Partyflock

Forumonderwerp · 916532

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Verfrissend hoor,die verkiezingen.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 december 2006 om 12:17:
Dat is inderdaad heel jammer, maar niets aan te doen.

lol zoiets van ach ja waar gehakt wordt vallen spaanders?

Sociaal zeg. Erg sociaal zelfs. Om steeds Balkenende I de schuld te geven is trouwens te triest voor woorden maargoed. PvdA is altijd al goed geweest om alle verantwoordelijkheid door te schuiven aan anderen wanneer er iets misging.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 december 2006 om 12:22:
Om steeds Balkenende I de schuld te geven is trouwens te triest voor woorden maargoed.

Balkenende I is de schuld van alles :[
87 crisisdagen in ons politieke bestaan :p

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 december 2006 om 12:21:
Dat klopt, daar heb je absoluut gelijk in. In feite is het het erkennen van eigen zwakheid als autoriteit. Dat vind ik dus ook het dubbele aan het geheel.

ik vind het ook totaal onaceptabel dat mensen hier jaren op uitzetting zitten te wachten en nergens heen kunnen. die mensen moet je nu hierlaten maargoed die problematiek had de politiek onder ogen moeten zien toen ze ze meteen toelieten.

Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 1 december 2006 om 11:54:
Het is gewoon discriminatie t.o.v. mensen die het land al wel hebben verlaten.

Maar daarom hoef je nog niet te zeggen: "omdat we het bij een aantal mensen niet goed hebben gedaan, moeten we het bij de rest óók maar fout doen, anders is het niet eerlijk" :P

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 december 2006 om 12:24:
ik vind het ook totaal onaceptabel dat mensen hier jaren op uitzetting zitten te wachten en nergens heen kunnen. die mensen moet je nu hierlaten maargoed die problematiek had de politiek onder ogen moeten zien toen ze ze meteen toelieten.

En toen was er nog geen goed beleid voor. Het is ook jarenlang onbespreekbaar geweest! De term allochtoon deed z'n intrede maar men was in de politiek (ja, ook de VVD!) bang om openlijk de problematiek-kant te belichten. De eerste die dat deed was Janmaat in de jaren '80. En tussen de tijd van belcihten en actie ondernemen heeft jaren gezeten. In 1998 is er pas een duidelijkere vreemdelingenwet gekomen. Geen enkele politieke partij kun je dat kwalijk nemen. Wel misschien de politiek als geheel die zo lange tijd oogkleppen op heeft gehad!
Lees net dat Links een motie van wantrouwen in wil dienen tegen Verdonk omdat ze de motie van gisteren niet wil uitvoeren.

Rita heeft gelijk. Ze zou een motie moeten indienen tegen al die onervaren linkse kamerleden die haar proberen kapot te maken :[

Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 1 december 2006 om 12:38:
Lees net dat Links een motie van wantrouwen in wil dienen tegen Verdonk omdat ze de motie van gisteren niet wil uitvoeren.

Rita heeft gelijk. Ze zou een motie moeten indienen tegen al die onervaren linkse kamerleden die haar proberen kapot te maken

Aan de ene kant wordt nu het uithoudingsvermogen van langdurig vechtende asielzoekers beloond en de "zwakkeren" zijn teruggekeerd naar het eigen land. Op zich onrechtvaardig en inhumaan. Dat uithoudingsvermogen beloond wordt is een fact of life. Kijk naar ondernemers, kijk naar mensen die zich van onder af aan opwerken naar de top. Dat is precies hetzelfde verhaal. Dat komt ook vanuit dezelfde plek, nl. doelgerichtheid en uithoudingsvermogen. En dat waardeer je wel in mensen. Ik begrijp het niet meer

uithoudingsvermogen wordt op den duur toch wel beloond dood de socialen.

dat er maar een voetbalwet komt ipv generaal pardon.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 december 2006 om 12:51:
dat er maar een voetbalwet komt ipv generaal pardon.

om allochtonen het land uit te trappen ofzo? :o

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 december 2006 om 12:50:

dood de socialen?? :dood:

Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 1 december 2006 om 12:38:
Rita heeft gelijk.

Rita heeft net een kamermeerderheid naast zich neergelegd... hoezo "gelijk"? :P
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 december 2006 om 12:50:

ik neem aan door de socialen.

Go rita go :woepwoep:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 december 2006 om 13:00:
Rita heeft net een kamermeerderheid naast zich neergelegd... hoezo "gelijk"?

