Partyflock
 
Forumonderwerp · 917715
Werkzaam bij Music in Mind
Artiest {SHOWLIST artist 49066, 48979, 11660}
Sylenth1 is een nieuwe VST synth van Nederlandse bodem, gericht op de professionele audio en muziek industrie. Sylenth1 is uitermate geschikt voor alle stijlen house, van minimal/acid tot harcore/terror, heeft zeer hoogwaardige oscillators en filters, en is ook nog eens zuinig in CPU gebruik.



Drop hier je mening, ervaringen, vragen, opmerkingen, ideeen, whatever mbt deze VST. Ook sounds, snippets en tracks gemaakt met Sylenth1 kun je hier dumpen :)

Voor degenen die deze synth nog niet hebben, maar wel geinteresseerd zijn: Voor alle partyflock leden (vóór vandaag aangemeld) geldt een speciale introductie-aanbieding! PB voor meer info.

Don't miss it! :)
laatste aanpassing door een beheerder
enige nadeel van deze synth vind ik die deel a / deel b oscillators en ook nog 2 amp envelopes weetniet vind het vreselijk:P
maar als ik dat negeer is het een topapparaatje :D
Artiest {SHOWLIST artist 27900, 47423}
Mijn sylenth heeft het altijd normaal gedaan, maar laatste week, gooit hij af en toe ineens, overal een vage ruis erdoor heen.

Ook bij nieuwe en oude projecten.

Iemand een idee, hoe dit verholpen kan worden?
Uitspraak van Dakloos op dinsdag 7 december 2010 om 14:31:
Mijn sylenth heeft het altijd normaal gedaan, maar laatste week, gooit hij af en toe ineens, overal een vage ruis erdoor heen.

Ook bij nieuwe en oude projecten.

Iemand een idee, hoe dit verholpen kan worden?

Heb je wel een legale licensie ?
 
Artiest Ferio
Uitspraak van Ravix op woensdag 20 oktober 2010 om 12:49:
OMG ...

die Vengeance Soundsets ervoor Klinken echt waanzinnig

Die geluiden haal je makkelijk uit de andere banks (beetje tweaken eventueel).. vind er nou niet echts iets speciaals aan.. (zitten overigens ook chords tussen wat het zo "vet" laat klinken.) :)
laatste aanpassing
Artiest R2B
demootjes van vengeance zijn ook niet ZOMAAR demootjes..... ze klinken wat overdreven goed vind ik. Die sounds komen niet clear uit de synth.
Uitspraak van GMX op dinsdag 7 december 2010 om 16:22:
Heb je wel een legale licensie ?

Nee, de demo, daar lag het aan ;)
 
Artiest ProCeela
Hoe gebruik ik die beta dan , heb hem gedownt en geinstalleerd , alleen krijg ik in FL nog steeds volgens mij de standaard 2.2 versie.
Artiest Ravix
Hey Lennard ik vroeg me hoe het zit met de skins voor Sylenth1
Ik las namelijk ergens dat deze mogelijkheid er bij een nieuwere verzie in zou komen
alleen is de laatste verzie al best oud en begin ik me ook af te vragen voor wanneer de volgende update is geplant ...
(de 2.211 beta is geloof ik al een half jaar beschikbaar als het niet langer is)
Uitspraak van Ravix op donderdag 17 februari 2011 om 01:09:
begin ik me ook af te vragen voor wanneer de volgende update is geplant ...

Je bent niet de enige..;) Kreeg helaas ook geen antwoord op die vraag in een persoonlijke e-mail aan hem, dus ik verwacht niet al te veel meer uit het LD kamp om eerlijk te zijn...
komt door al die illegale downloads jeweet
Uitspraak van Valentijn:mixje: op vrijdag 18 februari 2011 om 13:13:
komt door al die illegale downloads jeweet

wat komt door de illegale downloads?
Artiest {SHOWLIST artist 37318, 39045}
gewoon, dit dat alles
Uitspraak van SuburbanKnight op vrijdag 18 februari 2011 om 14:13:
wat komt door de illegale downloads?

Uitspraak van tONZ 'O gUNZ op donderdag 17 februari 2011 om 16:11:
verwacht niet al te veel meer uit het LD kamp om eerlijk te zijn...

Uitspraak van _Q_ op vrijdag 18 februari 2011 om 17:28:
dit dat