Partyflock

Forumonderwerp · 919921

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

TransBeatS

een nieuw concept.
Georganiseerd eind juli, begin augustus 2007 in de regio Drechtsteden

Je moet wel uit de regio komen, of aardig wat fans mee kunnen nemen.

Stijlen progressive, trance, hardtrance, techtrance en jumpstyle(aan het einde)

Stuur je demo's in de stijlen progressive trance, progressive met gewone trance, trance, trance met een vleugje techtrance, trance met hardtrance en hardtrance zelf op naar
RD Events
Muilwijckstraat 34
3353 VG PAPENDRECHT

of naar
rd-events@hotmail.com

p.s. vermeld wel je dj-naam, draaistijl en recente ervaringen.
laatste aanpassing

Artiest JoakinRomero
Rick,

Ik moet hier toch echt op reageren!

Uitspraak van Rizzydizzy op woensdag 14 maart 2007 om 17:34:
To mijn grote spijt moet ik melden dat TransBeatS niet door gaat.

Kerel, je kunt echt niemand wijsmaken dat de lokatie 'gelukt' is. Anders heb je je afspraken/ beloften geschonden. Wat denk je dat je imago nu nog voorstelt? Heb je daarbij nagedacht dat het nu wel erg moeilijk wordt om 'talenten' te scouten voor je 'events'?

Simpel gezegd: stop met RizzyDizzy Events, maak een nieuw bedrijfsplan(als je dat al had), werk 1 interessant concept uit en ga dan pas beloftes doen!

Uitspraak van Rizzydizzy op donderdag 15 maart 2007 om 21:54:
ja dit kruist opeens mijn pad!

Mocht onverhoopt toch een event gecancelled worden door omstandigheden, maak jezelf dan niet belachelijk met dit soort opmerkingen!!!!

Rick, veel succes
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 april 2007 om 22:38:
Rick,

Ik moet hier toch echt op reageren!

Uitspraak van DJ Rizzydizzy (RD Events) op woensdag 14 maart 2007 om 17:34:
To mijn grote spijt moet ik melden dat TransBeatS niet door gaat.

Kerel, je kunt echt niemand wijsmaken dat de lokatie 'gelukt' is. Anders heb je je afspraken/ beloften geschonden. Wat denk je dat je imago nu nog voorstelt? Heb je daarbij nagedacht dat het nu wel erg moeilijk wordt om 'talenten' te scouten voor je 'events'?

Simpel gezegd: stop met RizzyDizzy Events, maak een nieuw bedrijfsplan(als je dat al had), werk 1 interessant concept uit en ga dan pas beloftes doen!

Uitspraak van DJ Rizzydizzy (RD Events) op donderdag 15 maart 2007 om 21:54:
ja dit kruist opeens mijn pad!

Mocht onverhoopt toch een event gecancelled worden door omstandigheden, maak jezelf dan niet belachelijk met dit soort opmerkingen!!!!

Rick, veel succes

Niets aan toe te voegen!

Wel jammer ik was geselecteerd.......
laatste aanpassing
Uitspraak van Lyrix op donderdag 15 maart 2007 om 22:07:
Zowiezo als de mensen die een demo hebben gestuurd,even iets verder hadden gekeken op de site's van je hadden ze jou nooit serieus moeten nemen.

Ziet er niet echt veelbelovend uit nee.