4 volgers · 37813x bekeken
| Betreft: | evenement: Parkzicht CD release party, zaterdag 10 februari 2007 om 23:00 |
donateur
en een man als jij heeft gewoon zijn eigen kaarten moeten kopen
Net als iedereen, dat siert iig B2S dat ze iedereen gelijk zien, kunnen anderen veel van leren.
Er zijn 700 kaarten verkocht en ik verwacht net als bij de Park Reunion dat er GEEN guestlist is, dus laat diegene fijn in de waan.
donateur
ook in je eigen aars?
dat is de enige nog die vrij is. Voor de rest zit jij overal tot je ellebogen in.
De gaypalace zit niet ver om de hoek misschien is het wat voor je die avond
laatste aanpassing
donateur
Beetje domme manier dan he
de volhouder
gdv zeg ik keek hier zo naar uit joh.....
het ouwe parkie laat me ook nog s jong voelen haha
de volhouder
ik keek hier gvd zo naar uit joh.........
voor alle mensen die een kaartje hebben en er nooit geweest zijn: JULLIE ZIJN ZO NEP!!!!!!!
ben der gvd echt ziek van wat een tievuszooi
ik wel. Ik hoefde mijn bedje niet uit vanmorgen vroeg
geen kaarten zieltje?
en waarom heb je je vrienden weggehaald van je profiel?
zag toch ook een bekende staan bij je..
Stiekum had je zelf graag ook naar parkzicht gegaan, maar je was gewoon vergeten de wekker te zetten en hebt nu geen kaartje. Je frustratie's reageer je nu hier af
tis gewoon een
laatste aanpassing
donateur
ben der gvd echt ziek van wat een tievuszooi
zal voor je duimen dat je als nog een kaartje krijgt!!!!!
En okee, de organisatie zal heus wel een deel hebben gereserveerd voor sommige doel groepen, maar ik ga ervan uit dat die niet bij die 800 vandaan zijn gehaald, aangezien er altijd nog meer als 800 man naar binnen kan bij parkzicht.. (vroeger dan, in ieder geval...)
dus wel 300 ofzo voor genodigde de rest is in de verkoop gegaan. dussss....
Een beetje maar meer van de dag ervoor....als je Mr. Park en mij meemaakt met zo iets...kost dat je tien jaar van je hart
hahahaha ,schitterend .relax meissie,we gaan er dalijk gewoon een tof feessie van bouwen
ervanuitgaand dat iedereen er 2 koopt
Als ik naar de foto kijk van Psycho DJ dan zie ik er 10
Als die knul nou echt zo'n toffe pik is verkoopt hij een kaartje aan Zwelgje, die meid wil zo graag.
dat siert iig B2S dat ze iedereen gelijk zien,
geen kaarten zieltje?
Leren lezen knul, die heb ik niet nodig
Volens mij hebben dat soort mensen juist geen leven
Juist wel
donateur
en elkaar de ogen willen uitsteken met het aantal kaarten dat jullie hebben gekocht
Leren lezen knul
dat laatste geld dus ook voor jou,
ik heb er 2 nodig en ook 2 gekocht.
maar pleurt lekker naar je eiland en ga ff ergens anders de kachel aanmaken.
ik ken je niet en vele hier ook niet en ik geloof ook niet dat wij je willen kennen, als je dergelijk geruchten op een forum pleurt. Maar ja, lekker achter een behoorlijk anonniem profieltje wegkruipen is wel heel makkelijk. Je hebt zelfs je vrienden al verwijderd sinds gisteren
laatste aanpassing
donateur
dat van jullie gaat niet verder dan tof lullen op pf en elkaar de ogen willen uitsteken met het aantal kaarten dat jullie hebben gekocht. Tering wat een Reuinie
Ze doorverkopen voor een belachelijk idiote prijs
dat laatste geld dus ook voor jou
dat leren lezen geld speciaal voor jou
[
ik geloof ook niet dat wij je willen kennen,
Wel leuk dat je het woord geloof gebruikt. Spreek voor een ander maar wel in twijfel taal
[
als je dergelijk geruchten op een forum pleurt.
