Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 december 2006 om 17:12:Heb je een demo?
Voor mc'en niet
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 december 2006 om 17:12:Beetje zwak dat je als DJ nu terugkrabbeld
Kijk als iemand zo doet hoef ik bij voorbaat al niet..heb zo mijn trots, heb je en rede gegeven waarom ik nee zeg
Al werkte iemand voor sensation..zo'n houding dan daar hou ik niet van
Uitspraak van Patrick Allenheb zo mijn trotsop vrijdag 15 december 2006 om 23:02:
Uitspraak van Patrick AllenAl werkte iemand voor sensation..zo'n houding dan daar hou ik niet vanop vrijdag 15 december 2006 om 23:02:
Wij houden niet van jou houding, hebben wel al een miljoen x gezegd maar blijkbaar dringt dat niet tot je botte kop door
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 december 2006 om 17:12:Ik ben zelf anti-MC'sdat zijn imo mensen met een te groot ego
dat past dan opzich wel redelijk goed bij McPat
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 december 2006 om 17:12:Ik ben zelf anti-MC's dat zijn imo mensen met een te groot ego, en irriteer me der altijd mateloos aan.
Heyyyyyy-howwwwww....let's make some noise
Maar om alleen maar af-en aan te kondigen misschien wel leuk
Heb je een demo?
Ik heb dus geen mc demo, en geen te groot ego hij is...net groot genoeg
Voor af en aankondigen ieder uur kom ik niet natuurlijk
Uitspraak van Patrick AllenVoor af en aankondigen ieder uur kom ik niet natuurlijkop maandag 18 december 2006 om 13:28:
waarvoor dan wel?
Uitspraak van Dy-namic Hogh op maandag 18 december 2006 om 14:56:waarvoor dan wel?
MC'en* maar dat wil hij niet dus..ik kom niet
* Ik bedoel dus vrij gebruik van MIcrofoon whenever I want to.
laatste aanpassing
Uitspraak van Patrick AllenIk bedoel dus vrij gebruik van MIcrofoon whenever I want toop maandag 18 december 2006 om 15:11:
Dj-sets verpesten dus?
Uitspraak van Dy-namic Hogh op maandag 18 december 2006 om 16:10:En wat voor dingen zal je dan zoal gaan roepen?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 december 2006 om 17:12:Heyyyyyy-howwwwww....let's make some noise
Uitspraak van Patrick AllenKijk als iemand zo doet hoef ik bij voorbaat al niet..heb zo mijn trots, heb je en rede gegeven waarom ik nee zegop vrijdag 15 december 2006 om 23:02:
Wtf??
Hij biedt je nota bene een kans terwijl je nergens ook maar enige skills hebt laten horen. Je haalt vervolgens je neus daar voor op en omdat hij dat zwak vindt is hij dus fout? Beetje omgedraaide wereld he?
Al werkte iemand voor sensation..zo'n houding dan daar hou ik niet van
Ja en als je al te schijterig bent voor een bruiloftsfeestje dan gaan die mensen zich ook zeker weten aan bieden
Wtf??
Hij biedt je nota bene een kans terwijl je nergens ook maar enige skills hebt laten horen. Je haalt vervolgens je neus daar voor op en omdat hij dat zwak vindt is hij dus fout? Beetje omgedraaide wereld he?
Ik heb hem een rede gegeven waarom ik het niet deed en dat lijkt me voldoende.
Ja en als je al te schijterig bent voor een bruiloftsfeestje dan gaan die mensen zich ook zeker weten aan bieden
Heb 16 december nog gedraaid op een bruiloft
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 december 2006 om 20:53:Sommige mense zijn gewoon niet slim
En nemen teveel hooi op hun vork
Uitspraak van Patrick AllenMC'en* maar dat wil hij niet dus..ik kom nietop maandag 18 december 2006 om 15:11:
* Ik bedoel dus vrij gebruik van MIcrofoon whenever I want to.
Een MC hoort juist z'n klep te houden
Uitspraak van Buster Palmer op dinsdag 26 december 2006 om 14:26:Een MC hoort juist z'n klep te houden
Idd
Uitspraak van MichelHartogNL op dinsdag 26 december 2006 om 18:57:IddNiks is zo irritant als een MC die er de hele tijd door heen zit te blèren!
Pcies Mcpattel
Uitspraak van Buster Palmer op dinsdag 26 december 2006 om 21:21:Pcies Mcpattel
Uitspraak van MichelHartogNL op dinsdag 26 december 2006 om 18:57:Niks is zo irritant als een MC die er de hele tijd door heen zit te blèren!
Je hebt ook slechte inderdaad..maar die ken ik niet
Uitspraak van Patrick AllenJe hebt ook slechte inderdaad..maar die ken ik nietop dinsdag 26 december 2006 om 21:24:
ken of ben ?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 december 2006 om 14:40:ik ben niet op zoek naar draaitafels of adviezen om draaitafels te stelen,, noem nou gewoon eens een par goede programma''s om muziek mee te mixen,, is dat nou zo moeilijk?
zoja reageer dan gewoon niet!
Mixmeister (probeer deze nou
Traktor (ken ik nie maar hoor ik vaak )
Virtual dj (maar die ken je al)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 december 2006 om 18:22:ableton 6 kan je oneindig veel nummers tegelijk door elkaar mixen
Joepie dat gaat vast super klinken
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 december 2006 om 15:46:net zoiets als virtual dj
Traktor DJ Studio?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 december 2006 om 15:03:Ik zal eens kijken naar MIxmeister,, alleen een vriend van mij had die ook en die beviel niet zo maar ik zal kijken
Je moet het even doorhebben. Je kan ook effecten toeveogen maar die gebruik ik niet eens..het bevalt me prima.