Partyflock
 
Forumonderwerp · 920506
Tegenwoordig zeggen mannen en vrouwen te snel ik hou van je.. Waarom zouden ze dat doen en wanneer vind jij het de tijd om zoiets te zeggen??
bij mij duurt het een eeuwigheid eer dat ik het echt zeg tegen iemand, geven om dat gaat wat sneller ma echt houden van nee..
 
Uitspraak van Miss-J op woensdag 20 december 2006 om 15:41:
Waarom zouden ze dat doen en wanneer vind jij het de tijd om zoiets te zeggen??

als ik echt weet dat ik dat ook voel voor iemand
 
Is een gevoels kwestie denk ik.:yes:
En het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Als ik geen goede band met iemand heb, zal je dat uit mijn mond niet horen.
 
dat ligt er net aan hoeveel je voor die persoon voelt

ik bedoel ga nu bijna een jaar met men vriend en ik zeg vaak genoeg tg hem van hou van je :D

en tg goeie vrienden zeg ik ut ook wel :D
 
Ik heb nog nooit echt van iemand gehouden, totdat ik mijn vriend leerde kennen. Je voelt wanneer je kan zeggen dat je van iemand houd.... ik vind dat je het pas moet zeggen als je het echt meent en dat je graag wilt dat de andere persoon weet wat jij voor hem voelt. (L)
Als ik in de spiegel kijk, dan zeg ik het!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 maart 2007 om 11:33:
Ik heb nog nooit echt van iemand gehouden

papa en mama :P?
dat je van iemand houdt dat voel je maar ik vind dat je het pas moet zeggen als je het echt meent ! ;)
 
Als ik pas echt weet dat het zo is. Dus dat ik het meen anders zeg ik het niet.
 
ik houd van je = ik geef om je in het begin
 
euhm, als je met iemand neemt lijkt het me logisch dat je van degene houd. . anders neem je er niet mee of mis ik nu wat dan?
 
Houden van is zijn woorden met zo'n lading vol gevoelens en emoties!
Ik vind ook dat mensen dat tegenwoordig veel te snel & gemakkelijk tegen elkaar zeggen.
 
Ik ben er heel voorzichtig mee wanneer ik dat zeg....
Heeft heel veel betekenis.
Ik zeg dat ook alleen wanneer ik zeker weet dat iemand heel speciaal of bijzonder voor mij is. Wanneer er iets gebeurd waardoor ik me dat bessef.

Ik denk dat je wanneer je een relatie aangaat niet meteen van elkaar houd, eerst ben je verliefd enzo... houden van moet groeien.

Houden van hoeft niet alleen met je partner te zijn.
Ik hou ook van bepaalde familie leden en ik houd ook van een aantal goede vrienden (L)
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 maart 2007 om 13:37:
Ik ben er heel voorzichtig mee wanneer ik dat zeg....
Heeft heel veel betekenis.
Ik zeg dat ook alleen wanneer ik zeker weet dat iemand heel speciaal of bijzonder voor mij is. Wanneer er iets gebeurd waardoor ik me dat bessef.

Ik denk dat je wanneer je een relatie aangaat niet meteen van elkaar houd, eerst ben je verliefd enzo... houden van moet groeien.

Houden van hoeft niet alleen met je partner te zijn.
Ik hou ook van bepaalde familie leden en ik houd ook van een aantal goede vrienden

Idd :yes: Ben zelf helemaal geen typje dat het snel zegt.
het is veel erger als iemand steeds maar van je verlangd dat steeds maar te zeggen...
 
Uitspraak van Miss-J op woensdag 20 december 2006 om 15:41:
Tegenwoordig zeggen mannen en vrouwen te snel ik hou van je.. Waarom zouden ze dat doen en wanneer vind jij het de tijd om zoiets te zeggen??

Denk niet dat het iets is van nu. Maar sommige doen dat wel ja.
Ik zeg het alleen als ik er zeker van ben dat het ook echt zo is...
ook vijtien keer op een dag?
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 maart 2007 om 17:27:
Ik zeg het alleen als ik er zeker van ben dat het ook echt zo is...

:jaja:
Uitspraak van ! Miss Me ! op woensdag 21 maart 2007 om 17:23:
het is veel erger als iemand steeds maar van je verlangd dat steeds maar te zeggen...

:jaja:
Ik zeg het alleen als ik het meen.
 
Uitspraak van Miss-J op woensdag 20 december 2006 om 15:41:
Tegenwoordig zeggen mannen en vrouwen te snel ik hou van je.. Waarom zouden ze dat doen en wanneer vind jij het de tijd om zoiets te zeggen??

Geen idee waarom.. Ik zeg het pas als ik het echt meen.
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 maart 2007 om 06:51:
Is een gevoels kwestie denk ik

Precies :)
als het echt goed voelt!!!
 
houden kan heel breed zijn!!
je kan van iemand houden zonder dat je er verliefd op bent!