Partyflock

Forumonderwerp · 920229
3 volgers · 32567x bekeken

Waarschuw beheerder
Joooooooooooo, In navolging van het "2006" topic. Zullen we maar verder gaan hier!

2006: Wat een jaar! Veel geleerd, Veel gelachen, en een hoop nieuwe kennissen opgedaan.

Ik wens jullie alvast een plezierig en vangrijk 2007
Post maar raak... Ik hoop op een berg onzin en veel dikke vissen ;)

[img width=640 height=439 cacheid=000a558600053fd68085ff341a01b35ce6]http://www.onzin.nl/3991/pictures/kitten.jpg[/img]

[img width=500 height=375 cacheid=0013a20a00236ede920403621a01b35ce6]http://www.mijnalbum.nl/Foto=4UVRPUUK[/img]

xxx E.O.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 10:59:
Die dingen kosten maar 130 euro... Voor een set met draadloos ontvanger is dat echt niet duur

correctie! 250,-!!
heb het over de bleu set he..... die andere is rond de 130....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rubenV op dinsdag 3 juli 2007 om 20:31:
joepie! een discussie over een merk stretcher!

Heb jij n beter onderwerp op t moment? Vis word er nie gevangen zo te zien :nee:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2007 om 23:19:
Heb de beetverklikkers set gehaald van x2 met kerst... Wist vantevoren dat x2 vaker problemen had maar gelukkig zelf nog niets gehad

Heb ik ook jeah... maar nu doet het er nog maar 1tje en 1tje op de sounderbox, de andere is overleden...! Vond het toch nog redelijk goed voor de prijs, alleen die runs, mja... dat was n btje jammer!
Waarschuw beheerder
vis word er vant weekend wel gevangen :P in elk geval wel door mij en men vriend :P haha..

ik heb fox piepers micron mx
[img width=200 height=200 cacheid=00140e9800043bcb21d9004f1a01f15ae5]http://www.swiftys-fishing-tackle.co.uk/catalog/largeimages/MicronMX.jpg[/img]
maar dan met mooie paarse lampjes :P heb ze samen met swingers gekocht weet alleen niet meer welke :P weet wel dat ze ook paars zijn :)

ik heb nooit gedacht dat ik vissen leuk zou vinden :P vond het altijd maar een saai iets.. beetje bij het water zitten enzo.. mjah nu vind ik het wel vet leuk en heb ook vet zin om te gaan vissen :P kan niet wachten :P
Uitspraak van [ C.T.Z ] BaJoW op woensdag 4 juli 2007 om 11:22:
Heb jij n beter onderwerp op t moment? Vis word er nie gevangen zo te zien

jawel hoor.... gister nog vier gepakt op een nacht.
ben ook al druk aan het voeren op een haven aan het almelo`s kanaal, paar weken terug met het warme weer, een stuk of 20 aan de oppervlakte zien zwemmmen, heb er nog nooit eerder gezeten dus ben benieuwd komend weekend. heb er zin in!! :honger:
Uitspraak van (L) Nattie (L) op woensdag 4 juli 2007 om 11:32:
vis word er vant weekend wel gevangen

lets hope so!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vast wel :D ik heb er vertrouwen in :D

haha de eerste keer vissen met mijn eigen hengels was op best wel moeilijk water.. er zaten daar jongens al wel een dikke week of langer zelfs al te vissen zonder een piep..
ik en mijn vriend kwamen er 1 nachtje zitten en ik ving er gelijk 2 op 1 nacht :P haha die jongens geloofde er eerst ook niets van dat ik er 2 gevangen had.. haha

jullie ook al zoiets mee gemaakt ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (L) Nattie (L) op woensdag 4 juli 2007 om 11:44:
vast wel ik heb er vertrouwen in

haha de eerste keer vissen met mijn eigen hengels was op best wel moeilijk water.. er zaten daar jongens al wel een dikke week of langer zelfs al te vissen zonder een piep..
ik en mijn vriend kwamen er 1 nachtje zitten en ik ving er gelijk 2 op 1 nacht haha die jongens geloofde er eerst ook niets van dat ik er 2 gevangen had.. haha

jullie ook al zoiets mee gemaakt ?

