Partyflock

Forumonderwerp · 920229
3 volgers · 31519x bekeken

Waarschuw beheerder
Joooooooooooo, In navolging van het "2006" topic. Zullen we maar verder gaan hier!

2006: Wat een jaar! Veel geleerd, Veel gelachen, en een hoop nieuwe kennissen opgedaan.

Ik wens jullie alvast een plezierig en vangrijk 2007
Post maar raak... Ik hoop op een berg onzin en veel dikke vissen ;)

[img width=640 height=439 cacheid=000a558600053fd68085ff341a01b35ce6]http://www.onzin.nl/3991/pictures/kitten.jpg[/img]

[img width=500 height=375 cacheid=0013a20a00236ede920403621a01b35ce6]http://www.mijnalbum.nl/Foto=4UVRPUUK[/img]

xxx E.O.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vis is vis :P
Waarschuw beheerder
To the bone:P:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (L) Nattie (L) op woensdag 1 augustus 2007 om 20:22:
heb er zon schurft aan dat als ik een paar mooie vissen gevangen heb en er dan mensen zijn die *denken* te weten waar dat is en er gelijk met een hele campingorganisatie daar gaat zitten te kamperen...

Lang leven het karpervissen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JANNIE MANNIE op donderdag 2 augustus 2007 om 09:43:
KK bedoel ik

Jeah... uhm.. neu, heb ik hem niet vandaan, eigenlijk ook nog nooit gevis?!

Uitspraak van (L) Nattie (L) op dinsdag 31 juli 2007 om 19:06:
wat voor n visser ben jij ?

Ik ben er eentje die altijd graag op stekken gaat vissen die al een hele week zijn voorgevoerd voor mij :jaja: Ideaal toch, zelf niet voeren maar gewoon door andere mensen aangevoerd krijgen. EN uiteraard mooie vissen van de stek afrossen:banana:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Secrifice op donderdag 2 augustus 2007 om 12:47:
Lang leven het karpervissen

nou op deze manier denk ik niet :P
Waarschuw beheerder
Zooo Frankrijk is geboekt!!! Kijken wat dat gaat brengen :P
Waarschuw beheerder
viva la france :d najaar twee weken :D:D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (L) Nattie (L) op donderdag 2 augustus 2007 om 12:58:
nou op deze manier denk ik niet

maar heel veel mensen wel...............
Waarschuw beheerder
volgende week naar viva la France :D , eindelijk weer een keer na 4 jaar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Grappie op donderdag 2 augustus 2007 om 13:17:
viva la france najaar twee weken

Wij gaan in oktober een week! Jij dan?

Trouwens 1e week van sept gaan we nog een week naar Belgie.. ook een mega watertje met mijn eigen stekkie :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Grappie op donderdag 2 augustus 2007 om 13:17:
viva la france najaar twee weken

Oooww...lees ik dat goed? Gaat CTZ ook in t najaar naar France? :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Secrifice op donderdag 2 augustus 2007 om 15:16:
maar heel veel mensen wel...............

:vaag:?
hoe bedoel je ?

ik bedoel dat als het zo door gaat dat er op veel wateren verboden word te nachtvissen.. tenminste als het in heel nederland net zo gaat als hier.
er zijn van die niet serieuze vissers die gewoon complete feesten geven bij hun tent. waardoor er overlast komt en er een nachtvisverbod komt op dat water..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) Nattie (L) op donderdag 2 augustus 2007 om 18:01:
er zijn van die niet serieuze vissers die gewoon complete feesten geven bij hun tent

Idd..kan er over mee praten!
Waar ik altijd vis is een betaald water waar je kan nachtvissen.. maar er zitten altijd een hoop "FREAKERS" die meer :vaag: over het terrein lopen te spacen dan dat ze serrieus bezig zijn met vissen! :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Defqon.1 op donderdag 2 augustus 2007 om 18:24:
Waar ik altijd vis is een betaald water waar je kan nachtvissen.. maar er zitten altijd een hoop "FREAKERS" die meer over het terrein lopen te spacen dan dat ze serrieus bezig zijn met vissen

pcies.. en zo gebeurd dat hier ook heel veel.. of dat ze met auto's in parken staan waar het helemaal niet mag enzo..
die verpesten het voor ons.. wij die wel gewoon serieus vissen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) Nattie (L) op donderdag 2 augustus 2007 om 18:29:
wij die wel gewoon serieus vissen

