| Betreft: | evenement: Extrema Outdoor, zaterdag 21 juli 2007 om 10:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Met stip op nummer 1: Gabriel and Dresden (wordt echt hoog tijd dat deze heren weer eens in NL komen optreden)
verder lijkt het me leuk om te horen: 16 bit Lolita's
Metthew Dakay, Jay Samuel, Progression, Sander Kleinenberg, Harry lemmon, Nils Noa (gezien op Rockit, was erg onder de indruk van deze Noor)
G&D wil ik zeker nog wel een keer zien!
Dekay en 16bit zitten in de vaste Extremastal dus die zullen er wel bij zijn! Hoop dat het een liveset zal zijn van 16bit!~Nils Noa vond ik ook erg vet op Rockit, en hij maakt ook nog eens supervette platen!
Trentemoller staat binnenkort ook in de patronaat bij Extrema dus wellicht ook op outdoor...?
Neem aan dat Eva Maria en Rene Amesz er ook bij zijn...
Hm, alles bij elkaar mss wel een idee, als je graag naar die pre-party gat enzo. Maar als je puur naar het ticketvoordeel kijkt, beetje mager, 3,50 euro goedkoper
Dan was die early bird actie van ML vorig jaar veel beter, 9 euro voordeel!
Persoonlijk vond ik de Extrema Pre Party vorig jaar erg leuk en intiem en dat naast 3,50 voordeel en een outdoor heuptas die je gratis kan afhalen op Extrema (kan toch verdraaid handig zijn voor festivals en is gewoon een leuke gadget). Vind ik persoonlijk toch een stuk origineler dan gewoonweg 9 euro korting. Maar goed, dat is persoonlijk.
Mijn early bird kaartje heb ik in ieder geval al weken in huis. Wat de line up betreft komt het toch wel goed
Het is inderdaad het enige festival dat top progressive namen programmeert (al doet Rockit ook erg goed zijn best, ook daar ben ik wel beniuewd naar).
Waarschijnlijk dit jaar voor het eerst erbij! Hoewel ik meer van hardere stijlen muziek houd, wil ik (op aanraden van een vriendinnetje) er eens bij zijn 
Als er een lekker zonnetje is, fijne drankjes en m'n vrienden vermaak ik me wel.
Nou heb ik niet de hele website van Extrema afgezocht, maar rond welke datum wordt de line-up bekend gemaakt?
Als er een lekker zonnetje is, fijne drankjes en m'n vrienden vermaak ik me wel.
Nou heb ik niet de hele website van Extrema afgezocht, maar rond welke datum wordt de line-up bekend gemaakt?
Uitspraak van Dansliefhebber op dinsdag 13 maart 2007 om 15:56:3,50 voordeel en een outdoor heuptas die je gratis kan afhalen op Extrema
Precies, dáar heb ik die early bird voor gekocht
Ik ga toch wel, dus of ik dat ticket gister of overmorgen koop...
maar rond welke datum wordt de line-up bekend gemaakt?
Meestal laten ze die stukje bij beetje los.
De hele time-table is pas een paar dagen vooraf.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 maart 2007 om 17:13:op voorwaarde dat ie geen minimal gaat draaien
Idd.... hij moet gewoon gaan knallen net als op Shockers destijds!!
Uitspraak van inactief op donderdag 22 maart 2007 om 08:51:Border Community stage met o.a. Mistress Barbara
Vet!!
Uitspraak van Dansliefhebber op vrijdag 30 maart 2007 om 14:11:Dit jaar zou ik graag Hernan Catteneo op Extrema zien en horen
en danny tenaglia, dave seaman doet het ook altijd goed
Uitspraak van French connection op woensdag 18 april 2007 om 14:49:Jeff Mills will be there
Serieus?
Misschien dit jaar maar eens hier een kijkje nemen aangezien de line-up van DV licht tegenvalt.
Uitspraak van Princepolley op woensdag 18 april 2007 om 15:24:aangezien de line-up van DV licht tegenvalt
Is die er al dan???
Is die er al dan???
https://partyflock.nl/topic/943166
Vind het trouwens ook wel raar dat er nog geen nieuwsbericht op PF van staat...
Uitspraak van French connection op woensdag 18 april 2007 om 15:55:for sure
TOP!
