Partyflock

Forumonderwerp · 918682
1 volger · 2255x bekeken

Waarschuw beheerder
Oke, ik zit met het volgend probleem..

Heb een leuke jongen leren kennen en hebben na veel gepraat nummers uitgewisseld...Direkt daarna toen ik op weg was naar huis kreeg ik al smsjes dat het gezellig was en dat hij me weer snel wilde zien..

Als ik de volgende dag een sms stuur moet ik een halve dag wachtte op antwoord, en als ik dan iets terug heb gestuurd dan kan ik weer 2 uur wachtte op een reactie..

Ik vat dit op als dat hij mij voor de gek aan het houden is, en dus alleen maar doet alsof hij interesse heeft maar ondertusse niet..

Wat zijn jullie gedachten hierover??

Alvast bedankt!

Waarschuw beheerder
ik reageer ook nooit zo snel.
als ik werk ligt mijn telefoon de hele dag thuis.
voor de rest heb ik ook nog wel eens andere dingen te doen....

dat dit een reden voor twijfelen voor je is snap ik niet helemaal, maar zal wel een vrouwen ding zijn.

succes iig

Waarschuw beheerder
Vreemd, misschien heeft hij zijn gsm altijd ergens laten rondslingeren thuis. Ik ken ook een paar die nooit zijn gsm in de buurt houd maar ergens anders laat liggen.

En als hij jouw echt leuk vind, zou hij wel wat sneller dan een dag reageren ;)

Waarschuw beheerder
hmm misschien heeft hij hoertjes in amsterdam zitten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 15:19:
een halve dag

2 uur

Jezus, wat zit je te klagen :/

Die jongen heeft waarschijnlijk een leven en smst terug zodra hij d'r tijd/zin voor heeft ..

Doe normaal zeg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 16:05:
ook niet als ik je meteen terug sms?

Pixxure pest alleen maar jonge, onbevangen meisjes..

Waarschuw beheerder
kan ik weer 2 uur wachtte op een reactie..

misgien is hij wel gwoon druk met werk ofzo;)
Waarschuw beheerder
Hoe weet je of iemand jou leuk vind?

gwn vragen...

Waarschuw beheerder
Ik was eerst zo blind als iets zonder ogen, want op de eerste dag dat ik op vakantie ging had ik zovaak met hem gesms't kwam ik trug van vakantie kreeg ik van een vriendin te horen dat hij niet meer bij haar was langs geweest omdat ik toch Apeldoorn zat... Ik dacht, nou da kan, mss ben ik gezellig. Nog een dag later vertelde haar zusje dat hij me leuk vond....

Ik kreeg het te horen via via, maar ik had het ook aan hem gevraagt voor de zekerheid... Hij kwam alleen maar dichterbij zitten en zei "ja"

Ik bloos nog steeds aan die gedachte, bij dat het donker was buiten... Ik hoop nie dat hij het gezien heeft... ;)

Gewoon vrage joh

Waarschuw beheerder
Als ik de volgende dag een sms stuur moet ik een halve dag wachtte op antwoord, en als ik dan iets terug heb gestuurd dan kan ik weer 2 uur wachtte op een reactie..

Ik vat dit op als dat hij mij voor de gek aan het houden is, en dus alleen maar doet alsof hij interesse heeft maar ondertusse niet..

dat is waarschijnlijk omdat zo'n iemand het dan niet wil pushen kwa contact. Voor je t weet zit je in een hele nutteloze smsconversatie. Ik wacht in zo'n geval ook altijd gewoon een paar uurtjes met terugsturen. Het bouwt op die manier ook wat meer spanning op.

Waarschuw beheerder
laat een vriendin van jou hem bellen om te kijken of hij ook met haar wilt afspreken.
test test

Waarschuw beheerder

Volgens mij smst geen enkele man meteen terug, teminste, heb ik nog weinig mee gemaakt!

Maar goed, als ik dus 3 uur later wat opas terug krijg, stuur ik zes uur later pas terug...vinden hun ook vervelend ;)

Waarschuw beheerder
als je gelijk terugstuurt is het zo vanzelfsprekend...hou de spanning erin en laat hem ook ff wachten:) Zo krijg je niet een heel gesprek over de sms en verdeel je het een beetje, dan wordt het mysterieuzer...net als wat Emilio zegt...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mannen en bellen/smsen... pfff