Inderdaad! Wil niet zeggen dat ik altijd even nuchter aan het vissen ben maargoed.. Ik gedraag me wel!
Paar weken terug lag er op de stek waar wij gingen zitten nog een halve BBQ met etens resten enz van de vorige "vissers" ! :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ C.T.Z ] BaJoW op maandag 30 juli 2007 om 15:21:
Eentje van vorige week... mooie kleuren

Trouwens Bajes was dat bij ons in de buurt waar je die vis hebt gevangen of wat!?
Waarschuw beheerder
Ctz gaat naar france kieken of we wat kunnen sleuren :D::D ik heb er nu al zin in :d
Waarschuw beheerder
godver heb 2 nachten zitten blanken!!:( heb van de week wel een paar mooie vissen gevangen:) waaronder een 30er helaas zijn de foto,s echt lelijk en de vis was ook niet mooi. voor de rest wel 2 hele mooi schubs gevangen die er echt super mooi uit zien.
Waarschuw beheerder
donateur
Wat ik ermee bedoel is dat als mensen weten en horen waar grote vis gevangen word. Je zelf als local het wel kan schudden. Dat heb ik hier ook op een water meegemaakt (was me thuis water). Ten eerste je ziet de plas nu liggen vanaf de snelweg en je kan er binnen kort met de auto langs rijden. Dus dat betekend NOG MEER DRUKTE! Ik vis er nu inmiddels niet meer omdat er alleen maar stekkepezers zitten. En vage onbekende. Dat was in dit geval 6 jaar geleden wel anders. Ik zat er rustig in me eentje. maar dat is over en ik kan hier ook nergens meer rustig nachtvissen omdat de rest het verpest heeft, Nu zit ik op een stilte gebied hier in de buurt waar niet gevist mag worden. Vang er best goed en vang ook vissen die ik nog nooit gezien heb daar. Dus dat is wel weer een plus punt :)

Uitspraak van (L) Nattie (L) op donderdag 2 augustus 2007 om 18:01:
ik bedoel dat als het zo door gaat dat er op veel wateren verboden word te nachtvissen.. tenminste als het in heel nederland net zo gaat als hier.

Dat is niet waar... Volgend jaar is er de mogelijkheid dat per gemeente op sommige wateren gekeken word of er het gehele jaar mag worden genachtvist.. Dat is wat ik begrepen heb. Ik kan het ook mis hebben maar ik heb zoiets gelezen tijdje terug op het karperwereld forum.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rubenV op vrijdag 3 augustus 2007 om 00:22:
godver heb 2 nachten zitten blanken!! heb van de week wel een paar mooie vissen gevangen waaronder een 30er helaas zijn de foto,s echt lelijk en de vis was ook niet mooi. voor de rest wel 2 hele mooi schubs gevangen die er echt super mooi uit zien.

Blanken hoort er nou eenmaal bij. Erger is als je er eerst 6 moet verspelen en in de ochtend pas 2 kan vangen. Dan blank ik nog liever!! Weetje hoe frusterend dat is haha :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Defqon.1 op donderdag 2 augustus 2007 om 18:24:
Waar ik altijd vis is een betaald water waar je kan nachtvissen.. maar er zitten altijd een hoop "FREAKERS" die meer over het terrein lopen te spacen dan dat ze serrieus bezig zijn met vissen!

Geweldig om jouw over karpers te horen praten :banana: Nooit verwacht!:nee:

Uitspraak van Defqon.1 op donderdag 2 augustus 2007 om 19:35:
Trouwens Bajes was dat bij ons in de buurt waar je die vis hebt gevangen of wat!?