Lekker laten liggen. De meerderheid van het land wil het liefst geen generaal pardon/ verdonks beleid.

Linkse partijen zijn alleen meer erop uit om hun wraak te halen. eigen belang en geen landsbelang. dat is wat hier de boventoon voert :[
De nieuwe zetelverdeling verdringt nipt het gezonde verstand :(

hoop dat de 'SP hype' snel weer voorbij is.

Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 1 december 2006 om 13:02:
De meerderheid van het land wil het liefst geen generaal pardon/ verdonks beleid.

Dan had die meerderheid op een andere partij moeten stemmen. :[

Unfortunately, peanut butter :P

(en niet zo anti-democratisch doen jij! foei!)
laatste aanpassing

Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 1 december 2006 om 13:02:
Lekker laten liggen. De meerderheid van het land wil het liefst geen generaal pardon/ verdonks beleid.

je moet je omgeving niet op het land projecteren.
Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 1 december 2006 om 11:54:
Het is gewoon discriminatie t.o.v. mensen die het land al wel hebben verlaten.

Vip zei het al, DSW zei het al.. is jammer maar het is zo.
En verder is het ook doen alsof je medelijden hebt met die mensen die weggestuurd zijn maar dat is ook BS.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 december 2006 om 13:07:
Dan hadden die meerderheid op een andere partij moeten stemmen.

Unfortunately, peanut butter

De meerderheid van het land heeft zich in laten pakken door mooie linkse praatjes (en een mooi ogend SP-lid achter de bar van onze stamkroeg :p)

Ik vindt het nou niet bepaald sociaal wat die linkse partijen doen. Sociaal zijn houdt ook in dat je als overheid een duidelijk en consequent beledi voert. en dat is wel wat Verdonk ook doet.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 december 2006 om 13:09:
je moet je omgeving niet op het land projecteren

Het land is mijn omgeving :p

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 december 2006 om 13:09:
Vip zei het al, DSW zei het al.. is jammer maar het is zo.
En verder is het ook doen alsof je medelijden hebt met die mensen die weggestuurd zijn maar dat is ook BS

Het hele gedoe heeft twee doelen. en het landsbelang is er geen 1 van.

1: meer allochtone (=linkse) stemgerechtigden
2: Wraak nemen op Rita.

Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 1 december 2006 om 13:09:
Ik vindt het nou niet bepaald sociaal wat die linkse partijen doen. Sociaal zijn houdt ook in dat je als overheid een duidelijk en consequent beledi voert. en dat is wel wat Verdonk ook doet.

Het is on-Nederlands, vandaar de weerstand. Nederlanders zijn niet gewend duidelijk te zijn. Dat past niet in onze landscultuur. Maar nu wel niet anders meer kunnen, gaat dat wel veranderen in de toekomst. Strandt een linkse regering vanwege gebrek aan duidelijkheid en integriteit dan komt er waarschijnlijk een rechtse regering met ook de PVV erin (krijgen we een soort Belgische taferelen zoals met het Vlaams Belang). Of ik daar nou op zit te wachten weet ik ook niet :s Dus ik hoop dat er een solide centrum linkse coalitie komt die meer stabiliteit aan het land gaat geven en ook goed vorm blijft geven aan het immigratiebeleid zoals bijvoorbeeld in Zweden gebeurt.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 december 2006 om 13:16:
Strandt een linkse regering vanwege gebrek aan duidelijkheid en integriteit dan komt er waarschijnlijk een rechtse regering met ook de PVV erin (krijgen we een soort Belgische taferelen zoals met het Vlaams Belang). Of ik daar nou op zit te wachten weet ik ook niet

Als links nu aan de macht komt dan kan ik je op een papiertje geven dat Geert Wilders voor het einde van dit decenium in de regering zit. Of het wenselijk is. Niet echt lijkt me.

SP in de regering is nog minder wenselijk. die zijn ook erg extreem in standpunten. Dan krijg je een jojo effect.

We zullen wel zien.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 december 2006 om 13:16:
Dus ik hoop dat er een solide centrum linkse coalitie komt die meer stabiliteit aan het land gaat geven en ook goed vorm blijft geven aan het immigratiebeleid zoals bijvoorbeeld in Zweden gebeurt

Zou ik nog wel mee kunnen leven. :jaja: Maar het is toch niet "mijn" ideale kabinet.

Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 1 december 2006 om 13:34:
Als links nu aan de macht komt dan kan ik je op een papiertje geven dat Geert Wilders voor het einde van dit decenium in de regering zit. Of het wenselijk is. Niet echt lijkt me.

:no: idd.. laat het een wake-up call zijn. De Marokkanen in ons land en overige islamtische bevolkingsgroepen hebben ons al jaren proberen wakker te schudden, maar we willen er niet aan..
laatste aanpassing

Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 1 december 2006 om 13:11:
1: meer allochtone (=linkse) stemgerechtigden
2: Wraak nemen op Rita.

kan heel goed, maar ik denk toch ook die mensen een leven geven waar ze recht (?) op hebben of inmiddels langzaam aan recht op beginnen te krijgen imo

Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 1 december 2006 om 13:34:
SP in de regering is nog minder wenselijk. die zijn ook erg extreem in standpunten. Dan krijg je een jojo effect.

pleuris nazi :frusty:

Inbreng Geert Wilders (PVV) in debat generaal pardon
vrijdag 01 december 2006
De heer Wilders (PVV): Voorzitter. Als wij iets niet moeten doen, dan is het wel het doorvoeren van een generaal pardon. De gevolgen van een generaal pardon zijn ronduit rampzalig. Allereerst is er natuurlijk de aanzuigende werking. Er zullen nog meer gelukszoekers naar Nederland komen.

Het massaal verstrekken van verblijfsvergunningen aan vreemdelingen die niet aan de gangbare toelatingsvoorwaarden voldoen, zal tot gevolg hebben dat nog veel meer vreemdelingen die ook niet aan de toelatingsvoorwaarden voldoen naar Nederland zullen komen. De boodschap die de heer Bos en de zijnen de wereld insturen is: kom gerust naar Nederland, ook als je niet aan de voorwaarden voldoet. En als je aanvraag is afgewezen, moet je vooral illegaal in Nederland blijven, want vroeg of laat komen er linkse politici aan de macht die alle illegalen zullen legaliseren door een abject generaal pardon. Deze aanzuigende werking leidt ook tot meer illegaliteit. Een overheid die deze problemen over zichzelf en de samenleving afroept, is onverantwoord bezig. Bovendien blijkt al jaren uit onderzoek dat illegalen zich vaak schuldig maken aan criminaliteit. Geen burger of politicus met gezond verstand moet dat willen.

Een generaal pardon is ook erg onrechtvaardig tegenover de vreemdelingen die wel netjes zijn vertrokken toen zij moesten vertrekken. Bovendien zouden deze vreemdelingen kunnen overwegen terug te komen naar Nederland om alsnog een verblijfsvergunning in het kader van een generaal pardon te claimen. Het is belangrijk dat wij ons realiseren dat veel vreemdelingen op wie dat generaal pardon van toepassing is, al meer verblijfsvergunningsprocedures hebben doorlopen. Zij zijn keer op keer afgewezen. Zij hebben aanzeggingen om Nederland te verlaten herhaaldelijk en welbewust genegeerd. Het opzettelijk traineren van verblijfsprocedures en je niet houden aan rechterlijke uitspraken wordt met een generaal pardon door de overheid beloond. Dat is zeer onverstandig.

Verder wordt met een generaal pardon het zeer belangrijke terugkeerbeleid ernstig ondermijnd. Door de steeds terugkerende bijzondere regelingen voor grote groepen vreemdelingen, zoals het generaal pardon, worden mensen simpelweg aangemoedigd om niet mee te werken aan een vertrek uit Nederland. Het is zelfs zo erg dat sommige vreemdelingenadvocaten tegen de IND zeggen dat zij niet voornemens zijn hun cliënten te adviseren vrijwillig uit Nederland te vertrekken omdat zij daarmee een reële kans verspelen om in de toekomst gelegaliseerd te worden.

Wij leven, gelukkig maar, in een rechtsstaat. Als asielverzoeken worden afgewezen, als er een negatieve beschikking komt, dan kunnen mensen naar de rechter gaan om dat besluit te betwisten. Maar dan houdt het ook echt op. Als je niet in Nederland mag blijven omdat je asielverzoek is afgewezen, dan moet je vroeg of laat het land uit. Liever vroeg, maar beter laat dan ooit.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 december 2006 om 14:08:
pleuris nazi

haha, of je quote verkeerd of je bent gewoon onnozel, want die opmerking slaat nergens op.

