Partyflock
 
Forumonderwerp · 921622
3 Februari 2007 zal Sandy Warez zijn verjaardag vieren in de Hangar 1 te Oostende! Het feest zal beginnen rond 20.00 en eindigen om 7.00. De line-up:

Core Zone
------------
Promo
Helffish
Rude Awakening
Tieum
D passion
Amok (core mix)
Sandy Warez (core mix)
Jeff Amadeus (core mix)
Hectic Fence Live
Coreporation


Tech Zone
----------------
Sven Wittekind
Paul Langley
Viper xxl
Reset vs Killswitch
Linda Pearl vs Sandy Warez (tech mix)
Minupren Live
Manu Kenton
Stephane Signore
Manone vs davoodi
Alex Forza vs Hooligan

Zone Chillll
-----------------
Dj Download (10hours mix)

Jullie zullen het wel met me eens zijn dat dit een line-up is om van te smullen. Aangezien er veel animo is onder de pf'ers om dit feest te bezoeken, heb ik voor een tijdje terug een offerte aangevraagd voor een busreis. Ik heb van de busmaatschappij de volgende offerte ontvangen:

Opstapplaats: Utrecht (jaarbeursplein), voor de mensen uit het zuiden des lands is het mogelijk om in Breda (Centraal Sation)op te stappen

Vetrektijd Utrecht: 18.00
Breda: +/- 19.15
Terugreis: 07.00

Inmiddels heb ik contact gehad met Mr. Sandy Warez en hij heeft al toegezegd dat de mensen die met de bus mee zullen gaan maar €12,- hoeven te betalen voor de entree!!!!!!!!!

Er is in totaal plek voor 60 man en de kosten voor de bus zullen p.p zijn bij een bezetting van:

30 man: € 30,-
40 man: € 24,-
50 man: € 20,-
60 man: € 17

Tot dusverre hebben er zich 20 mensen aangemeld, ik heb nog geen zicht op wat de totale bezetting van de bus zal zijn, vandaar dat ik nog geen vaste prijs kan hanteren!!

Mocht je belangstelling hebben, stuur dan even een PB naar mij en vermeld ook even je mail adres!!
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 januari 2007 om 20:01:
ik vroeg me af of er een opstap plaats bij tilburg of breda geregeld zou kunnen worden, en met hoeveel mensen we moeten zijn voor de moeite genomen zal worden.
eindhoven/oirschot zou nog perfecter zijn, maar dan moet de bus een stukje omrijden
gaarna info dank ulaatste aanpassing 3 januari 2007 20:02

:no:

lijkt me niet, utrecht is het meest centraal voor mensen uit het oosten,westen en ook het zuiden!bovendien ligt eindhoven te ver uit route!dus gewoon in utrecht lijkt me het meest handig(Y)
Lijkt me wel handig met die busreis (niet zo'n geklooi met die treinen enzo, zeker in belgie)... Maar utrecht is van limburg een heel stuk reizen.... hoop dat er nog wat geregeld word cvan het zuiden ofzo... anders effe kijken hoe of wat maar wil wel perse gaan
laatste aanpassing
Ik heb net even een mail naar de busmaatschappij gestuurd met daarin het verzoek of het mogelijk is om een 2e opstapplaats te regelen!! Ik heb gekozen voor Breda, Breda ligt namelijk op de weg richting Oostende!!

:cheer:
Uitspraak van Dennisº³º op vrijdag 5 januari 2007 om 12:20:
Ik heb net even een mail naar de busmaatschappij gestuurd met daarin het verzoek of het mogelijk is om een 2e opstapplaats te regelen!! Ik heb gekozen voor Breda, Breda ligt namelijk op de weg richting Oostende!!

:cheer:

denk dat dat wel kan. vanaav iig effe promoten op XTT-R :cheer:
 
Uitspraak van T!M op donderdag 4 januari 2007 om 18:53:
:no:

lijkt me niet,

Uitspraak van Dennisº³º op vrijdag 5 januari 2007 om 12:20:
Ik heb gekozen voor Breda, Breda ligt namelijk op de weg richting Oostende!!

relax, nou maar hopen dat ik zelf kan:( stomme werken enzo altijd
Artiest {SHOWLIST artist 45555, 71383, 25959}
best wel te doen 32,50 € inc busreis naar belgie :yes:
 
Maken er meteen een weekendje van,gaan met 4 man met de auto en pakken daar een hotelletje.
Wordt zeker weer een mooi feestje!
Das goed geregeld! zal er eens over denken!
 
Uitspraak van Joest op zaterdag 6 januari 2007 om 19:57:
Das goed geregeld! zal er eens over denken!

Joest :lol:
Ga mee man..Montfoort de gekste ;)
Inmiddels heb er zich 17 mensen aangemeld voor de busreis, had toch gehoopt op wat meer aanmeldingen :devil: Als het aantal van 30 man wordt gehaald, zullen de kosten p.p €31,- zijn.. Dus dat is nog redelijk betaalbaar..

Van een grote groep mensen krijg ik de komende dagen nog bericht of ze wel of niet mee zullen gaan, dus hopelijk komen er nog een aantal mensen bij de komende week!