Nein... deze kwam van een andere plekke af!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Secrifice op vrijdag 3 augustus 2007 om 08:56:
Dat is niet waar... Volgend jaar is er de mogelijkheid dat per gemeente op sommige wateren gekeken word of er het gehele jaar mag worden genachtvist.. Dat is wat ik begrepen heb. Ik kan het ook mis hebben maar ik heb zoiets gelezen tijdje terug op het karperwereld forum.

dan hoop ik dat er hier ook weer wat watertjes open gegooit worden :P
want op heel veel plekken is het al verboden door al die *vissers* die er een vette bende van maken.. :(

hier ligt ook een hele mooie vijver, toen men vriend begon met karpervissen werd er daar eigenlijk niet gevist.. en nu word dat water helemaal kapot gevist.. :'( doordat er zoveel karpervissers bij zijn gekomen..
laatste aanpassing

Artiest Elcol
Waarschuw beheerder
was weer een mooi en bewogen nachtje :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (L) Nattie (L) op vrijdag 3 augustus 2007 om 12:31:
toen men vriend begon met karpervissen werd er daar eigenlijk niet gevist.. en nu word dat water helemaal kapot gevist..

niet mijn schuld hoor :lol:

vanmorgen nog 2 gepakt

een mooie schub van ongeveer 19 en een grasser
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) Nattie (L) op vrijdag 3 augustus 2007 om 12:31:
Uitspraak van Secrifice op vrijdag 3 augustus 2007 om 08:56:

dan hoop ik dat er hier ook weer wat watertjes open gegooit worden
want op heel veel plekken is het al verboden door al die *vissers* die er een vette bende van maken..

hier ligt ook een hele mooie vijver, toen men vriend begon met karpervissen werd er daar eigenlijk niet gevist.. en nu word dat water helemaal kapot gevist.. doordat er zoveel karpervissers bij zijn gekomen..laatste aanpassing 3 augustus 2007 13:52

Maandje geleden hebben ze bij ons in Zoetermeer een nachtvisverbod ingesteld door oa de puinzooi die sommigen achterlaten... Ook mag je op sommige wateren niet meer met electronische beetmelders zitten :-s

Linkje Lekker waardeloos!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fish op vrijdag 3 augustus 2007 om 21:02:
Maandje geleden hebben ze bij ons in Zoetermeer een nachtvisverbod ingesteld door oa de puinzooi die sommigen achterlaten... Ook mag je op sommige wateren niet meer met electronische beetmelders zitten

ja ik heb zoiets ook gelezen op telegraaf.nl lekker dan!! slaat werkelijk nergens op.. Maar voor de geen die er gaat vissen pak gewoon een sounder box
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fish op vrijdag 3 augustus 2007 om 21:02:
Lekker waardeloos!

mojuh.. vind dat het wel erg word.
nog even en we kunnen nergens meer vissen.. maar goed wat doen we eraan.. vind dat ze gewoon streng moeten controleren of alle papieren in orde zijn ( vispas etc.) en dan veel meer bij het water langs moeten gaan. en de mensen die er een bende van hebben HUN een visverbod geven en pas innemen ofzo. en dan blijven controleren... maar goed doen ze toch niet.. ze geven liever iedereen een verbod omdat er tien personen er een vette zooi van laten en feesten geven bij hun tent..

hoezo iedereen over 1 kam scheren :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Hahahha geweldig, door je piepers, dat word amaal sounderboxen aanschaffen en heel zacht zetten naast je oor leggen(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ C.T.Z ] BaJoW op zaterdag 4 augustus 2007 om 14:31:
Hahahha geweldig, door je piepers, dat word amaal sounderboxen aanschaffen en heel zacht zetten naast je oor leggen

Tril functie ;)
Waarschuw beheerder
Godverdomme! Hoondert, je haald de woorden uit m'n bek ;P

Die delkim's van me hebben idd trilfunctie :D Makkelijk voor zulke gevallen :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Dan leg ik um niet naast mn oor... maar douw ik um in me asssss samen met een :banana:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ C.T.Z. ] Laus op zaterdag 4 augustus 2007 om 16:15:
Die delkim's

neem aan dat je de RX pro receiver bedoeld ;). Ik vind het maar een overbodige functie en gebruik deze dan ook nooit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Grappie op donderdag 2 augustus 2007 om 20:26:
Ctz gaat naar france kieken of we wat kunnen sleuren

Waarzo? Ik ga in Oktober naar Reims!

