede; ken weinig mensen die om 10 uur exactly binnen zijn en ten derde: vorig jaar was het ook op de avond van In Qontrol en ik kon toen ook ruim op tijd bestellen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 april 2007 om 15:46:
4 uur smiddags

Dan werkt iedereen schat!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SanZ op dinsdag 17 april 2007 om 18:50:
Hoeveel mensen moeten er nou echt 4 uur lang reizen om op tijd op In Qontrol te zijn (ja als je in Limburg woont, das kut dan).

Vanaf Den Bosch ook bijna 3 uur onderweg geweest, had het ook nog maar nét gehaald om die kaarten te bestellen. Grotendeels eigen schuld omdat ik nog aant genieten was van mooi weer en die kaartverkoop vergeten was..
Q begint meestal de kaartverkoop op de dag van een event van een event.
Denk dat er volgende week zaterdag weer een hele sloot kaarten vrijkomen.. dus koop die kaarten (nog) niet voor belachelijk veel geld..!
Waarschuw beheerder
De keuze voor Ticketonline als verkoopkanaal heeft geen negatief effect op het verloop van de verkoop. Als er voor vaste verkooppunten was gekozen waren er net zoveel mensen teleurgesteld.

Bullshit, want internet geeft nog veels te veel problemen. Er is op deze manier zo ontzettend veel onduidelijkheid.
Als je bij een ticketbox kunt kopen, dan is het eerlijker. Mensen die echt graag willen gaan, die zorgen wel dat ze op tijd er bij zijn. Nu is het gewoon gokken of je erbij zit. En waarom niet gewoon 2 kaarten per persoon??
Echt, ik hoop dat al die ******lijers op Marktplaats die dezelfde dag al hun kaarten te koop zetten, er geen stuiver op verdienen. Trieste lui met slappe kut smoesjes. Half uur later stonden er al te koop omdat mensen niet konden. Wat een lachertje ; "Ik heb kaartjes voor Defqon, maar ik kan dan niet. Bieden vanaf 100 euro". Erg geloofwaardig :no:
Eigenlijk zou iedereen die lui plat moeten mailen, spammen tot ze erbij neer vallen!!

Tweede kant van het hele gebeuren is dat ik niet snap waarom dat feest zo'n hype is. Het is mooi, dat wel, maar geef mij Nature One maar!! :respect:

Ach ja, ik kan er waarschijnlijk toch heen, maar ik vind het allemaal een beetje triest, ook van Q-Dance......
Uitspraak van SanZ op dinsdag 17 april 2007 om 18:50:
Hoeveel mensen moeten er nou echt 4 uur lang reizen om op tijd op In Qontrol te zijn (ja als je in Limburg woont, das kut dan). Ten tweede; ken weinig mensen die om 10 uur exactly binnen zijn en ten derde: vorig jaar was het ook op de avond van In Qontrol en ik kon toen ook ruim op tijd bestellen

Omdat sommigen ook nog voor die tijd nog ff misschien de stad ingaan e.d.;)

Uitspraak van Sant. op dinsdag 17 april 2007 om 17:10:
Uitspraak van ®Terreur mallOOt© op dinsdag 17 april 2007 om 16:45:
wanneer is die dan???

Q-dance zegt dat je de site in de gaten moet houden.. er komen waarschijnlijk nog een hoop kaarten terug de verkoop in omdat betalingen misgelopen zijn of omdat er foute bestellingen zijn gemaakt...

oftewel: keep your eye out on www.q-dance.nl

succes ermee...

Ey maar wta doen ze met site's als ticket2? die wel geowon die tickets op kunnen kopen?:S <-- vind het echt belachelijk dat zulke bedrijven gewoon kaatren kunnen bestellen....:(
Waarschuw beheerder
kreeg vandaag een mail dat er nog geen betaling is gedaan terwijl het wel van me rekening is afgeschreven
heb meer mensen dit gehad , en zo ja wat heben jullie tyoen gedaan , ik heb tickit online maar ff gebeld en gevraagd hoe dat kwam , er werd tegen mij gezegd dat het van bank naar bank ovegmaakt moest worden en dat een paar dagen in beslag zou nemen nu vraag ik me af ik dan nog wel optijd ben voor de kaartjes te betalen ,duimen dus maar he
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 april 2007 om 17:12:
HEB DR ZIN IN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik ook heel veel zin als het nu maar hopen goed is gegaan met de kaartjes
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gewoon allemaal naar Nature One gaan :
[img width=678 height=452 cacheid=001406070025f638bafd8a021a01d9aebd]https://photo.partyflock.nl/images/51480/main/269551.jpg[/img]

:respect:

Is voor 2 dagen ongeveer net zo duur als 1 dag Defqon, en je kan een week op de camping voor 13 euro of iets in die richting........En het is echt VET!
Waarschuw beheerder
kaarten gekocht via eventtravel, geen problemen gehad :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ralf-HKL op dinsdag 17 april 2007 om 19:47:
Is voor 2 dagen ongeveer net zo duur als 1 dag Defqon, en je kan een week op de camping voor 13 euro of iets in die richting........En het is echt VET!

haha weet je zeker dat jij niet voor nature one werkt? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ||LOOS||™ op dinsdag 17 april 2007 om 19:58:
haha weet je zeker dat jij niet voor nature one werkt?