:cheer:
hmmm € 31,- dan is het toch aantrekkelijker om met eigen vervoer te gaan! ff kijken hoe het loopt aankomende weken :yes: duurt nog ff he!
Uitspraak van Soon. op maandag 8 januari 2007 om 16:28:
hmmm € 31,- dan is het toch aantrekkelijker om met eigen vervoer te gaan!

Yes, het zelfde geld voor mij!! Had wel verwacht dat er wat meer animo zou zijn voor een busreis aangezien er 436 mensen het feest in hun agenda hebben staan.. had dus wel verwacht de bus vol te krijgen, mjaaaa wat niet is kan nog komen :p
ja daarom joh...

Paar maten van me zitten nog te twijfelen dus mssn komen die er ook nog wel bij :yes: ff afwachten dus...
Waarschijnlijk hier nog twee erbij,ik en een collega :jaja: Maar dat hoor ik woensdag as.
Breda zou voor mij wel goed uitkomen ook..
Maar wat voor prijs is het nou? zie zoveel wijzigingen en eigen vervoer ben ik ongeveer 50 eurootjes kwijt ;)
Uitspraak van Plons de Kicker op maandag 8 januari 2007 om 17:03:
Maar wat voor prijs is het nou? zie zoveel wijzigingen en eigen vervoer ben ik ongeveer 50 eurootjes kwijt

Yes een beetje verwarrend momenteel de informatie wat betreft de prijs, maar helaas kan ik mijn 1e post niet meer aanpassen!!

Ik zal het even uitleggen, aangezien er 436 mensen 't feest in hun agenda hebben staan had ik verwacht de bus vol te krijgen!! Ik ben er dus vanuit gegaan de bus 'makkelijk' vol te krijgen met 60 man, dit zou betekenen dat de prijs rond de 17 a 19 euri zou komen te liggen..

Tot dusverre hebben er zich maar 17 mensen aangemeld, dus ik ga er vanuit dat de bus niet vol komt.. Ik hoop op een bezetting van 30 a 40 mensen, dit zorgt dus voor een prijsverandering:

Bij een bezetting van 30 man zullen de kosten zijn: € 31,-
Bij een bezetting van 40 man zullen de kosten zijn: € 24,-

:cheer:
laatste aanpassing
Uitspraak van non stop aktie op maandag 8 januari 2007 om 17:02:
Waarschijnlijk hier nog twee erbij,ik en een collega

Toch maar niet naar WinterWorld ;)(y)
Mijn vriendin wilde naar WW en ik hierheen,ze vond het toch een tikkeltje te industrieel ;) en anders was ik naar Dano,Heroes of Techno,Acid Wars....te veel feesten dit weekend :/ je hoort het woensdag (y)
 
Uitspraak van tabeee op zaterdag 6 januari 2007 om 10:44:
best wel te doen 32,50 € inc busreis naar belgie :yes:

ja enkelt de busreis of nie? daar komt kaartje nog bij dan lijkt me.. :/
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 januari 2007 om 20:25:
ja enkelt de busreis of nie? daar komt kaartje nog bij dan lijkt me..

Bij het openen van dit topic ben ik ervan uit gegaan dat ik de bus 'makkelijk' vol zou krijgen (60 man), aangezien er 436 mensen 't feest in hun agenda hebben staan..

Als de bus vol komt dan zal de prijs €17,- bedragen, een kaartje voor het feest kost €14,-.... Vandaar de opmerking:

Uitspraak van verwijderd op maandag 8 januari 2007 om 20:25:
best wel te doen 32,50 € inc busreis naar belgie

Inmiddels is gebleken dat er toch niet zoveel animo voor een busreis is waardoor de busprijs hoger zal uitvallen!
hoe laat zouden we dan weer in utrecht zijn zondag? 11:00?
laatste aanpassing
Uitspraak van tabeee op dinsdag 9 januari 2007 om 11:16:
hoe laat zouden we dan weer in utrecht zijn zondag? 11:00?

Yes, rond die tijd is de bus wel weer in Utrecht!
Misschien door de openingspost als update voor prijs te gebruiken wat overzicht houden?
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 januari 2007 om 20:25:
ja enkelt de busreis of nie? daar komt kaartje nog bij dan lijkt me..

Als iemand van jullie (organisator van de bus vb) nu eens een berichtje naar sandy stuurt, en zegt dat jullie met n bus komen, krijgen jullie vast en zeker wel n beetje vermindering ;)

natuurlijk hebben jullie dan helemaal geen reden meer om niet te komen he ;) :cheer:
 
Uitspraak van T!M op donderdag 4 januari 2007 om 18:53:
centraal voor mensen uit het oosten,westen en ook het zuiden!

:o en t noorden dan :o :p

zal ff kijken t voordeligst is voor mij... laat t nog ff weten (F)
 
1 keer is voldoende O:)
laatste aanpassing
Uitspraak van Dennisº³º op dinsdag 9 januari 2007 om 11:39:
Yes, rond die tijd is de bus wel weer in Utrecht!

zou mooi zijn -> mooi op tijd misschien voor de voetbal ;)
hey dude
is possible give a special price for your bus


12€uro for the entry

cya soon
sandy


Kreeg net bericht van Sandy, mensen die met de bus mee gaan, zullen enkel €12,- hoeven te betalen voor een entree kaartje!!

