Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Knibbel
knibbel
WTF is Knibbel?
WTF is Knibbel?
jullie laten je allemaal kennen en opfucken door 1 persoon.....hij is echt goed .......knibbel
kan wel weer een foto van hem erop zetten maar dan krijg ik ALWEER een waarschuwing door hem
Knibbel is een kansloos VMBO drop out manneke, dat denkt op zeer geestige wijze mensen te kunnen fucken op flock Het kansloze diertje is zich er echter niet van bewust dat zijn uitspraken zo danig niveauloos zijn dat de gemiddelde breezersnol nog meer intelligentie in haar geblondeerde koppie heeft dan deze 31 jarige, maar niet minder puberende ruktekkel
en scheld hem nou niet uit want dan heb ik dit topic voor niks geopend.
en scheld hem nou niet uit want dan heb ik dit topic voor niks geopend.
Ah, dat verklaart een hoop. Dank voor de uitleg.
Ik had al zo'n vermoeden.
Ik zal uitleg geven:
Knibbel is een kansloos VMBO drop out manneke, dat denkt op zeer geestige wijze mensen te kunnen fucken op flock Het kansloze diertje is zich er echter niet van bewust dat zijn uitspraken zo danig niveauloos zijn dat de gemiddelde breezersnol nog meer intelligentie in haar geblondeerde koppie heeft dan deze 31 jarige, maar niet minder puberende ruktekkel
Kom maar met je vlopje drukken Knibbel
leg eens uit wat hier gaande is.....
jullie laten je allemaal kennen en opfucken door 1 persoon.....hij is echt goed .......knibbel