Partyflock

Forumonderwerp · 919013

Waarschuw beheerder
mijn eerste evaring met pillen was geweldig!!

ik nam een halve lovertje in
naar 20 min kreeg ik super veel engergie
en liep de hele tijd door het huis heen
( ik woonde in die tijd op kamers )
ik wist niet hoe ik erop moest reageren
en ging op de grond zitte en raar bewegen
ik stond weer op en ging in de gordijnen rollen
hahaha eg lage
maar daarna werd ik aggresief heel raar
ik pakte me huisgenootje vast en gaf hem een duw over
het aanrecht heen
daarna ging ik douche en voelde me ontzettend lekker heb wel een uur gedoucht geloof ik
ik ging lkkr op de grond zitte en voelde de stralen van de douche lkkr over me heen gaan heerlijk gevoel
heb de hele dag lopen spacen en was hartstikke gelukkig

vertel jullie verhaal :D
Waarschuw beheerder
donateur
dat was mijn probleem dus ook elk weekend pillen vreten enzo en nu voel ik het niet echt meer, ik voel wel wat maar niet de echte feeling
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 december 2006 om 22:46:
mijn eerste evaring met pillen

.....merkte er niks van :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Early Bird (L) op zaterdag 16 december 2006 om 19:44:
In principe kan het thuis net zo gezellig (zo niet nog gezelliger) zijn als op een feest. Lekker chillen met een paar vrienden,muziekje erbij,kop thee... Heeerlijk

jah dat bedoel ik:) xtc is niet alleen maar een partydrug dat hebben de gabbers ervan gemaakt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 december 2006 om 20:04:
zo'n onzin he, die verhalen over 'vroeger'.. het MDMA gehalte in pillen ligt tegenwoordig veel hoger, maar het is logisch dat je eerste pil het beste was, en dat je na jaren gebruik de pillen minder vindt.. dit zegt alleen meer iets over hoe je het ervaart, dan over de kwaliteit van de pillen.
Ik ging m'n eerste keer knetterhard op redelijk slappe armani'tjes, en tegenwoordig vind ik de blauwe mitsu's bijv. nog niet zo goed als die van toen.. niet dat ik zoveel gebruik, maar in het begin is de lol nog het grootst

inderdaad:respect: die lui die dat zeggen zijn gewoon door de pillen verslete en hebben een tolerantie van rond de 78 xtc pillen haha
Waarschuw beheerder
1x keer was 3kwart witte mitshu..

Had ook veel energie gekregen.. vond ineens lopen geweldig ! Loopte heel qbase over en voelde alsof ik door iedereen heen zweefte.. Was ook zo blij dat ik iedereen van onze groep vertelde dat ze moesten lachen.. als ik mensen sip zag kijken baalde ik :P Het lopen voelde zo leuk aan dat ik op een gegeven moment in slowmotion ging lopen! Echt een leuk gevoel was dat omdat je zo licht bent..

Was echt een goeie ervaring.. en heb die nacht wel 100 x verteld aan me maten hoe geweldig ik me wel niet voelde :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Early Bird (L) op zaterdag 16 december 2006 om 19:44:
In principe kan het thuis net zo gezellig (zo niet nog gezelliger) zijn als op een feest. Lekker chillen met een paar vrienden,muziekje erbij,kop thee... Heeerlijk :)

Thuis spacen is idd leuk ! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mn, eerstje 2 pilletjes niks van gemerkt toen naar tweeuur nog maar twee maar nog steeds niets wist ook niet wat ik moest vewachten dus daarna nog maar twee ingenomen en toen was het feest voorbij en ik kwam buiten moest toen spugen maar daarna voelde ik mij heerlijk wou toen gaan feesten maar m,n maten waren toen er helemaal doorheen heb de hele terug reis alleen maar zitten ouwehoeren ,daarna heeft het toch nog een jaar of twee geduurt voor ik het vond wat voor mij het beste werkte en dat ging dus super nog steeds .