:devil:
laatste aanpassing
17€ bus(heen en terug?)+12€ entree = 29 € bus + kaartje ---> :respect:
Uitspraak van Dennisº³º op dinsdag 9 januari 2007 om 14:10:
Kreeg net bericht van Sandy, mensen die met de bus mee gaan, zullen enkel €12,- hoeven te betalen voor een entree kaartje!!

Goed geregeld man!
Uitspraak van tabeee op dinsdag 9 januari 2007 om 14:11:
17€ bus(heen en terug?)+12€ entree = 29 € bus + kaartje

Haha je kan beter even goed mijn bovenstaande posts doorlezen, want de busreis zal alleen €17,- bedragen bij VOLLE bezetting v/d bus.. En zoals de zaken er nou voorstaan zal de bus niet vol komen waardoor het bedrag voor de busreis hoger zal uitvallen!!

Voor de mensen uit het zuiden des lands, er zal zal een 2e opstapplaats komen in de vorm van Breda (Centraal Station)!!!!!!
wel relakst van die sandy (y)!! hopelijk nu wat meer mensen mee met de boes!
Cker wel relakst van Sandy,nou hopen op antwoord van collega morgen of hij meegaat of niet
Uitspraak van Soon. op dinsdag 9 januari 2007 om 14:22:
wel relakst van die sandy !! hopelijk nu wat meer mensen mee met de boes!

:yes:
gaan er ook mensen met de bus mee uit den bosch?
laat mij het ff weten want niemand gaat er hiero en ik wil wel gaan!!!
heel relaxed!
hoop echt dat de bus wat voller raakt dan als die nu is!
ff wat meer zieltjes winnen mensen!!;)
op hoeveel zitten we nu. plaats anders effe de lijst, is altijd leuk om te zien wie mee gaat :)
Uitspraak van Poepzak op dinsdag 9 januari 2007 om 18:06:
op hoeveel zitten we nu. plaats anders effe de lijst, is altijd leuk om te zien wie mee gaat

Naam /Aantal plaatsen

Schranzelicious 1
Bartkore 1
T!M 1
O-Ren Ishii 1
sHonuf X.O 1
bl@­ckro$­e (A.­D.­P.­) 2
Don Tampeloeris 1
Jero (XTT) 1
Nuckleuz 1
Trip_O 1
Soon… 4
Lux-A-flex 2

En 3 anderen mensen die voor 99% mee gaan zijn nog niet aan de lijst toegevoegd!!
laatste aanpassing
 
Uitspraak van tabeee op dinsdag 9 januari 2007 om 13:52:
mooi op tijd misschien voor de voetbal

hebbie die bikkel ook weer met zn voetbal o:)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 januari 2007 om 19:33:
hebbie die bikkel ook weer met zn voetbal

:yes: tuurlijk..gewoon doorgaan :P
Weer 2 mensen aan de lijst toegevoegd, 22 mensen die zich momenteel hebben aangemeld :d

Uitspraak van Dennisº³º op dinsdag 9 januari 2007 om 18:26:
Naam /Aantal plaatsen

Schranzelicious 1
Bartkore 1
T!M 1
O-Ren Ishii 1
sHonuf X.O 1
bl@­ckro$­e (A.­D.­P.­) 2
Don Tampeloeris 1
Jero (XTT) 1
Nuckleuz 1
Trip_O 1
Soon… 4
Lux-A-flex 2
non stop aktie 2

Uitspraak van Dennisº³º op dinsdag 9 januari 2007 om 18:26:
3 anderen mensen die voor 99% mee gaan zijn nog niet aan de lijst toegevoegd
Uitspraak van Dennisº³º op woensdag 10 januari 2007 om 16:52:
Weer 2 mensen aan de lijst toegevoegd

we komen er wel :D
Uitspraak van nuckleuz op woensdag 10 januari 2007 om 17:28:
we komen er wel

hope so!
ga echt wel balen als het niet doorgaat!
wil er echt graag heen, desnoods met de trein!
hopen dat we nog een stuk of 10 aanmeldingen krijgen, dan is het goed betaalbaar:)
Uitspraak van T!M op woensdag 10 januari 2007 om 18:16:
desnoods met de trein

dat is ook goed te doen
 
ik ga ook nog ff mensen ronselen
 
Uitspraak van T!M op woensdag 10 januari 2007 om 18:16:
desnoods met de trein!

niet met de trein :[
als ik maar kan maffen op de terugweg ;)
 
Uitspraak van tabeee op woensdag 10 januari 2007 om 19:34:
als ik maar kan maffen op de terugweg

heb jij je wel opgegeven voor de busreis :[
Goeie zaak trosse wist niet dat je een busreisje georganiseerd had, wel ideaal ga ook cker wel mee nu !!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 januari 2007 om 19:56:
heb jij je wel opgegeven voor de busreis

volgende week weet ik of ik mee kan of ga :)