Nou, als je eerst Runner hebt gereden en daarna Citta... dan zal een Aerox je toch tegenvallen...
wat een pleurisdingen zijn dat... brrr, de op 1 na slechtste scooter waar ik ooit op gezeten heb, die dingen zitten echt SLECHT in hoofdletters...
Dat kun je niet, maargoed, je wist er vanaf. Theo wist er vanaf, en hij staat op mijn naam.
Je hebt me zelf dat kenteken gegeven btw
Nej tuurlijk niet,maar waarom zouden ze bagger wezen? ligt een goed blok onder dus?
Race puch
Race Frame
Race look
Race zadel
Race RGD Krukas
Race 50 CC Power-one, getuned door "de klein"
Race Homoet 4p
Race standaard onsteking
Race 15 bing
Race Stervelkapjes (aeroxdinamieka
me eigen hok
laatste aanpassing 20 november 2007 17:27
jups al 2 jaar
op t moment druk bezig om hem weer fris en fruitig te krijgen voor aankomend seizoen
Zag je laatst voorbij komen in het motor topic.
Ben je nog bezig met een motor ? Of stort je je volledig op de scooter(race) ?
aankomend seizoen nog wel een jaar op de scooter! misschien seizoen daarna ook, als ik het niet voor elkaar krijg om genoeg sponsors te regelen!
lukt die sponsoring wel, dan gelijk ONK 600cc
Arie Vos ken ik idd wel hij reed vroegaahh op de Polini Creco Kogels.. die dingen waren echt bloedje snel..
zelfde verhaal voor Horst Ebberts ofzoiets.. die heeft ook nog topscooter gereden, en rijd nu Supersport of iets anders..
hoe heet die kennis van jou die in de topscooter heeft gereden?
ws ken ik die dan wel
Ok. thumbs up voor de sponsoring hopelijk dan
Ik wil zelf ook ONK600 gaan rijden (red ik nu nog niet hoor). Ik heb dus alleen geen race ervaring. Ik probeer er te komen via het recreatieve gedeelte van de motorsport. De circuitdagen en circuitcursussen en trainingen. (Ben dan sinds afgelopen jaar ook BaanCommesaris voor MotorXtra.) En na die trainingen, circuitdagen etc. mn licensies gaan halen en beginnen in de ZAC of KNMV cup.
Die kennis van mij heet Wilco Verhoeven, heeft laatste paar jaren in de SOBW bridgestone topscooterklasse geracet (Hij racet nu 70CC, dus niet meer SOBW). Kervin Bos rijd nu trouwens ook ONK600 of Superstock600 geloof ik trouwens. (Kervin komt dus ook uit de topscooter klasse, hij racete meer recent nog tegen Wilco ook).
Voor zover het hele verhaal
ja het is een dure hobby dat motorracen helaas..
ZAC heb ik onwijs veel positieve verhalen over gehoord misschien moet ik die ook maar is gaan testen
Moet dat een leuke prijs voor de verkoper zijn? of voor de koper?
1700 pleuries mag je hem meenemen!
1 die niet verzekerd is!
maarja je zal hem vast wel std maken voor schouwing
veel succes met een evo 5
maarja je zal hem vast wel std maken voor schouwing
maak er maar 170 euro van.. zo gaan hier de geruchten
en ja tuurlijk kan het kwaad als je cilinderhemd eraf is, je zuiger glijd ook door dat stuk.....
vooral met zon cilinder zou ik daar niet mee gaan rijden.
en ja tuurlijk kan het kwaad als je cilinderhemd eraf is, je zuiger glijd ook door dat stuk.....
Cilinder hemd? nog nooit van gehoord.
ik vraag me af hoe zoiets kapot kan gaan. je zou eens moeten kijken hoever de zuiger er langs komt. voorzover ik kan zien zit het niet aan de werk kant van je cilinder, dus hele grote krachten komen er niet op.