moet doen wat je hart je ingeeft toch
als je weet dat je voor altijd samen wil zijn
als ik alles maar zou doen wat me hart me ingeeft zou het een flinke teringzooi worden.
ik denk altijd eerst ff nuchter na...
je bent onzeker over jezelf en bang dat je nooit meer ander vind en wilt graag gebonden zijn.
je bent onzeker over jezelf en bang dat je nooit meer ander vind en wilt graag gebonden zijn.
Dat idee heb ik inderdaad ook.
Volgens mij ben je blij dat je iemand hebt en wilt hem zo snel mogelijk aan je 'verbinden'.
Of je bent heel erg verliefd en denkt dat trouwen het sprookje compleet maakt.
Ik kan het helemaal fout hebben natuurlijk
Ook al denk je dat je dan alles van het leven al weet Forget it
Maar zelf als je bent getrouwd kan je relatie stuklopen, trouwen is niets meer dan een leuke dag en een papiertje, het zal niet veel aan je relatie veranderen lijkt mij
op jou leeftijd moet je de wereld gaan verkennen.
weet je hoeveel gezeik als het uit gaat?
je kunt nog lang niet zeker zijn dat hij de ware is,
je kunt nog lang niet zeker zijn dat hij de ware is, dat weet je niet na 1.5 jaar en dat geld ook voor hem.
anyways, wat je ook beslist. khoop dat je gelukkig wordt.
maar op deze leeftijd is het echt af te raden. en je hebt ook nog maar zo kort samen
je kunt nog lang niet zeker zijn dat hij de ware is, dat weet je niet na 1.5 jaar en dat geld ook voor hem
laat weten wat je vind
ik wil echt niet op mijn 25ste nog single zijn hoor
snap al niet dat mensen gaan trouwen als ze net 1,5 jaar bij mekaar zijn laatste aanpassing 22 december 2006 14:24
Ook zijn er mensen die wel snel gaan trouwen en nu nog bij elkaar zijn.
wel na blijven denken waar je JA op zegt he
jah dat kan je wel zegen maar als je weet dat je voor altijd samen wil zijn en elkaar gewoon nie kwijt wil en toch wil trouwen waarom 1 of 2 jaar wachten??