4 volgers · 32176x bekeken
| Betreft: | evenement: Parkzicht CD release party, zaterdag 10 februari 2007 om 23:00 |
hey even een parkzicht kennis vraagje 
in 1992 a 93 draaide rob altijd rond een uur of 3 a 4 een plaat met de tekst : humping jumping erin........
wie weet hoe deze plaat heet label-titel??????????????
en nog 1 de plaat met de tekst: feel the fibration-...
nou nog 1 maar dan met de tekst: mirah aaaaah hypnotica
moet deze platen hebben voor onze oldschoolverzameling maar ben er nog tot heden niet achter hoe ze heten.......
en wat zijn volgens jullie nou echte parkzichtplaten en bedoel niet de standaard classics die je overal hoor maar echte parkblijvers
groeten ferry
in 1992 a 93 draaide rob altijd rond een uur of 3 a 4 een plaat met de tekst : humping jumping erin........
wie weet hoe deze plaat heet label-titel??????????????
en nog 1 de plaat met de tekst: feel the fibration-...
nou nog 1 maar dan met de tekst: mirah aaaaah hypnotica
moet deze platen hebben voor onze oldschoolverzameling maar ben er nog tot heden niet achter hoe ze heten.......
en wat zijn volgens jullie nou echte parkzichtplaten en bedoel niet de standaard classics die je overal hoor maar echte parkblijvers
groeten ferry
1992 a 93
geloof dat t die tijd was,het was altijd rond 4en wanneer ze net de wat hardere stijl gingen draaien...........
ja echt van die vergeten plaatjes
humping jumping
Volgens mij is het 93/94 come on and humping jumping, come on and humping jumping with me...are you with me...are you with me...is het deze? Of zit ik helemaal verkeerd maar dit was wel in de hardere tijd....
Kijk hier ff, hier kan je er genoeg vinden en let dan vooral op PSYCKODJ die kent ALLE masterlijke platen bij naam....
https://partyflock.nl/topic/816908
Pump It- Yvette
Liquid- Sweet Harmony ....UBER GEIL
En een plaat waar ik de titel niet van weet....I wanne be you're cloudy so happy in the sky...
En natuurlijk...Hold that sucker down .....KIPPUHVELLLLLL
laatste aanpassing
Die staan allebie op de live tape van 6-1-1994
KIPPPUUUUUVELLLLLL TAPE.....prrrrrrrrrrrrr.
MrPark's favo live tape
En de mijne
is nu op skivakantie
donateur
Gister maar weer eens reclame gemaakt in de Outland
doe hem zaterdag aan naar pauls verjaardag in foutland
KIPPPUUUUUVELLLLLL TAPE.....prrrrrrrrrrrrr.
was lache man want ik zat nog op sgool en dan in de pauze tapie aan
mr krik do you have you a son name robin ,yess , iamsorry mr kirk your son is dead Dead how?? He died off a overdose
mr kirk Yess iam sorry mr kirk your son is Reactevate
laatste aanpassing
come on and humping jumping, come on and humping jumping
people lauching people punching loud in the air ofzoiets,.......
haha grappig.
weet niemand die ander 2??
feel the vibration
mirah ah hypnotica??
zeg t maar zoals ik het hoorde,,,,,was ook waus natuurlijk

![[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/4129795.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/4129795.jpg)