| Betreft: | evenement: Awakenings, zondag 31 december 2006 om 21:00 |
Kheb esther net gsproken en bij fidelio hoeven we niet meer print screen te doen gelukkig
En dat slaat op??
whhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahaha, jij gaat naar qrimetime
zit er in ieder geval toch nog iets mee
begin ik me nu ook al af te vragen net als deze:
Uitspraak van basTECHNObas op donderdag 14 december 2006 om 20:50:
whhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahaha, jij gaat naar qrimetime
ach zit het ''volk'' toch op hetzelfde nivo hetzelfde ''volk'' als wat ze net vervloekte
Waarschijnlijk hebben deze mensen een heel saai leven waardoor ze maar triest van achter hun computer stoer proberen te zijn...... desondanks wens ik deze mensen een goed 2007 toe
IQ niet meer is dan dat van een Konijn
een goed 2007 toe
door dit soort acties weet ik weer precies het verschil tussen mensen die naar Awake gaan en de mensen die naar simpele deuntjes en beats feesten gaan
En ja hoor daar heb je er weer 1
Gewoon iedereen over 1 kam scheren
En wat betreft al die zielige mensen in dit forum....door dit soort acties weet ik weer precies het verschil tussen mensen die naar Awake gaan en de mensen die naar simpele deuntjes en beats feesten gaan...Maar ja das moeilijk als je IQ niet meer is dan dat van een Konijn
Waarschijnlijk hebben deze mensen een heel saai leven waardoor ze maar triest van achter hun computer stoer proberen te zijn...... desondanks wens ik deze mensen een goed 2007 toe
kennen wij elkaar soms van het geen-leven-clubje?
hoop doet leven .. mischien krijg je er nu ook 1
Mijn leven is helemaal niet saai
hoop doet leven .. mischien krijg je er nu ook 1
kennen wij elkaar soms van het geen-leven-clubje?
had je ook vanmiddag 1 minuutje kunnen gebruiken om die petitie te tekenen...
Getekend.
Wat maakt het nou uit wat voor feest het is. Als er maar door iedereen gefeest kan worden met Oud & Nieuw. Nu is het Awake, de volgende keer is het, bijvoorbeeld, Thunderdome.
Dan teken ik ook.
Stelletje zeikerds
En wat betreft al die zielige mensen in dit forum....door dit soort acties weet ik weer precies het verschil tussen mensen die naar Awake gaan en de mensen die naar simpele deuntjes en beats feesten gaan...Maar ja das moeilijk als je IQ niet meer is dan dat van een Konijn
Ik ga niet dus teken lekker niet
Waarom is er een petitie?
bedenk dan zelf even hoe sneu je op dat moment bezig bent.
en misschien gebruik jij die oordelen niet dan no offence