Partyflock

Forumonderwerp · 922186

Waarschuw beheerder
Effe een algemeen topic over carnaval..

Waar ga jij carnaval vieren en.. hoe ga je verkleed?
Waarschuw beheerder
wat een schitterend feest was het :respect:
Zit er na 5 dagen ook wel behoorlijk doorheen moet ik zeggen :bier:

Waarschuw beheerder
t zit er weer op :(

lijkt echt zooooooo snel voorbij gegaan :frusty: nou al weer zin in volgend jaar :cheer: :banana:
zaterdag eerst maar weer flockers :cheer: :bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knaller :bier: op woensdag 21 februari 2007 om 15:00:
Zit er na 5 dagen ook wel behoorlijk doorheen moet ik zeggen

ik zeg het niet vaak maar kan op het moment even geen :bier: meer zien:9

Waarschuw beheerder
niet :O ??

een bessen zou er best in gaan nou hoor :kwijl: :mixje:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 februari 2007 om 15:15:
niet ??

een bessen zou er best in gaan nou hoor

haha nah ik pas deze keer, laatste 4 dagen weer voor een maand gezopen:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja ik ook...maar zit nou zo in het ritme..dat ik gewoon moet afkicken :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 februari 2007 om 15:32:
ja ik ook...maar zit nou zo in het ritme..dat ik gewoon moet afkicken

ja idd, biertje dan maar:bier:

:roflol:

Waarschuw beheerder
kom maar halen O:)

zit nog met 1,5 krat over :O 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 februari 2007 om 15:51:
kom maar halen

zit nog met 1,5 krat over

Roosendaal:9, das nog wel te doen.. moet ik wel alleen komen anders is 1,5 krat natuurlijk veel te weinig o:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:lol: net kon je geen bier meer zien en nou is 1,5 krat te weinig :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 februari 2007 om 16:13:
net kon je geen bier meer zien en nou is 1,5 krat te weinig

voel me weer iets beter maar loop er nog steeds als een zombie bij hehehe:|

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 februari 2007 om 15:51:
zit nog met 1,5 krat over

Gewoon opdrinken :D

Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 februari 2007 om 15:08:
zaterdag eerst maar weer flockers

Ik ben toch in twijfel of ik nou wel of niet zal gaan.. Er gaan zoveel bekenden :o
En ik ben niet ziek na carnaval (al kan dat nog altijd komen) .. En er zijn best wel wat artiesten die ik wil zien :9

Heb trouwens Stef Ekkel gezien in Zeelandia met carnaval! :cheer: Maar ik wist niet eens dat het dé Stef Ekkel was :bier: We hebben een woonbooooot, hij ligt in de Amstel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 februari 2007 om 16:17:
We hebben een woonbooooot, hij ligt in de Amstel

hulde voor dat nummer:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 februari 2007 om 16:16:
voel me weer iets beter maar loop er nog steeds als een zombie bij hehehe

jij niet alleen hoor :no: :aai:

Gewoon opdrinken

en anders bewaar ik ze voor jou O:) ik lust namelijk eigenlijk alleen bier met carnaval 8)

Ik ben toch in twijfel of ik nou wel of niet zal gaan.. Er gaan zoveel bekenden
En ik ben niet ziek na carnaval (al kan dat nog altijd komen) .. En er zijn best wel wat artiesten die ik wil zien

gewoon gaan joh :P ff al het bier enzo van carnaval eruit zweten en dan ben je volgende week weer op en top fit :Lol:

Heb trouwens Stef Ekkel gezien in Zeelandia met carnaval! Maar ik wist niet eens dat het dé Stef Ekkel was We hebben een woonbooooot, hij ligt in de Amstel

heb ik weer gemist he :O :frusty: *zoals zoveel dingen..of ik heb dingen meegemaakt en gewoon alles vergeten :$ *

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 februari 2007 om 16:22:
en anders bewaar ik ze voor jou O:) ik lust namelijk eigenlijk alleen bier met carnaval 8)

Neppert :9

gewoon gaan joh :P ff al het bier enzo van carnaval eruit zweten en dan ben je volgende week weer op en top fit :Lol:

Ja, ik zal dr nog eens een nachtje over slapen.. Heb ook nog neutbonnen die op moeten namelijk O:)

heb ik weer gemist he :O :frusty: *zoals zoveel dingen..of ik heb dingen meegemaakt en gewoon alles vergeten :$ *

Het drong pas tot me door omdat ik een nummer van Jan Smit live hoorde zingen door iemand die duidelijk niet dezelfde stem als Jan Smit had.. En toen vroeg ik aan de dj wie dat die gast was, bleek het dus Stef Ekkel te zijn 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 februari 2007 om 16:29:
Neppert

wie wat waar O:)

