nee ik hoef maar vijf minuten tot haar
lekker joh
daar blijf je wel jong bij dan
f je schoonouders kunnen geen kinderen krijgen
mensen graag op afstand
Maar wat je van ver haalt, is lekker
1,5 uur
Brrr, dat was even een enge vraag
ach ja eens kom je de ware wel tegen
Daar komt inderdaad lekkers vandaan
4 jaar lang op 2,5 uur afstand van mijn vriend gewoont! Maar dat hebben we overleefd en gelukkig wonen we nu samen!
hoezo eng? je houdt van iemand of niet.. ik zou alles doen voor iemand van wie je denkt dat het echte liefde is...
ALS je denkt dat het echte liefde is, als ik al nadenk over de afstand en me dat niet bevalt is het de ware niet. zie me ook niet 2 uur verder van hier verhuizen etc etc. dus nee ik hou het liever korter bij huis als het effe kan.
als iemand nog intresse heeft pb maar
ALS je denkt dat het echte liefde is, als ik al nadenk over de afstand en me dat niet bevalt is het de ware niet. zie me ook niet 2 uur verder van hier verhuizen etc etc. dus nee ik hou het liever korter bij huis als het effe kan.
ik vind het wel erg grappig
ja zit met mijn pc in een kartonne doos
tis wel klote om een afstand relatie te hebbe werkt gewoon niet
klote om een afstand relatie te hebbe werkt gewoon niet
Ownee? Eg wel!
jij hier tijdje geleden
Dacht ik wel. Zou het alleen doen voor de vlaai
jah als ik haar 3x per maand kan zien is t veel
knap
dat ga ik ook niet vertellen..
vind zelf van niet maarjah das een mening natuurlijk maarjah als je ieder weekend 1,5 tot 2 uur moet reizen is geen pretje dus das 3 a 4 uur dat doe je niet ff op en neer moet je al blijven slapen maarjah arme student die op partyflock zit moet ook geld hebben om te kunnen feesten dus jah als ik haar 3x per maand kan zien is t veel
mijn liefde gaat ook door de maag
ALS je denkt dat het echte liefde is, als ik al nadenk over de afstand en me dat niet bevalt is het de ware niet. zie me ook niet 2 uur verder van hier verhuizen etc etc. dus nee ik hou het liever korter bij huis als het effe kan
mijn schatje woont in het buitenland. Telt dat ook?
dat wel maar je komt zo moeilijk uit de begin fase
Mijn schatje 4 life woont op 4 uur reizen van me.. nog meer mensen die zo ver moeten?
Beetje jammer wou net ff langs komen
En anders moet ik weer zo'n eind terug
ik reis altijd een uur voor dr en heb daar graag voor over
die van mij moet nog geboren worden ofzo
dus heel ver weg