ben je goedbezig
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ C.T.Z ] BaJoW op woensdag 4 juli 2007 om 11:22:
Heb jij n beter onderwerp op t moment? Vis word er nie gevangen zo te zien

moet je toch even terug lezen!! ik vis ongeveer 3 avonden in de week(met de pen) en heb eigenlijk elke x wel wat! Dat heb ik hier ook geschreven:D
Uitspraak van (L) Nattie (L) op woensdag 4 juli 2007 om 11:44:
jullie ook al zoiets mee gemaakt ?laatste aanpassing 4 juli 2007 11:48

ja dit soort dingen zijn altijd leuk!!!! ik heb het zowel positief als negatief mee gemaakt:D Ik weet nog goed dat ik als klein joggie( ik meen dat ik 9 was) op de bosbaan waar erg veel gevist word 8 vissen pakten in een middag tijd terwijl iedereen zat te blanken!! Was nog op mijn eigen gemaakt aas ook! Wel leuk als mensen komen kijken waar je mee zit te vissen terwijl je nog geen eens 10 bent. Mijn vader vist ook dus ik heb het met de pap lepel mee gekregen. Ik was 6 toen ik mijn eerste karper ving( met behulp van mijn pa) 78 cm schub!!:D

Waarschuw beheerder
Ik ben net een paar uur terug van Egypte (L)......Het is dat je in de rode zee niet mag vissen maar als dat wel mocht tering hej wat een vissen. Bakken van rifbaarzen gezien met duiken echt fucking vet :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rubenV op woensdag 4 juli 2007 om 19:55:
moet je toch even terug lezen!! ik vis ongeveer 3 avonden in de week(met de pen) en heb eigenlijk elke x wel wat! Dat heb ik hier ook geschreven

Ik lees nooit wat mensen schrijven, ik doe zomaar wat!:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hakka op donderdag 5 juli 2007 om 19:17:
post dan eens wat foto's, in plaats van deze papagaai in je album

mischien moet je de stront uit je ogen halen en lezen wat eronder staat.
Waarschuw beheerder
zijn we weer lekker vriendelijk aan de gang jah...

ik heb ook een vakantie geboekt :P word echt zwaar relact en heb er vet zin in :D
in mijn vakantie ga ik samen met mijn vriend 5 nachtjes op het kanaal zitten :D de laatste keer dat we er zaten heb ik ook nog 3 mooie vissen gevangen :D en dat was maar 1 nachtje :P dus hopen dat het dan die 5 nachten ook zo gaat :D
Waarschuw beheerder
donateur
De gemoederen lopen nogal hoog op hier.... dacht dat we 1 waren... als vissers b)

Waarschuw beheerder
Vanavond nieuwe foudraal van JRC. Nieuwe beperkte serie van Dave Lane......Ik ben er blij mee

[img width=640 height=480]http://www.raven.nl/data/families/groot/43314.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rubenV op donderdag 5 juli 2007 om 20:41:
mischien moet je de stront uit je ogen halen en lezen wat eronder staat.

lief doen en geen praatjes maken

Waarschuw beheerder
wellus nietus
Waarschuw beheerder
:D maar goed discussie is weer voorbij. gaat er nog iemand zitten dit weekend??
Waarschuw beheerder
misschien zondag een dagje..
zaterdag zit ik in utrecht...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rubenV op vrijdag 6 juli 2007 om 00:32:
gaat er nog iemand zitten dit weekend??

Nu niet meer, ik ben boos!:@

Jullie maken allemaal zo veej ruzie :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ C.T.Z ] BaJoW op vrijdag 6 juli 2007 om 11:54:
Nu niet meer, ik ben boos!

