altijd
al bijna 12 jaar lang
tis me leven
me wereldje me allessie
Hardcore, altijd luisteren soms of alleen op feesten
trouwes ik vind schranz en tekno nou niet bepaald bij hardcore horen eerlijk gezegd
een stijl apart...
breakcore, darkcore, industrial hardcore, schranz, speedcore en terror
het album blackbox van ophidian wel eens geluisterd dan?
onder welke stijl zou jij het willen plaatsen dan
breakcore, darkcore, industrial hardcore, schranz, speedcore, terror en tekno vallen wel degelijk onder hardcore.
gewoon een verzamelnaam voor hele harde en/of snelle house
zelfs jump en hele harde hardstyle kun je er onder laten vallen
ik zou het gewoon niet in hokjes plaatsen ik noem het maar gewoon hardcore daar heb je zoveel zijwegen in
ik vind schranz en tekno nou niet bepaald bij hardcore horen eerlijk gezegd
of schranz en tekno onder de noemer hardcore vallen dus
als je op een r_AW gewoon schranz kan draaien in een industrial hardcoreset dan liggen die 2 dichter bij elkaar dan je denkt.
Er is een hele dunne lijn tussen die 2, hele harde schranz zou ook als industrial hardcore gelabeld kunnen worden
breakcore, darkcore, industrial hardcore, schranz, speedcore, terror en tekno vallen wel degelijk onder hardcore.
Hardcore, altijd luisteren soms of alleen op feesten
wat is er niet hardcore aan tekno...?
onder welke stijl zou jij het willen plaatsen dan?
Uitspraak vanAt War Again
op zaterdag 30 december 2006 om 03:32:
beetje afwisseling tussen ; breakcore, darkcore, hardcore, industrial hardcore, schranz, speedcore, tekno en terror kan geen kwaad
In een woord noem ik dat hardcore
als je op een r_AW gewoon schranz kan draaien in een industrial hardcoreset dan liggen die 2 dichter bij elkaar dan je denkt.
Er is een hele dunne lijn tussen die 2, hele harde schranz zou ook als industrial hardcore gelabeld kunnen worden
dat zegt ie toch niet??
en nu verander je trouwens weer het onderwerp...het ging over schranz niet over hip hop
definieer graag...
hè hè!
meestal luister ik door de weeks radio 538 en op vrijdag en zaterdag gaat toch meestal het hardcore weer aan