Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
babe
en volgens mij zit dat anders best lekekr
whatever.. zinloze discussie
ditojij in pak
![]()
whatever.. zinloze discussie
Zet liever je kortzichtige blik over anaal eens aan de kant en neem een voorbeeld aan de dames hier die het wel gedaan hebben en zeggen dat het lekker is.
ja, omdat je dr elke keer uitgeluld wordt.
Zet liever je kortzichtige blik over anaal eens aan de kant en neem een voorbeeld aan de dames hier die het wel gedaan hebben en zeggen dat het lekker is.
Een uitgang is geen ingang, dat is ook wel het kortzichtigste anti-anaal standpunt dat ik ooit heb gehoord.
je mond is een in en uitgaan..
je kont niet toch?
heb het echt wel ooit geprobeerd..
en het was kut ., mijn mening.. gaat het toch om in een topic?
Een uitgang is geen ingang, dat is ook wel het kortzichtigste anti-anaal standpunt dat ik ooit heb gehoord.
en daar komt ook nog is bij dat jij geen recht van spreken hebt omdat je een vent bent..
en daar komt ook nog is bij dat jij geen recht van spreken hebt omdat je een vent bent..
met afstandsbediening
Veel dames vinden het toch lekker om er tijdens het neuken nog een vingertje bij te hebben in het andere gaatje...