Jullie maken allemaal zo veej ruzie

en daarom ga je niet vissen ??
tja.. je wil vis vangen of niet.. jij wilt het blijkbaar niet ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rubenV op donderdag 5 juli 2007 om 22:36:
jij begint!

natuurlijk volgens mij ben jij echt een ito of zow :/ maar goed ga me niej verlagen tot jouw niveau
Waarschuw beheerder
Maak je een grapje en dan is er zoveel honger om te happen :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ C.T.Z ] -StePhaN- op vrijdag 6 juli 2007 om 17:14:
natuurlijk volgens mij ben jij echt een ito of zow maar goed ga me niej verlagen tot jouw niveau

gast je moet het even anders lezen denk ik. was sarcastisch bedoeld.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (L) Nattie (L) op vrijdag 6 juli 2007 om 16:36:
je wil vis vangen of niet.. jij wilt het blijkbaar niet

Wil het wel, maar het lukt nooit, nog maar 2 vissen gevangen van het jaar... bak er niet zoveel van helaas:/

Waarschuw beheerder
maar goed discussie is weer voorbij. gaat er nog iemand zitten dit weekend??

Jep, maar is een nachtje pakken van het weekend...;)
Kijken of we er wat uit kunnen slepen...;)

Waarschuw beheerder
gaat er nog iemand zitten dit weekend??

Jah 2 nachten nieuwe mix nieuwe kansen.....ennu blijf ik zitten :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 juli 2007 om 23:23:
nieuwe mix

waar ga je mee zitten?? Ik heb deze week weer ff een zakje white chocklet (of hoe je het ook schrijft)van nash gehaald. Voor mij is dit toch 1 van de beste boilies. Veel geexpirimenteerd met andere merken en mixen van mainline etc etc active 8 en de hele bende maar ik blijf toch weer altijd terug komen op deze boilie plus scopex van nash.
Uitspraak van AmStErDaMMERTJUHHHhhHHH op vrijdag 6 juli 2007 om 19:43:
Wat een weertje he

Ja is niet echt best!:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rubenV op zaterdag 7 juli 2007 om 00:35:
Ja is niet echt best!

als je de wind op je stek heb wel... hee lde week al zelfde richting;)
Waarschuw beheerder
vang je zomaar een meervalletje :9

[img width=500 height=375 cacheid=000e2e6200287f1c3f50b05f1a01f24923]http://www.mijnalbum.nl/Foto-8F4UBCXE.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hakka op zaterdag 7 juli 2007 om 12:33:
vang je zomaar een meervalletje

Mooie bijvangst toch! ;)
Waarschuw beheerder
vannacht maatje van me 2 meervallen 1,39 en 1,43m aardige bijvangst.
Uitspraak van AmStErDaMMERTJUHHHhhHHH op vrijdag 6 juli 2007 om 19:43:
Wat een weertje he

best weer! 2 nachten gezeten op het kanaal. 5 vissen, 4, 20, 22, 24, 30 pond!! hoppakee.... in de pocket, zal de foto`s zo ff posten!!
maar je hebt gelijk, was geen fijn weertje!

en of dat allemaal niet genoeg was vliegt het pand naast mij ook nog eens in de fik om 12 uur vanacht! weg rust.....
www.kilroy.nl 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jezus Komt Trug op zaterdag 7 juli 2007 om 10:58:
als je de wind op je stek heb wel... hee lde week al zelfde richting

daar heb je wel gelijk in!:D toch ben ik van mening dat de stroom ook een hoop invloed heeft. De stroming van het water heeft niet altijd met de wind te maken..

Uitspraak van Hakka op zaterdag 7 juli 2007 om 12:33:
vang je zomaar een meervalletje

vet! Ik heb nog nooit een meerval gevangen terwijl ik er toch een paar x gericht op heb gevist. Meerval is voor mij nummer 1 vis die ik nog zou willen vangen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [ C.T.Z ] BaJoW op vrijdag 6 juli 2007 om 18:40:
Wil het wel, maar het lukt nooit, nog maar 2 vissen gevangen van het jaar... bak er niet zoveel van helaas

maja wel 2 20 kilow + dat zeg je er dan weer niej bij
Waarschuw beheerder
jep heb een hoop op en neer gevaren :banana:

Brasemvissen moderne stijl

boot+diepte meter
big pits en delkims
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dat geloof k graag, MAAAAAAAAAAAAR je heb in ieder geval wat gevangen b)