| Betreft: | evenement: Awakenings, vrijdag 26 januari 2007 om 22:30 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
studeren, 40 uur in de week werken en op zaterdag werken!
40u in de week zit ik op kantoor voor mijn studie - voor het afstuderen.
Tenzij ik nog iets weet te regelen op mijn werk.
vond Awakenings 12 mei 2006 in Now & Wow anders goeie sfeer hebben.
jij niet?
Nou.. de indeling van Now&Wow vind ik gewoon kut. Plus... als je op een kut plaats staat hoor je 3 zalen door elkaar!
Geluid was trouwens bij Subliminal Sessions belachelijk slecht!
40u in de week zit ik op kantoor voor mijn studie - voor het afstuderen. Dus dan valt het wel mee, maar het is net ff te veel om op vrijdagavond naar Awake te kunnen Tenzij ik nog iets weet te regelen op mijn werk. (zit alleen enorm in de min met mijn verlofuren, dus verlof opnemen zit er zowiezo niet in).
Awakenings neemt altijd zelf geluid mee en afgelopen keren zat het zekerss goed met geluid
Oh, op die fiets.
Oh op die fiets.
Laatste keer was met Erick Morillo en daar zaten toch was aardig kraakjes en piepjes doorheen.
Hoezo toevallig?
Dat noemen ze toch minimal?
op die fiets
vorige keer was super
Now&Wow vind ik gewoon kut
als je op een kut plaats staat hoor je 3 zalen door elkaar!
aahh, Marina? verbannen??
so,what?
Ik zal je maar moeten geloven
andre hazes been @ N&W
het geluid was bij een bewuste editie van okt. 2004 in de main zelfs zó hard dat zo'n beetje íedereen meerdere dagen last had van een piep, zelfs mensen met oordopjes
jaaa dat word weer knallen die set van Bando & Varela lijkt me echt super met 6 deks nog niet eerder gezien op feest.
Lijkt mij ook wel Genieten met een hoofdletter G.