100 procent zeker!!
Maar ik vond beide feesten leuk, alleen Nature One wat leuker. Daar hangt echt een house-sfeer zoals die hoort. Echt 24 uur non stop beats aan je kop!! Als het feest is afgelopen gaat het op de camping wel verder. Heerlijk!! En is gewoon makkelijk een kaartje voor te krijgen ook nog......
En als je deze foto's bekijkt, die liegen er ook niet om......

https://photo.partyflock.nl/images/51480/main/269551.jpg

https://photo.partyflock.nl/images/51699/main/269222.jpg

https://photo.partyflock.nl/images/51699/main/269315.jpg

https://photo.partyflock.nl/images/51699/main/269367.jpg

https://photo.partyflock.nl/images/51699/main/269360.jpg

https://photo.partyflock.nl/images/51480/main/269383.jpg

https://photo.partyflock.nl/images/51480/main/269540.jpg

https://photo.partyflock.nl/images/51480/main/269539.jpg

https://photo.partyflock.nl/images/51480/main/269548.jpg

https://photo.partyflock.nl/images/51480/main/269473.jpg

:respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vette fotos van nature one inderdaad :)

Maar ik zie iedereen naar een alternatief zoeken voor online verkoop.. maar waarom kan het niet gewoon beide? :p
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind online juist de beste manier.
Nu wordt er tenminste gecontroleerd hoeveel kaarten je kan kopen. Maximaal 4 per adres/reknr/naam
Top toch?
Als het via ticketbox ging, had je echt 20x zoveel handelaren gehad... nu moet je er namelijk nog moeite voor doen. Verschillende rekeningen/cc betalen, op aparte adressen laten bezorgen.
Via Ticketbox koop je er gewoon 10 in de ene winkel, loop je naar de hoek van de straat, koop je er weer 10.

Ticketonline :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chrizzle op dinsdag 17 april 2007 om 20:22:
Ik vind online juist de beste manier.
Nu wordt er tenminste gecontroleerd hoeveel kaarten je kan kopen. Maximaal 4 per adres/reknr/naam
Top toch?
Als het via ticketbox ging, had je echt 20x zoveel handelaren gehad... nu moet je er namelijk nog moeite voor doen. Verschillende rekeningen/cc betalen, op aparte adressen laten bezorgen.
Via Ticketbox koop je er gewoon 10 in de ene winkel, loop je naar de hoek van de straat, koop je er weer 10.

Ticketonline

Nou, van 1 kant heb je gelijk, van de andere kant niet.
Ik denk dat je via Ticketbox meer moeite moet doen ( namelijk vroeg in de rij staan ) en ik denk ook niet dat je zomaar van de 1 naar de andere winkel loopt, want tegen die tijd is het ook vrij vlot uitverkocht. Via Ticketbox kan je er in ieder geval zelf nog iets aan doen, nu is het echt maar gewoon hopen dat je geluk hebt.

Je hebt wel gelijk in het feit dat er nu betere controle is over de hoeveelheid kaartjes, al heb ik al mensen gehoort die 28 (!!!!!) kaartjes hadden :S

Maar goed, het blijft altijd moeilijk om het goed te doen......
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ralf-HKL op dinsdag 17 april 2007 om 20:38:
Via Ticketbox kan je er in ieder geval zelf nog iets aan doen, nu is het echt maar gewoon hopen dat je geluk hebt.

Ik vind dat Ticketonline de beste keus is geweest voor Defqon.
Als het via Ticketbox was gegaan, waren er veeeeel meer mensen teleurgesteld denk ik, gewoonweg omdat je als handelaar daar veel makkelijker aan je kaarten komt.

Feit is wel, dat er nu mensen zijn die 2 uur op F5 hebben zitten drukken, en er maar niet door kwamen... dat is idd gewoon kut :/ ik kwam er ook ff niet door, maar ik stond al meteen op het punt om te bellen. Dan was je sowieso verzekerd geweest van kaarten.....

Uitspraak van Ralf-HKL op dinsdag 17 april 2007 om 20:38:
Je hebt wel gelijk in het feit dat er nu betere controle is over de hoeveelheid kaartjes, al heb ik al mensen gehoort die 28 (!!!!!) kaartjes hadden

Waar een wil is, is een weg....

Toch blijf ik erbij, de controle die Ticketonline doet, is perfect. Kaartenhandel bij populaire evenementen (ook anders dan feesten) is gewoon niet tegen te gaan. :/
Maar TO is iig pro-actief bezig om het tegen te gaan. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chrizzle op dinsdag 17 april 2007 om 20:49:
Toch blijf ik erbij, de controle die Ticketonline doet, is perfect. Kaartenhandel bij populaire evenementen (ook anders dan feesten) is gewoon niet tegen te gaan.
Maar TO is iig pro-actief bezig om het tegen te gaan.

Daar heb je wel gelijk in ja.
Maar met internet kan nog teveel fout gaan, er zijn veel mensen die nu zitten te stressen of alles met betalen wel goed is gegaan en dergelijke. Pas als het 100% goed werkt, moeten ze de verkoop alleen online doen, zo niet, dan mag er best een alternatief zijn!

Maar zoals ik eerder al zei, het is onmogelijk om de verkoop voor iedereen goed te doen!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ralf-HKL op dinsdag 17 april 2007 om 20:09:
En als je deze foto's bekijkt, die liegen er ook niet om......

ok daar geef ik je gelijk in... wat ik er nu wel niet voor over had om alles hier achter me te laten en daar te staan man... :O :(