1916x bekeken
lekker belangrijk als je maar niet hoeft te werken
idd
(permanent verbannen)
donateur
hier is het met kerst strax weer eens 38 graden, dus warm is het hier toch wel....
zullen we dan naar gauchos gaan, op dat strand van taperapuan ? en een lekker skolletje pakken daar ?
donateur
Dit word sinds lange tijd weer een kerst alleen. Niet helemaal alleen, de familie rituelen zijn er ook altijd nog.
voor mij et zelfde
kker belangrijk als je maar niet hoeft te werken
Ik moet werken
ik moet ook werken kerstavond en 2e kerstdag...maakt me echt helemaal niks uit...lijkt me wel een gezellig sfeertje
beter dan saai thuis zitten,dus ben het dan ook hier mee eens:
Ik moet werken tegen 150%... Maarja, dat familiegedoe zie ik net zo goed niet zitten, hier krijg ik tenminste nog voor betaald
Wie zit er bij de kerst only the lonelyonder de boom en wie zit er lekker samen
warmpjes bij???
Pfft.. allebei
Heb mijn zoontje er weer bij, die heb ik vorig jaar moeten missen onder vreselijke omstandigheden. Maar diegene die er voor me was om me te steunen al die tijd zal er dan niet zijn. Heel zuur (N)
breng de kerst door zonder een leuke gozer maar met familie
It will be lonely this christmas...maar ach dat is t al 4 jaar...dus waar zou ik me druk om maken ben t nou wel gewend hr en t is leuk ook zonder vent
Idd
Daar komt bij dat ik wel een heleboel lieve mensen om me heen ga hebben die tijd...
Zou wel weer eens iemands kerstengeltje willen zijn
It will be lonely this christmas...maar ach dat is t al 4 jaar...dus waar zou ik me druk om maken ben t nou wel gewend hr en t is leuk ook zonder vent
precies.. ik sla de kerst gewoon over.. zit dit jaar in een nieuwe stad waar ik niemand ken dus heb weinig keus
donateur
gezellig alleen!!!!!!!!
maar dan zonder het gezellig dan..
maar dan zonder het gezellig dan..
1e kerstdag met me pa en ma en broertjes en me kids....en 2e kerstdag alleen
vriendje lief had andere verplichtingen en kon daar helaas niet onderuit komen
maja...k heb togh niets met kerst..dus 2e kerstdag ga ik het er van nemen...en heerlijk de hele dag lekker in bed liggen bij slapen 

ben gister gedumpt
Damn Jeffrey...das kut
Mja...OT: Met de familie ( achja tenminste niet alleen )
laatste aanpassing
Familie, zus, vrienden dus kom er wel doorheen.
ik zou toch niet samen met me ventje(alsk er een had)saampjes onder de boom kunnen zitten...moet werken!
volgend jaar misschien beter
1e kerstdag gezellig bij kennissen geweest en zij hadden werkelijk een feestmaal gemaakt en ik taart..dus was weer lekker en gezellig..
2e kerstdag heerlijk lui geweest, pas in de middag mn bedje uit en daarna lekker relaxed gedaan en lekkere hapjes gegetenen 's avonds de lord of the rings gekeken..zou stappen,maar had opeens geen zin meer dus afgebeld..heerlijk dagje..
2e kerstdag heerlijk lui geweest, pas in de middag mn bedje uit en daarna lekker relaxed gedaan en lekkere hapjes gegetenen 's avonds de lord of the rings gekeken..zou stappen,maar had opeens geen zin meer dus afgebeld..heerlijk dagje..
laatste aanpassing

![[renate]](/images/user/255840_359843.jpg)

![BlaZe [ JM ]](/images/user/100245_3758840.jpg)