Onderwerp is dubbel!
Zie "Beste manier om over je ex heen te komen?!" voor eenzelfde onderwerp.
Uitspraak van Rock'n'Sarah op zondag 10 december 2006 om 18:39:Ach ja. Je kunt nooit in een anders hoofd kijken.
kan wel
Uitspraak van Rock'n'Sarah op zondag 10 december 2006 om 18:21:hoe moet je met een ex omgaan
Niet!!
of neuken of oprotten
Uitspraak van luckyBastard13 op zondag 10 december 2006 om 18:24:hij wil sex zonder gezeik
wat een stumperd
Uitspraak van Rock'n'Sarah op zondag 10 december 2006 om 18:21:lieve mensen,
hoe moet je met een ex omgaan die het heeft uitgemaakt waar jezelf nog wel vet verliefd op bent en hij/zij niet weet wat ie wil, maar je wel soort van aan het lijntje houd en het ook nog steeds heel gezellig is??? want ik weet t niet.. gevoel verstand kwestie denk ik
door gaan met je eigen leven, als je ex wat van je wil weet die je te vinden, en hoeft hij je ook niet aan het lijntje te houden.
Uitspraak van Rock'n'Sarah op zondag 10 december 2006 om 20:12:dus ik leef gewoon verder met een nog onbesloten relatie tot m'n ex.
Ken het idee wel een beetje
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 00:44:door gaan met je eigen leven, als je ex wat van je wil weet die je te vinden, en hoeft hij je ook niet aan het lijntje te houden.
Inderdaad, works for me.
En vooral niet gaan hopen ofzo, gewoon lekker je eigen ding doen en vanzelf zien
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 00:49:de makkelijkste oplossing is het contact verbreken....nou ja makkelijk....op de lange termijn wel het beste
En enorm moeilijk. Heb nu al 3 pogingen gewaagd maar t lukt niet
Misschien dat het na een periode van zelfkastijding wel lukt ofzo
En enorm moeilijk.
pfff praat me er niet van....het heeft bij mij nog 2 jr geduurd voordat ik hem me leven uit kickte!
Misschien dat het na een periode van zelfkastijding wel lukt ofzo
hahaha zit er nu nog zelf in....soms is zelf kastijding niet zo slecht
Uitspraak van Rock'n'Sarah op zondag 10 december 2006 om 18:21:hoe moet je met een ex omgaan
gewoon NIET mee om gaan