Ja, ik zal dr nog eens een nachtje over slapen.. Heb ook nog neutbonnen die op moeten namelijk

ik ook..gelukkig niet zoveel 8) 6 ofzo :D was het nou maar zomer...dan had ik lekker op het terras me neutbonnen op kunnen maken :P :mixje: dit weekend zal het wel niks zijn in de stad :/ dus denk dat ik ze volgend weekend op maak :D tot wanneer zzijn ze eigenlijk geldig :O

Het drong pas tot me door omdat ik een nummer van Jan Smit live hoorde zingen door iemand die duidelijk niet dezelfde stem als Jan Smit had.. En toen vroeg ik aan de dj wie dat die gast was, bleek het dus Stef Ekkel te zijn

:roflol: beter hadden ze jan smit neergezet :P

Waarschuw beheerder
Iemand lever kopen (6)

Waarschuw beheerder
nee maar ik wel een stem kopen, ben de mijne verloren!

kut zeg, carnaval alweer afgelopen! heb dr zo naar toegeleefd en nu is t weer voorbij:( maar twas wel een perfecte carnaval:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 februari 2007 om 15:32:
ja ik ook...maar zit nou zo in het ritme..dat ik gewoon moet afkicken

ghehe hiero nog zo een.

khad eerst n litertje of 16 in huis nu nog maar 2 (gelukkig niet alleen opgezopen.

Gisteravond was ook weer gekkehuis.
Moest van mezelf mijn bonnen opmaken om 10 uur had ik er nog 8 :s om 12 uur 0 :bier: en khad al 2 liter op toen ik van huis weg ging.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 februari 2007 om 16:50:
ik ook..gelukkig niet zoveel 6 ofzo was het nou maar zomer...dan had ik lekker op het terras me neutbonnen op kunnen maken dit weekend zal het wel niks zijn in de stad dus denk dat ik ze volgend weekend op maak tot wanneer zzijn ze eigenlijk geldig

bonnen zijn geldig tot 4 maart. (roosendaal)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 februari 2007 om 17:31:
Iemand lever kopen

Zit er nog alcohol in?? :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 februari 2007 om 13:30:
O:)
Het is maar goed dat er foto's zijn gemaakt, anders was carnaval 2007 een half zwart vlak O:)

okdan :D

over de 3 afgelopen dagen in roosendaal heb ik maybe 5 mensen verkleed gezien, en moet toch elke dag nog stukkie fiesten
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
t was toppie in t Krabbengat!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 februari 2007 om 18:52:
okdan :D

over de 3 afgelopen dagen in roosendaal heb ik maybe 5 mensen verkleed gezien, en moet toch elke dag nog stukkie fiesten

's Ochtends ligt iedereen op bed en 's middags zat iedereen in de kroeg.. Misschien vandaar?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Audio Nail op woensdag 21 februari 2007 om 18:16:
ghehe hiero nog zo een.

khad eerst n litertje of 16 in huis nu nog maar 2 (gelukkig niet alleen opgezopen.

Gisteravond was ook weer gekkehuis.
Moest van mezelf mijn bonnen opmaken om 10 uur had ik er nog 8 om 12 uur 0 en khad al 2 liter op toen ik van huis weg ging.

en zo hoort het :P :lol:

bonnen zijn geldig tot 4 maart. (roosendaal)

dat wordt volgende week nog maar ff de stad in dan :P :mixje:

Zit er nog alcohol in??

stomme vraag he 8)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 februari 2007 om 18:52:
okdan

dan heb je niet goed gekeken volgens mij :no: 8)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 februari 2007 om 19:10:
's Ochtends ligt iedereen op bed en 's middags zat iedereen in de kroeg.. Misschien vandaar?

dat bedoel ik :lOL:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 februari 2007 om 19:10:

haha ja dat kan het probleem zijn, rij meestal rond half 6 daar bij spoor overgang bij het ROC en toen zag ik wat mensen lopen

maar was dinsdag ook aan filmen overdag in oudenbosch en etten leur maar daar toch ook niemand verkleed gezien

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 februari 2007 om 19:28:
rij meestal rond half 6 daar bij spoor overgang bij het ROC

Zo vroeg :| Tja, dan vind ik het niet gek dat je niemand ziet ;)

Waarschuw beheerder
zo vroeg bedoel dan half6 tegen de avond aan ;)

sochtends is het meer rond 9 uur ofzo

Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar jij zit ook echt op een open stuk als je vanaf het station naar je werk rijdt.. Daar kom je inderdaad geen hossende mensen tegen, richting snelweg.