We zullen zien, de tijd zal het leren. Verder veel succes met je zielige leventje als bejaarde party flocker
laatste aanpassing
donateur
Verder veel succes met je zielige leventje als bejaarde party flocker
zelfs dat wens ik je niet eens, het succes met JOUW misserig leventje.
Ik mag dan al wat ouder zijn, maar heb in mijn leven tot nu al heel wat meer bereikt en gedaan, dan wat jij in de rest van jouw leven nog zult gaan bereiken !
alle andere hier: een fijne jaarwisseling
2 Cardonos: get a life !
donateur
Ik zit egt dit forum met een lach op me gezicht te lezen .Lees roddels geruchten omtrend de kaartjes en meeste zal wel puur uit frustratie gaan .Normaal heeft b2s gastelijst plaatsen maar voor zowel parkzicht in maasgebouw als parkzicht straks in feb hebben ze dat niet omdat de vraag naar kaartjes gewoon bizar groot is .Tuurlijk zullen ze genodigden hebben is ook een cd relaese.Uit de 3 min van gister kunnen we gewoon maar 1 ding opmaken
Parkzicht the legend leeeeeeeeeeft gewoon nog bij iedereen
en ga ff ergens anders de kachel aanmaken
Minder naief zijn had jou en je vrouw wel gesiert. B2S is een commercielle organisatie die het niet boeit wie de kaarten koopt en wie er op het feest loopt
Het gaat erom dat de kaarten worden verkocht en dat het feest probleem loos verloopt en niet te vergeten dat er winst wordt gedraaid. Dus ouwe denk niet als je iemand kent als je enkel zijn hand schud
Ik mag dan al wat ouder zijn, maar heb in mijn leven tot nu al heel wat meer bereikt en gedaan
Maar ouwe blijf in die waan
Bij sommige ook om er een slaatje uit te slaan. Nietwaar Psychodj
Juist wel dat van jullie gaat niet verder dan tof lullen op pf en elkaar de ogen willen uitsteken met het aantal kaarten dat jullie hebben gekocht. Tering wat een Reuinie
zeik toch niet heb netjes één kaart dus dat klopt niet wat je zegt
Ik mag dan al wat ouder zijn, maar heb in mijn leven tot nu al heel wat meer bereikt en gedaan, dan wat jij in de rest van jouw leven nog zult gaan bereiken !
alle andere hier: een fijne jaarwisseling
Jij ook lieverd
To Cardonos....Kan jij niet gewoon ff stoppen met ADEMEN...of gewoon een lawinepijl op je raam plakken
PIPO...
Jammer dat ik dit op oudjaarsdag moet zeggen

Iedereen die ik nog een pb moet sturen gaat vandaag helaas niet meer want zit aan me limiet
dus morgen weer....
Iedereen een waanzinnige jaarwisseling en maak er wat van moppie's
Hele dikke
Jammer dat ik dit op oudjaarsdag moet zeggen
hahahaha ,schitterend .relax meissie,we gaan er dalijk gewoon een tof feessie van bouwen
Iedereen die ik nog een pb moet sturen gaat vandaag helaas niet meer want zit aan me limiet
Hele dikke
laatste aanpassing
donateur
jij ook moppie je was egt me model 2006
of gewoon een lawinepijl op je raam plakken
in ze reet lijk me beter plan
oldschoolgangsta ;) Heb je net een pb gestuurd
Hoop dat het wat is voor je
was er al meebezig thanks
donateur
fijne jaarwisseling allemaal en pas op met het vuurwerk
jij ook he
kom net thuis van me werk
joh moest je werken klote baas heb je joh
heb jij een kaart voor park tiepmiepje ??/
zou ie al dronken zijn hahahahahaa
whahahah vraag is denk ik of hij nuchter isO:)
jah kan eindelijk weer een keer lopend naar een feestje
lopend?? denk eerder rollen
whaaaaaaaaaaaaaa ik heb misschien kaarten hopla
whoehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei
feeeeel the vibe
feel the bass come on
wat kan dat lang duren als je een mailtje terug verwacht
weet iemand alles van....
hoop het voor je