De keuze voor Ticketonline als verkoopkanaal heeft geen negatief effect op het verloop van de verkoop. Als er voor vaste verkooppunten was gekozen waren er net zoveel mensen teleurgesteld.
Bullshit, want internet geeft nog veels te veel problemen. Er is op deze manier zo ontzettend veel onduidelijkheid.
Als je bij een ticketbox kunt kopen, dan is het eerlijker. Mensen die echt graag willen gaan, die zorgen wel dat ze op tijd er bij zijn. Nu is het gewoon gokken of je erbij zit. En waarom niet gewoon 2 kaarten per persoon??
Echt, ik hoop dat al die ******lijers op Marktplaats die dezelfde dag al hun kaarten te koop zetten, er geen stuiver op verdienen. Trieste lui met slappe kut smoesjes. Half uur later stonden er al te koop omdat mensen niet konden. Wat een lachertje ; "Ik heb kaartjes voor Defqon, maar ik kan dan niet. Bieden vanaf 100 euro". Erg geloofwaardig

Eigenlijk zou iedereen die lui plat moeten mailen, spammen tot ze erbij neer vallen!!
Tweede kant van het hele gebeuren is dat ik niet snap waarom dat feest zo'n hype is. Het is mooi, dat wel, maar geef mij Nature One maar!!
Ach ja, ik kan er waarschijnlijk toch heen, maar ik vind het allemaal een beetje triest, ook van Q-Dance......