Uitspraak van ->Martijn<- op vrijdag 1 december 2006 om 14:14:
Uitspraak van :vaag: Sixth Sense :vaag: op vrijdag 1 december 2006 om 14:08:
pleuris nazi

haha, of je quote verkeerd of je bent gewoon onnozel, want die opmerking slaat nergens op.

Idd, ik zou zeggen beargumentuur je opmerkinbg.

Uitspraak van ->Martijn<- op vrijdag 1 december 2006 om 14:14:
Uitspraak van :vaag: Sixth Sense :vaag: op vrijdag 1 december 2006 om 14:08:
pleuris nazi

idd :s
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 december 2006 om 13:37:
idd.. laat het een wake-up call zijn. De Marokkanen in ons land en overige islamtische bevolkingsgroepen hebben ons al jaren proberen wakker te schudden, maar we willen er niet aan..

:jaja:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 december 2006 om 13:57:
kan heel goed, maar ik denk toch ook die mensen een leven geven waar ze recht (?) op hebben of inmiddels langzaam aan recht op beginnen te krijgen imo

Met dat menselijke aspect ben ik het eens. Maar toch is het gemeen om een generaal pardon in te voeren. om dan nog maar eens te zwijgen van de aanzuigkracht die ervan uit gaat.

Het is gewoon een ondoordachte motie. Het is een wezenlijke kwestie. Maar men denkt gewoon niet goed na bij links. het wordt nu veels te impulsief erdoor gedrukt om hun eigen ego te bedienen. en niet het landsbelang.

pleuris nazi

beetje domme reactie idd

sorry, maar de kurken kunnen weer op de flessen..
teletext 103

Verdonk zwijgt over motie asielzoekers / nog geen duidelijkheid over pardon"

Uitgegeven: 1 december 2006 14:23

DEN HAAG - Minister Rita Verdonk (Vreemdelingenzaken en Integratie) heeft vrijdag na de vergadering van de ministerraad niet willen zeggen of ze de motie van de Tweede Kamer over een generaal pardon uitvoert. Ze kondigde aan dat het kabinet zo spoedig mogelijk met een brief aan de Kamer over de kwestie komt.

De Tweede Kamer stemde donderdag met 75 tegen 74 stemmen voor een PvdA-voorstel om asielzoekers die voor april 2001 Nederland binnenkwamen, in aanmerking te laten komen voor een verblijfsvergunning. Verdonk keerde zich in het debat tegen zo'n generaal pardon.
laatste aanpassing

Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 1 december 2006 om 14:48:
om dan nog maar eens te zwijgen van de aanzuigkracht die ervan uit gaat.

Misschien dat jij van zuigen houd enzo, een andere verklaring heb ik niet.
De "aanzuiging van Wilders" bestaat niet, aangezien alle nieuwe gevallen gewoon onder de wet Cohen vallen. Je kan niet nu als asielzoeker een aanvraag doen voor 2001.

Dat is hetzelfde als dat je in een winkel een broodje wil kopen voor de prijs uit 2001, dat kan ook niet.

Dus we kunnen vrij makkelijk vaststellen dat er geen aanzuigende werking bestaat.

Het is gewoon een ondoordachte motie

Het is een motie die al veel eerder uitgevoerd moest worden, helemaal niet ondoordacht, najuist eentje die al veel te lang op de plank heeft gelegen.

het wordt nu veels te impulsief erdoor gedrukt om hun eigen ego te bedienen. en niet het landsbelang.

Ja hoor natuurlijk
PvdA-SP-CU-GL-D66-PvdD staan er allemaal achter en Verdonk is tegen, wie is hier nu de ego,6 partijen of 1 persoon?
En het lijkt me volledig in het landsbelang om inwoners van dit land niet buiten de maatschappij te houden, maar door ze erbij te betrekken.
laatste aanpassing

Ja hoor natuurlijk
PvdA-SP-CU-GL-D66-PvdD staan er allemaal achter en Verdonk is tegen,

je vergeet dat CDA,VVD,PVV achter verdonk staan en owja SGP
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 december 2006 om 16:17:
Misschien dat jij van zuigen houd enzo, een andere verklaring heb ik niet.