Beetje jammer alleen dat het wat ver weg is voor mij. Maar dit jaar misschien de oversteek dan maar eens maken
Uitspraak van Dansliefhebber op vrijdag 30 maart 2007 om 14:11:Dit jaar zou ik graag Hernan Catteneo op Extrema zien en horen
Me 2..dat zou echt helemaal geweldig zijn
Verder komt Adam Beyer, ook nice!
Verder komt Adam Beyer
Dat meen je niet?? Das wel erg vet... en Joris Voorn en Misstress Barbara zijn ook al van de partij
Ik was van plan om een keer naar Polen te gaan, maar jah line up van Extrema weet me waarschijnlijk toch weer te verrassen... Het is wel te hopen dat ze wat meer rekening houden met de capaciteit van het terrein. Vorig jaar was gewoon te druk.
laatste aanpassing
Attenzione: Press ’n Preparty Extrema Outdoor 2007 op 5 mei!!!
U leest het goed: zaterdag 5 mei is dé Press ’n Preparty van Extrema Outdoor 2007. Dit omdat we dan een véél dikkere line-up neer konden zetten.
Extrema-outdoor.com bevindt zich momenteel nog in een grijze, virtuele stad. Op zaterdag 5 mei maken we met de Early Birds én de pers de line-up van Extrema Outoor 2007 bekend. We breken dan met z’n allen dwars door de muur heen en belanden aan de andere kant van de muur… de kant van Extrema Outdoor!
Neus online alvast een beetje rond op Extrema-outdoor.com en check alles wat er te checken valt! Lees de Outdoor Times, zet je persoonlijke graffitiboodschap op de muur, ‘plaag’ de stadsbewoners… klik waar je klikken kan, want er is een hoop te zien.
Op 5 mei breken we eindelijk door de muur en kun je als E-friend in de nieuwe wereld opwarmen voor Extrema Outdoor met dj-sets van vorig jaar, wacky filmpjes, maffe games en… natuurlijk de line-up!!!
De Early Birds hebben inmiddels een digitale uitnodiging ontvangen voor dé Press ’n Preparty.
Go wild… Do it Outdoor!!!
U leest het goed: zaterdag 5 mei is dé Press ’n Preparty van Extrema Outdoor 2007. Dit omdat we dan een véél dikkere line-up neer konden zetten.
Extrema-outdoor.com bevindt zich momenteel nog in een grijze, virtuele stad. Op zaterdag 5 mei maken we met de Early Birds én de pers de line-up van Extrema Outoor 2007 bekend. We breken dan met z’n allen dwars door de muur heen en belanden aan de andere kant van de muur… de kant van Extrema Outdoor!
Neus online alvast een beetje rond op Extrema-outdoor.com en check alles wat er te checken valt! Lees de Outdoor Times, zet je persoonlijke graffitiboodschap op de muur, ‘plaag’ de stadsbewoners… klik waar je klikken kan, want er is een hoop te zien.
Op 5 mei breken we eindelijk door de muur en kun je als E-friend in de nieuwe wereld opwarmen voor Extrema Outdoor met dj-sets van vorig jaar, wacky filmpjes, maffe games en… natuurlijk de line-up!!!
De Early Birds hebben inmiddels een digitale uitnodiging ontvangen voor dé Press ’n Preparty.
Go wild… Do it Outdoor!!!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 april 2007 om 11:33:Joris Voorn en Misstress Barbara zijn ook al van de partij
Ja? Mega!
**Kaartje bestellen
*edit
**Kaartje besteld
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 maart 2007 om 17:21:Als 1 van de 3 aanwezig is ben ik er ook bij, en dan hopen dat het ietsjes minder druk is als vorig jaar...
Vergeet het maar, naar ik heb gehoord worden er dit jaar weer meer kaarten verkocht, maar de ruimte blijft hetzelfde, dus.....
Uitspraak van Sannemeisje op woensdag 25 april 2007 om 09:47:Benny Rodrigues, Michel de Hey, David Guetta, Deep Dish, Roog, Erick E, Felix da Housecat, Sasha, Tiga, James Holden zouden mooi zijn..
Zolang Dr Lektroluv er staat vind ik het prima
Gaat weer een lekker feestje worden!
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 april 2007 om 23:10:Vergeet het maar, naar ik heb gehoord worden er dit jaar weer meer kaarten verkocht, maar de ruimte blijft hetzelfde, dus.....
Heb je een bron? Ik weet namelijk zeker dat dit niet het geval is, sterker nog, de Future Funk - en Progressive area worden nog meer op het water gebouwd waardoor er meer ruimte voor de bezoekers zal ontstaan.