Heb net een Gloednieuwe Zwarte Aerox R besteld en ben nu op zoek naar een TNT Kappenset , dus als iemand er 1 weet meld het ff
2 runners , aerox , sr ,zip en citta
citta kopen 100% eerlijk
het is dat ik niet om de hoek woon anders was ik wel effe langs geweest weet bijna cker dat ik hem aan de praat krijg of de oorzaak vinden kan ..
zo te zien is je cilinder al tijden niet erraf geweest .. schroef die er eens af..
je zal wel te weinig compressie hebben ..
vonkt die wel ?
carb schoon? sproeier niet verstopt?
en heeft compressie.
waar lees jij dat ? ...
miss wel *te* weinig compressie .. zo te zien ligt die ciil er al lang onder ..
zou zeggen haal die cilinder erraf 90% cker het probleem
waar kan jij zien dat die cylinder er al veel te lang onder hangt?!
en hoe kan je nou aan de hand van een aantal foto's zien dat ie ws te weinig compressie heeft, kijk eens naar je ontsteking oid.. als ie minder zwaar kickt dan voorheen zal dat echt wel hier verteld zijn, maar dan zou die ZTS666 echt wel daar al naar gekeken hebben..
maargoed dat jij niet bij haar om de hoek woont
ndd, compressie genoeg.
Hij vonkt, dus onsteking zit ook wel snor. Ik weet al wat het is, er moet gewoon een anderre carbu op
ik zeg niet dat die een ta lage compressoe heeft nadat ik de foto's heb bekeken ..
...
als je echt zo'n sleutelheld was .. dan zie jij ook wel dat die cilinder al maanden niet erraf geweest is
waaraan ik dat zien ga ik niet uitleggen .. ...
leg mij dat maar uit!
als je een DR 70 koopt, istie na een maand al verroest als je hem elke dag gebruikt met dit weer.
dan LIJKT het alsof hij er al maanden niet af is geweest, maar toch is het niet zo.
(en je hebt deels gelijk, ik ben een sleutelheld ja0)
ik snap het niet meer Iemand project spullen kopen???
http://www.youtube.com/watch?v=1uBiS-DY5LE
oke dan 1tje uit de ouwe dooss
http://www.youtube.com/watch?v=pkiX157qshs
ik heb gelijk stelletje
koop dan goed spul geen goedkoop grij
mijn onderdelen waren echt niet goedkoop...,was voor 70cc en 19mm cabr 250 kwijt...
WAT voor carb?
hahahah welk merk cilinder heb je ?
stage 6?
n ieder gevaal geen malossie mhr team,speed,cross enz..
ook geen hebo manston ,polini evo ect..
de echte 70cc's
Uitspraak van -={SingleStyle}=- op zaterdag 31 maart 2007 om 10:26:
hahahah welk merk cilinder heb je ?
stage 6?
Uitspraak van -={SingleStyle}=- op zaterdag 31 maart 2007 om 10:26:
n ieder gevaal geen malossie mhr team,speed,cross enz..
ook geen hebo manston ,polini evo ect..
de echte 70cc's
met stage 6 is anders wel meer pk behaald dan de gemiddelde oelewapper uit ze speed krijgt! dus om het nou geen "echte" 70 cc te noemen..
Wat een dom Gelul!!!
Jonge de Snelste stage 6 cilinder is de racing die te vergelijken is met MHR Team en een team heeft ook nog een losse binnekop, wat een stage6 racing niet heeft!!!
JA ik heb zo ook ja.....
ge de Snelste stage 6 cilinder is de racing die te vergelijken is met MHR Team