Waar het hart vol van is loopt de mond van over :cheer:

De "aanzuiging van Wilders" bestaat niet

Hoezo niet? Omdat hij Geert wilders heet en omdat hij rechts is???
Het is een motie die al veel eerder uitgevoerd moest worden, helemaal niet ondoordacht, najuist eentje die al veel te lang op de plank heeft gelegen

Juist wel ondoordacht.

De enige die hier echt baat bij hebben zijn de libnkse partijen die zo proberen om hun gram te halen. Het zijn volksvertegenwoordigers. en het volk is geenzins met dit soort acties gedient. al is het alleen maar omdat op deze manier de vloeddeuren op worden gzet. Hetgene wat Geert wilders zei is helemaal nog niet zo gek geredeneerd en er zit zeer zeker een kern van waarheid in. Waar een wil is is altijd een weg.
Een generaal pardon is ook erg onrechtvaardig tegenover de vreemdelingen die wel netjes zijn vertrokken toen zij moesten vertrekken. Bovendien zouden deze vreemdelingen kunnen overwegen terug te komen naar Nederland om alsnog een verblijfsvergunning in het kader van een generaal pardon te claimen. Het is belangrijk dat wij ons realiseren dat veel vreemdelingen op wie dat generaal pardon van toepassing is, al meer verblijfsvergunningsprocedures hebben doorlopen. Zij zijn keer op keer afgewezen. Zij hebben aanzeggingen om Nederland te verlaten herhaaldelijk en welbewust genegeerd. Het opzettelijk traineren van verblijfsprocedures en je niet houden aan rechterlijke uitspraken wordt met een generaal pardon door de overheid beloond. Dat is zeer onverstandig

PvdA-SP-CU-GL-D66-PvdD staan er allemaal achter en Verdonk is tegen, wie is hier nu de ego,6 partijen of 1 persoon?

6 partijen die een anti-campagne voeren. Verdonk vooert geen anti-campagne. die haar werk. en ze doet het verdomde goed.

En het lijkt me volledig in het landsbelang om inwoners van dit land niet buiten de maatschappij te houden, maar door ze erbij te betrekken

Het is voortrekkerij van een groep mensen. Dat is wat links altijd doet. Da tzorgt voor kloven in de samenleving. Dat is de oorzaak van veel problemen in dit land.

moet je blij mee zijn......... grenzen mogen wel dicht nu...

Verdonk onvermurwbaar
Door GIJS KOREVAAR en YVONNE WIGGERS

DEN HAAG - Op de eerste dag dat er een linkse meerderheid in de Kamer is, probeert PvdA-leider Bos al zijn slag te slaan.

Rita Verdonk werd donderdag beëdigd als VVD-Kamerlid, en kon daarna meteen weer als minister optreden. FOTO ANPHij eist een generaal pardon, maar Verdonk weigert.

Minister Rita Verdonk (Vreemdelingenzaken) legt de motie van een linkse Kamermeerderheid naast zich neer om direct te stoppen met het uitzetten van asielzoekers die hier al langer zijn. Volgens de VVD-minister zet dat de deur open voor drommen andere asielzoekers.

PvdA-leider Wouter Bos greep gisteren direct na de installatie van de nieuwe Tweede Kamer zijn kans om een grote wens van links te verzilveren. Hij eiste een generaal pardon en kreeg met 75 tegen 74 stemmen nipte steun van SP, GroenLinks, ChristenUnie, D66 en de Partij voor de Dieren. Zij willen een pardonregeling voor alle asielzoekers die hier voor april 2001 zijn gekomen en er nog zijn, de zogenoemde 26.000 gezichten. Het pardon kan volgens hen bij de formatie worden geregeld. Tot die tijd mag geen van de vreemdelingen worden uitgezet.

Verdonk is daar tegen. Ze vindt het buitengewoon onrechtvaardig om mensen die misbruik hebben gemaakt van de regels een pardon te verlenen, terwijl anderen braaf zijn vertrokken. ,,De kinderen zijn hier opgegroeid, maar een kind is geen ticket voor verblijf,’’ zei ze. Ingewijden gaan ervan uit dat het kabinet de motie niet uitvoert. Als dat leidt tot een motie van wantrouwen tegen Verdonk, dreigt de VVD uit het kabinet te stappen. De PvdA wil nog niet zeggen of ze Verdonk naar huis stuurt.

