Tijd heelt alle wonden
jezelf als een slet gedragen
en vooral niet kieskeurig zijn
Tijd heelt alle wonden
Uitspraak van Misanthropy op woensdag 29 november 2006 om 17:47:
Tijd heelt alle wonden
Pfff wat ben ik nou weer sociaal correct aan het ouwehoeren
Met een vrachtwagen..
want de gene met wie je net hebt liggen te 'spelen' is toch niet hetzelfde..?...
dan laat ik het wel op een ongelukje lijken
Zoek geen vergelijking tussen twee verschillende gasten, dan wordt je toch alleen maar teleurgesteld. Geniet van de unieke dingen die de nieuwe gast heeft
stappen en iemand anders mee naar huis nemen....
heel veel feesten
een andere lul doet wonderen
Ik zou niet gelijk op de 1e de beste duiken om mn ex te vergeten... zou me daarna alleen nog kutter voelen
ben wel eens benieuwd wat jullie de beste manier vinden om over jullie ex heen te komen? Ofja, wat zou je doen als het zo is..
Voor mij is veel feesten dan nog niet genoeg...
Maar als het moment voor jou nog lang niet daar was... Dan is het toch wel moeilijker, denk ik...
Veel stappen, veel flirten en lekker veel aandacht genereren. Uiteindelijk komt er wel weer iemand anders op je pad. Het gaat niet voor niets uit, dat zal wel een reden hebben.
Heeft niks met leeftijd te maken
Iemand van 14 kan al 3 jaar een relatie hebben!
Iedereen is trouwens ook nog eens anders opgevoed! Wil niet zeggen dat iemand van 16 als iemand van 16 denkt en doet
Maar ook al ben je ouder, afleiding kun je je zoeken
dan moet je dat ook zo zeggen haha
Sorry voor het lange bericht maar zit op stage
als je dat niet kan dan?
horen dat ie met een andere ex aan t rommelen is,
horen dat ie je in elkaar wilt slaan en vervolgens zegt dat ie dat nooit gezegd heeft,
horen dat ie je jaloers probeert te maken,
horen dat ie nu dan ook verkering met zijn ex heeft
en dan vervolgens gewoon in een keer t licht bij je gaat branden en denkt heej ik ben blij dat ik van die klootzak af ben, want zoveel betekende ik dus niet voor hem...
die ingeving kreeg ik vandaag dus...
als ie dan ook nog eens had nagedacht over t feit dat ie zondags beter niet bij kon blijven slapen en dergelijke omdat hij mij maandag toch dumpte, dan was ie slim geweest maar nu is hij echt nog dommer dan t achtereind van een varken... tjaa tacktiek is nooit zijn sterkste punt geweest.
Uitspraak van dubke op donderdag 30 november 2006 om 14:16:
Heb je toch het idee dat je een beetje meetelt
hmmm als ik je zo zie kan ik er wel inkomen
zou persoonlijk zowieso je laten meetellen
hmmm als ik je zo zie kan ik er wel inkomen
zou persoonlijk zowieso je laten meetellen
Het is gewoon leuk als je over straat loopt of waar dan ook en dat je een complimentje krijgt van iemand, het doet je zelfvertrouwen dan weer even goed en je voelt je weer heel even zelfverzekerd!
dat is idd waar . net als ff nakijken als een vrouw/man langsloopt
hmmm weet 1 die ik zou nakijken
denk dat je daar ook echt te tijd voor moet nemen dan..
De 1 is er binnen 2 weken overheen en de ander doet er een paar maandjes over..
Hmm gewoon je eigen ding doen!
Lol maken, uitgaan, Chilluh met vrienden.
Coke snuiven....Haha neej hoor
Vlak voordat klaarkomt, die lul eruit trekken en je zelf klaartrekken over der buik, tieten, poesje, of over der aars En lozen maaaaaaar
En al met al word het leven een stuk mooier
ben wel eens benieuwd wat jullie de beste manier vinden om over jullie ex heen te komen? Ofja, wat zou je doen als het zo is..
Laat je stem eens horen!
over
je
heen
te