hij zegt dit op die secondlie.com
Linden Lab reserves the right to limit the number of Second Life accounts an individual may have. If you feel you've reached this message in error, please visit our support page
dus volgens mij werkt het gewoon bij mij niet haha
Waarom niet dan, al eerder een account aangemaakt?
Had je mijn post gelezen?
Uitspraak van Grote Vriendelijke Rens op zondag 20 mei 2007 om 22:37:die site staat los van het spel Secondlife hoor qua aanmelden. VOor het spel moet je je aanmelden op secondlife.COM
t gebeurt wel eens ja, maar alleen als sl (of de eigenaar van die plek) een area reset doet..
t programma zelf crasht minimaal 1x daags om onbekende redenen..
processor belasting is als het aanstaat standaard 100%
als je minimaliseerd 40%
denk dat daar t probleem ligt..
(systeem: dualcore 3Ghz intel, 2 GIG intern, en 256MB Gforce) voor t geval dat iemand wilde gaan zeuren dat mn systeem t niet aan zou kunnen
t programma zelf crasht minimaal 1x daags om onbekende redenen..
processor belasting is als het aanstaat standaard 100%
als je minimaliseerd 40%
denk dat daar t probleem ligt..
(systeem: dualcore 3Ghz intel, 2 GIG intern, en 256MB Gforce) voor t geval dat iemand wilde gaan zeuren dat mn systeem t niet aan zou kunnen
laatste aanpassing
tsja, gebeurt hier regelmatig, maar ligt ook aan de plek waar je campt, sommige resetten nooit, en zijn zo stil dat ze ook niet crashen, drukke plekken zijn vaak redenen om vaak de area te resetten en voor t systeem om vaak te crashen..
dus: tip.. een rustige campplek zoeken, iets minder inkomsten is beter dan helemaal niets
dus: tip.. een rustige campplek zoeken, iets minder inkomsten is beter dan helemaal niets
Ik had laatst een goede 2L$/10 onbeperkt dancepad (merk dat een dancepad/iets doen beter werkt dan stil zitten), maar vergeten landmark te vragen, denk je dat ik hem terug kan vinden
alleen als je weet wat voor tent het was waar je stond.. meeste dancepads hebben een limiet, max $L30 of $L50 per keer..
zoek op soort muziek, misschien vind je hem nog.. er is geen history van plaatsen waar je bent geweest anders dan je notecards, maar die discard ik standaard
dus, kijk je notecards ff na.. en anders word het "search"
zoek op soort muziek, misschien vind je hem nog.. er is geen history van plaatsen waar je bent geweest anders dan je notecards, maar die discard ik standaard
dus, kijk je notecards ff na.. en anders word het "search"
er zitten nederlanders zat..
dat begin stuk is voor de basic handelingen te leren.. zo makkelijk
ja..
en nee..
t is ff chillen na t werk..
t is net als hier, alleen dan nog wel leuk..
en je kunt er creatief zijn als je dat in je hebt..
en er nog geld voor krijgen ook..
echt geld ja..
zonder er een dubbeltje in te hoeven steken..
dat doe jij hier ook, anders had je naam wel boven je plaatje gestaan
dat begin stuk is voor de basic handelingen te leren.. zo makkelijk
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2007 om 00:53:Ligt het nou aan mij
ja..
en nee..
t is ff chillen na t werk..
t is net als hier, alleen dan nog wel leuk..
en je kunt er creatief zijn als je dat in je hebt..
en er nog geld voor krijgen ook..
echt geld ja..
zonder er een dubbeltje in te hoeven steken..
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2007 om 00:53:Wat is de lol nu om de hele dag in een wereld te leven die niet echt is?
dat doe jij hier ook, anders had je naam wel boven je plaatje gestaan
De een speelt een computerspel online, ik speel second life online.
Of ik geen sociaal leven heb? Nah dacht t niet, werk fulltime, heb een vriend en vriendinnen waar ik leuke dingen mee doe, geef les bij een majorettevereniging en nog wel meer dingen.
Een centje bij verdienen is helemaal leuk en sommige doen dat met doelloos reclamesites klikken en ik door te chatten en te campen
Voor de rest is t ook nuttig om te leren scripten wat voor mij nog steeds abracadabra
Dokter Know, die reply valt me van je tegen.
Of ik geen sociaal leven heb? Nah dacht t niet, werk fulltime, heb een vriend en vriendinnen waar ik leuke dingen mee doe, geef les bij een majorettevereniging en nog wel meer dingen.
Een centje bij verdienen is helemaal leuk en sommige doen dat met doelloos reclamesites klikken en ik door te chatten en te campen
Voor de rest is t ook nuttig om te leren scripten wat voor mij nog steeds abracadabra
Dokter Know, die reply valt me van je tegen.
Uitspraak van DAAANTJUH aka Twirly Girly op maandag 4 juni 2007 om 17:14:een sociaal leven
Uitspraak van DAAANTJUH aka Twirly Girly op maandag 4 juni 2007 om 17:14:majorettevereniging
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 12:25:Mensen spelen dit soort dingen (voornamelijk) omdat de eigenlijke/werkelijke identiteit tegenvalt. Dit is écht gevaarlijk.
Mensen verliezen zichzelf hierin.laatste aanpassing 5 juni 2007 12:25
Hier ben ik denk ik behoorlijk mee eens!
mensen KUNNEN zich hierin verliezen, scheer niet iedereen over 1 kam
Ja duh, dat snap ik ook wel.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 14:06:Hier ben ik denk ik behoorlijk mee eens!
Uitspraak van DAAANTJUH aka Twirly Girly op dinsdag 5 juni 2007 om 14:11:je wilt niet weten hoeveel reacties er binnen no time waren
Klopt! Ikzelf ben ook pf-verslaafd. Vreselijk! (n)