Net als Verdonk verzetten CDA, VVD, de Partij voor de Vrijheid en de SGP zich gisteren fel tegen het voorstel van de linkse partijen. CDA-Kamerlid Van de Camp drong erop aan de kwestie door te schuiven naar het nieuwe kabinet. ,,Dit is onverantwoord. Zoiets kan niet worden afgedaan als een politiek vluggertje.’’
Wat een zooitje zeg.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 november 2006 om 23:32:
Generaal pardon is binnen!

Woe hoe!! Jippiee! Partyarty!!

Mijn mening:
Een overheid die een generaal pardon afkondigt boet aan geloofwaardigheid in, waardoor meer illigalen in de hoop van nog een generaal pardon toch zullen komen.
In 1975 is er ook zo'n soortgelijk generaal pardon geweest voor illigalen.

Als je nu mij ook gaat betichtten van het houden van zuigen ofzo heb je qua geloofwaardigheid geheel afgedaan in mijn ogen
:D
laatste aanpassing

Uitspraak van slED9e op vrijdag 1 december 2006 om 16:46:
Een overheid die een generaal pardon afkondigt boet aan geloofwaardigheid in, waardoor meer illigalen in de hoop van nog een generaal pardon toch zullen komen.

Op welke basis dan precies?
Verklaar je nader, begrijp je de basis waarop illigalen denken dat er nog een generaal pardon zal komen niet ?
Of de afbreuk van de geloofwaardigheid van de overheid ?

Uitspraak van slED9e op vrijdag 1 december 2006 om 16:49:
Verklaar je nader, begrijp je de basis waarop illigalen denken dat er nog een generaal pardon zal komen niet ?

nee, die snap ik niet.
Je kan niet in 2006 asiel aanvragen op basis van een wet uit 1998.

Of de afbreuk van de geloofwaardigheid van de overheid ?

Er zijn nu eenmaal dingen fout gegaan en daar zijn mensen de dupe van geworden, dat moet je ook kunnen erkennen.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 december 2006 om 16:51:
nee, die snap ik niet.
Je kan niet in 2006 asiel aanvragen op basis van een wet uit 1998

Nou en? Je kan nog steeds asiel aan vragen. Ook op economische gronden.
Ja, en dan op grond van de verwachting dat er later nog een generaal pardon zal kunnen komen je beurt afwachtten.
Dat bedoel ik eigenlijk
Ik erken dat er dingen zijn fout gegaan en dat daardoor ook de geloofwaardigheid van de overheid is aangetast.
Dus dan zijn we het toch eens ? :D
Uitspraak van Vip op vrijdag 1 december 2006 om 16:17:

doe is niet zo dom

cda sgp vvd pvdv zijn met 74 tegen

Uitspraak van slED9e op vrijdag 1 december 2006 om 17:00:
Ja, en dan op grond van de verwachting dat er later nog een generaal pardon zal kunnen komen je beurt afwachtten.
Dat bedoel ik eigenlijk

Je kan niet meer wachten, je word namelijk geweigert en je kan weer terug.

Ik erken dat er dingen zijn fout gegaan en dat daardoor ook de geloofwaardigheid van de overheid is aangetast.
Dus dan zijn we het toch eens ?

Natuurlijk, maar ik vind wel dat als je je fout erkent, je het ook moet proberen om het goed te maken en niet tienduizenden mensen te slachtofferen.

Uitspraak van rollie op vrijdag 1 december 2006 om 17:00:
doe is niet zo dom

cda sgp vvd pvdv zijn met 74 tegen

Ah Rollie, lang niet gezien.
Jij was toch diegene die riep dat de kamermeerderheid altijd gelijk had?
Bij deze :P
en niet tienduizenden mensen te slachtofferen

soort van bos antwoord die ook iets roept maar geen echte getallen weet
75 is geen meerderheid :lol:

meerderheid begint pas bij 76 :lol:
laatste aanpassing

Uitspraak van rollie op vrijdag 1 december 2006 om 17:05:
75 is geen meerderheid

meerderheid begint pas bij 76

75 is wel een meerderheid
En zetel 76 is van een SP'er die nog niet aanwezig was, dus als de stemming opnieuw word gedaan zal het 76-74 worden en dan heb je ook een meerderheid, net als 75-74.

soort van bos antwoord die ook iets roept maar geen echte getallen weet

Niemand weet de getallen omdat het nooit door de IND in de gaten is gehouden, daar kan hoogstens 1 minister wat aan doen en die weet de getallen zelf ook niet.