Uitspraak van [ C.T.Z ] BaJoW op vrijdag 3 augustus 2007 om 10:30:
Geweldig om jouw over karpers te horen praten Nooit verwacht

Tjah..Karper virus is toegeslagen man! :P :jaja: :d

Uitspraak van [ C.T.Z ] BaJoW op vrijdag 3 augustus 2007 om 10:30:
Nein... deze kwam van een andere plekke af!

Dat hoor ik dan nog weh euhj! ;)

Uitspraak van [ C.T.Z. ] HooNDeRT op vrijdag 3 augustus 2007 om 11:15:
haha ik stond er ook al van te kijken van de week

Hahaha.. wat dan Hoondert?! :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JANNIE MANNIE op zaterdag 4 augustus 2007 om 17:48:
neem aan dat je de RX pro receiver bedoeld . Ik vind het maar een overbodige functie en gebruik deze dan ook nooit.

Ja die bedoel ik ;) De sounderbox van de nieuwe +'en zegma! Ik heb die functie ma uitgezet, wan kvon ut ma een-beetje-heel-irritant B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Defqon.1 op zaterdag 4 augustus 2007 om 19:58:
Tjah..Karper virus is toegeslagen man!

ja helaas wel :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) Nattie (L) op zondag 5 augustus 2007 om 12:40:
ja helaas wel

Helaas? Vind et best een leuke verslaving :P
Waarschuw beheerder
donateur
Kheb je nog wel is horen zeggen... prutsende vissertjes b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Defqon.1 op zondag 5 augustus 2007 om 14:03:
Helaas? Vind et best een leuke verslaving

jah helaas wel..
vind het vissen ook superr.. maar vind het beetje minder dat er zoveel beginnen met karper vissen..
mooie vis trouwens (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (L) Nattie (L) op zondag 5 augustus 2007 om 17:33:
dat er zoveel beginnen met karper vissen..

Daar ben je er toch zelf ook een van:S:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ C.T.Z ] BaJoW op zondag 5 augustus 2007 om 18:12:
Daar ben je er toch zelf ook een van

ja dus ? dit is al mijn 2e visjaar..

daarom kan ik het wel jammer vinden er zoveel beginnen met karper vissen of kan dat niet ?
Waarschuw beheerder
donateur
Van mij mag je alles jammer vinden... maar dan vin ik het niet hemaal kloppen als jij zeg btje jammer dat er amaal beginnende karpervissers zijn (Y) als dit nog maar je 2e jaar is
Waarschuw beheerder
donateur
Bedoel zegma te zeggen, dat juist jij moet snappen waarom iedereen deraan begint..
Waarschuw beheerder
ik zeg ook jah niet dat ik het niet snap.
ik ben per toeval begonnen met karpervissen..
omdat mijn vriend die al jaren vist bij zijn hengels weg was en ik er toen 1 gevangen heb. en toen vond ik het ook leuk..

het is dus niet zo dat ik een jaar of 14/16 ben en lekker wil feesten bij het water en ook nog maar eens voor de grap een tent en hengels mee neem. en vervolgens overal het vissen verpest....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (L) Nattie (L) op zondag 5 augustus 2007 om 20:24:
et is dus niet zo dat ik een jaar of 14/16 ben en lekker wil feesten bij het water en ook nog maar eens voor de grap een tent en hengels mee neem. en vervolgens overal het vissen verpest....

Maar dat zijn ook geen karpervissers:nee:

Waarschuw beheerder
1 platte en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel muggen. Was op men ooglid gestoken. Net zo vaag :|

Waarschuw beheerder
1ste nachtje op een nieuw water gezeten:)

Meteen 3 vissen waarvan 1 een volschub spiegel:cheer:

Jammer genoeg waren de gewichten niet echt fantastisch maar hopelijk volgen de grotere B)