Misschien volgend jaar wel, in de oude loods van Verlascon gaan de bouwclubs bouwen :) En als ik goed begrijp zit dat best redelijk bij jouw werk :yes:

Waarschuw beheerder
haha als ik de trap op ga en door de ruit kijk, kijk ik tegen de kantine van verlascon aan :P

Waarschuw beheerder
donateur
:| .. Ik moet daar volgend jaar gaan bouwen 8)
Maar ik weet niet of ik volgend jaar nog mee ga doen met de carnavalswagen, dit is nu het 2e jaar wat me enorm is tegen gevallen met die mannen, dus ik denk dat ik afscheid van ze ga nemen.. Wijs besluit misschien wel, sta ik met de optocht aan de kant i.p.v. op straat 8)

Waarschuw beheerder
ja maar dan ga je nie meer bouwen :(, bedoel dan had je gezellig ff bakkie kennen komen doen :D

maar goed ik zelf geef weinig om carnaval ondanks me ouders beide brabants zijn, maar zelf nooit in brabant gewoont dus komt maybe wel daar door

Waarschuw beheerder
:o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 februari 2007 om 20:42:
Mensen van boven de sloot (met alle respect NIET iedereen is zo) komen ff de boel verzieken: veel zuipen en net als de engelsen erop slaan.

Ik kom ook ver boven de rivieren vandaan, was me eerste carnaval, ik heb nog nooit zo genoten !

Carnaval Rocks !!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 februari 2007 om 13:30:
De cafébaas van de Moeder Overste gaf nog een gratis rondje en een speech..

Was ik ook bij!!! Dinsdag was echt de geweldigste avond. Maandag was ook wel ok, alleen beetje laat geworden. Moest op mijn vriend bij het politiebureau wachten. Was opgepakt voor iets wat hij niet gedaan had. Politie zei later dat hij het gezien had. Nou ik stond er ook op te kijken Mooi niet dus!!! Liegebeest!!! Opgeschoten %^&*( haantje. Wildplassen TEGEN een politiebus aan. Hij heeft 10 jaar bij de marechausee gezeten en heeft nu een goede leidinggevende baan. Dat zou hij op het spel zetten door zoiets doms te doen. iemand die zelf jaren het recht heeft gehandhaafd! ONGELOOFLIJK! Mijn pa zit ook bij de politie, een vriendin van me ook, kwam ook nog wat bekende politie agenten tegen de dag erna en iedereen gaf me gelijk.

Roosendaal, bergen op zoom en breda staan nogal bekend om de haantjes. Dus dat opstootje bij La Vie zagen ze natuurlijk ook weer als een mooie gelegenheid om hun frustraties op bot te vieren. Beetje jammer! Maar dit gaat nog een staartje krijgen...... Hun ons aanpakken, wij hun!

Maar dinsdag was echt top. Niet te druk, veel bekenden, perfecte sfeer, lekker loempia's bij de afsluiting. Thema van volgend jaar in Roosendaal is toch "t'is wir sport" ofzo

<-- foto van zaterdag in La vie. Twas te druk in de moeder

ik wacht nog op een foto van de moeder en die op straat zijn genomen. Waar kan je die vanaf wanneer ophalen? weet iemand dat?

(K)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
carnaval was weer gezellig :bier:

alleen jammer dat ik dinsdag net iets te veel :bier: had gedronken waardoor ik om 10 uur door me enkel ging en ik nu nog met me been omhoog zit
gezellig naar het ziekenhuis ipv in het cafe

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 februari 2007 om 09:52:
ik wacht nog op een foto van de moeder en die op straat zijn genomen. Waar kan je die vanaf wanneer ophalen? weet iemand dat?

als het goed is heb je een kaartje gekregen :yes: meestal bij de sigarettenwinkel of bij videoland volgens mij :yes: heb die mannekes dit jaar niet eens zien lopen :O :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 februari 2007 om 13:45:
als het goed is heb je een kaartje gekregen

klopt die heeft een vriendin van me. Als ze die nog heeft natuurlijk... hahaha tsja met carnaval weet je het maar nooit

Thx!

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
was echt weer een bende pffffffff heeel veeel :bier: wel super geweest!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 februari 2007 om 20:26:
bedoel dan had je gezellig ff bakkie kennen komen doen

Dat kan ik nóg wel hoor, zonder dat ik kom bouwen..

Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 februari 2007 om 13:45:
heb die mannekes dit jaar niet eens zien lopen

Er liep er eentje, Achmed heette ie 8)

Ik wacht ook op de foto's van de Moeder :cheer:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 februari 2007 om 09:52:
Was ik ook bij!!! Dinsdag was echt de geweldigste avond

Ik heb jou volgens mij voorbij zien huppelen toen in de Moeder :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 februari 2007 om 14:33:
Ik heb jou volgens mij voorbij zien huppelen toen in de Moeder :)

dat kan best wel eens kloppen. Had mijn piratenpak aan en mijn vriend hetzelfde. We hebben heel de tijd vooraan gestaan naast de ingang Ben 1 keer in polonaise de zaal doorgehuppeld. In een treintje achter elkaar aan hobbelen is normaal niet mijn ding.... waarom ik het toen wel deed???? "biertje!"

Heb jou niet gezien/herkend?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 februari 2007 om 13:52:
klopt die heeft een vriendin van me. Als ze die nog heeft natuurlijk... hahaha tsja met carnaval weet je het maar nooit

waarschijnlijk verloren met der zatte kop :lol:

liep er eentje, Achmed heette ie

Ik wacht ook op de foto's van de Moeder

waarom verbaast me dat nix :loL: warschijnlijk gewoon een kerel die met z'n eigen cameraatje de straat op ging ter verveling om leuke vrouwen te fotograferen :LoL:

heb jou volgens mij voorbij zien huppelen toen in de Moeder

ik volgens mij ook :yes: :banana:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 februari 2007 om 16:05:
ik volgens mij ook :yes: :banana:

en ik jou ook niet. Laten we het maar houden op de hoeveelheid genuttigd vocht. Bonnen moesten op. Mijn vriend had per ongeluk het dubbele ingekocht en dat dan pas op de laatste avond. Bijna gelukt, nog 4. En het waren er 24.... van 21 tot 23. pffff ben ik niet gewend. Maar was echt top.

De dinsdag was wat mij betreft de beste avond in Roosendaal!!!!

(K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 februari 2007 om 15:14:
Uitspraak van Nimweegs jungske :bier: op woensdag 21 februari 2007 om 15:00:
Zit er na 5 dagen ook wel behoorlijk doorheen moet ik zeggen

ik zeg het niet vaak maar kan op het moment even geen :bier: meer zien

dat kan ik niet zeggen anders moet ik me partyflock naam veranderen :lol:

Waarschuw beheerder
of het druk word of niet dit weekend, die bonnen gaan opgemaakt worden. Vrijdag en zaterdag present in RSD !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 februari 2007 om 16:17:
en ik jou ook niet. Laten we het maar houden op de hoeveelheid genuttigd vocht. Bonnen moesten op. Mijn vriend had per ongeluk het dubbele ingekocht en dat dan pas op de laatste avond. Bijna gelukt, nog 4. En het waren er 24.... van 21 tot 23. pffff ben ik niet gewend. Maar was echt top

haha volgens mij heeft iedereen dat probleem gehad :lol: ook mensen die je nou spreekt en dat je zegt van heeeeeeeee hoe ist..ben je niet wezen carnavallen :O dat ze zeggen muts, heb zelfs nog een half uur met je staan te kletsen :rot: :$ :rofloL:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 februari 2007 om 17:48:
of het druk word of niet dit weekend, die bonnen gaan opgemaakt worden. Vrijdag en zaterdag present in RSD !

zal wel niks zijn dit weekend :no: :( ik ga ze denk volgend weekend opmaken :mixje: dit weekend flockers :banana:

*wat een roosendalers hier allemaal btw :O :cheer: *

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knaller :bier: op donderdag 22 februari 2007 om 17:10:
dat kan ik niet zeggen anders moet ik me partyflock naam veranderen

nu ondertussen wel weer een beetje, al laat ik het nog maar even een avondje staan:9

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 februari 2007 om 15:16:
Ben 1 keer in polonaise de zaal doorgehuppeld.

Já, dat was hét moment 8)
Ik liep daar ook rond als "piraat".. Had geen zin om moeite meer te doen om me om te kleden 8) Er staan wat foto's in mn album op mn profiel, misschien dat je me daaraan "kan" herkennen 8)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 februari 2007 om 16:17:
De dinsdag was wat mij betreft de beste avond in Roosendaal!!!!

Vond ik ook.. En normaal valt me de dinsdag altijd vies vuil zwaar tegen.. :D En het was overal wel rustig, maar daarom was het juist erg leuk! :9

Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 februari 2007 om 17:48:
Vrijdag en zaterdag present in RSD !

Alleen zaterdag, gewoon weer in de Moeder :woep:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 februari 2007 om 18:00:
*wat een roosendalers hier allemaal btw :O :cheer: *

Gezellig volkje hè O:)

Waarschuw beheerder
Carneval 2007 was Top :banana:

Waarschuw beheerder
Dat kan ik nóg wel hoor, zonder dat ik kom bouwen..

:D