| Betreft: | evenement: Parkzicht CD release party, zaterdag 10 februari 2007 om 23:00 |
Das cker zo en je weet maar nooit als iedereen het bevalt organisatie , publiek komt er wellicht een deel 2
We kunnen er zelf allemaal aan mee helpen om het naar een suc6 te brengen!!!
ja hoor, ik zal ook mijn paspoort meenemen, stel dat ze daar om vragen
We kunnen er zelf allemaal aan mee helpen om het naar een suc6 te brengen!!!
Zei tegen hem:
Ben verdomme net 32 geworden ga jij om me paspoort vragen
Denk dat hij het niet meer zo helder was hahaha
Zal het maar doen
paspoort vragen
Dus je weet maar nooit.
ik hoorde dat de parkeerplaats ook in de gaten gehouden word zodat daar geen overlast van komt!!!
en je ken er maar op 2 manieren wegrijden, langs de ambasades of langs de euromast
Ik hoorde ergens voorbij komen dat er streng op de leeftijd gecontrolleerd word en iedereen die te jong is mot zn kaartje inleveren en krijgt zn geld terug.
Petertje succes voor strakkies
Dit gaat Mr. Park me niet in dank afnemen heb een optie afgeslagen om vanavond toch te kunnen komen samen met Mr. Park. ...en nu is 'ie teleurgesteld in mij ...maak er een knal feestje van vanavond.
en hij niet alleen
Kreeg net een sms van hem
Jammer hoor dat jullie niet komen.
op de rode schoentjes bal schoentjes wat is de zaal mooi en wat is iedereen vrolijk ..... of niet dan parkangel
Helemaal goed, echt een hele leuke lokatie, en een super sfeertje, muziek was echt
Had dr graag bijgeweest..maar had weer eens een buurvrouw die niet mee wilde werken!
geef de buuf maar weer de schuld...
Komt helemaal goed, halen we de schade in.
Jos is nog steeds onder de indruk van me lakrooie naaldhakken
Echt jammer dat we toen geen foto hebben gemaakt, maar gaan we vast een x overdoen
was weer een gezellig nachtje