| Betreft: | evenement: Audio Bullys, dinsdag 26 december 2006 om 23:00 |
Uitspraak van not the real J.Morrison (marc) op dinsdag 26 december 2006 om 12:16:is het uitverkocht? weet iemand dat toevallig?
kan ik me niet voorstellen
Uitspraak van not the real J.Morrison (marc) op dinsdag 26 december 2006 om 12:16:is het uitverkocht? weet iemand dat toevallig?
Die TQRBO vertelde me dat er wel genoeg kaartjes aan de deur zijn, er is namelijk een capaciteit van 3000 man.
Heb er zin in
Wat kost 't aan de deur?
Ook 25 euro?
Ook 25 euro?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 december 2006 om 18:39:De audio bullys waren echt heel slecht
Nou idd.. als ik er 30 euro voor had betaald zou ik echt balen!
En wtf bessen mag niet puur verkocht worden..
PAUPERSSS!
told ya
Uitspraak van not the real J.Morrison (marc) op woensdag 27 december 2006 om 17:19:geweldig vette avond gehad
chiquito wat ben jij zielig joh, ik kan onder deze opmerking ook wel told ya neerzetten..
en als je de waardering kijkt dan zie je dat er maar 3 ofzo onder de goed zitten van de 60 dus weet niet wat voor punt je probeert te maken??
laatste aanpassing
nou tis meer dat jij onder elke negatieve opmerking gaat zetten van zie je nou wel en elke positieve negeer je..
terwijl je er niet eens was..
terwijl als je de beoordelingen van dit feest bekijkt je toch iets heel anders ziet (namelijk hele goeie beoordelingen) maar daar heb je t totaal niet over..
en mij hoor je echt niet zeggen dat dit 1 vd beste feesten van 2006 was ofzo hoor..
(heb t zelf ook maar een goed gegeven
)
en ja dat ik met the sand te maken heb dat blijkt denk ik wel he uit dit topic, was niet zo moeilijk om te raden..
magoed ik zou zeggen ga op 21 april naar cocoon in the sand (aan je profiel te zien zou je daar wel van houden) en dan zal je zien dat het leuk is/wordt..
terwijl je er niet eens was..
terwijl als je de beoordelingen van dit feest bekijkt je toch iets heel anders ziet (namelijk hele goeie beoordelingen) maar daar heb je t totaal niet over..
en mij hoor je echt niet zeggen dat dit 1 vd beste feesten van 2006 was ofzo hoor..
(heb t zelf ook maar een goed gegeven
en ja dat ik met the sand te maken heb dat blijkt denk ik wel he uit dit topic, was niet zo moeilijk om te raden..
magoed ik zou zeggen ga op 21 april naar cocoon in the sand (aan je profiel te zien zou je daar wel van houden) en dan zal je zien dat het leuk is/wordt..
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 januari 2007 om 01:49:aan je profiel te zien zou je daar wel van houden)
ligt aan wie er komen. Villa en Vath,,,dan skip ik. Vath en Galluzi bijvoorbeedl zoals afgelopen cocoon in R'dam en ik ben zeker van de party... Raresh en B-voice waren toen trouwens zwaar vette opwarmers!!