| Betreft: | evenement: Qlimax, zaterdag 25 november 2006 om 21:00 |
Ik hoor veel mensen over dat het zo stil stond, maar daar heb ik nou echt bijna niks van meegekregen...
Na rutless, showtek, die volgens mij geen idee hebben hoe een feestje opgebouwd moet worden. Knalde er gelijk hard in, wat ik dus jammer vind. Want vanaf dat moment ging het al zo hard dat ik zeker wist dat ik de muziek zwaar eentonig zou gaan vinden later op de avond.
En dat was ook zo. Ik kan me absoluut niet vinden in die nieuwe hardstyle Lijkt wel hardcore zo hard, en zeer inspiratieloos. Allemaal platen met de zelfde opbouw, stil laten vallen (heel irritant), en met een tjingel tjangel melodie opbouwen naar een klimax... whoppa dikke hardcore achtige bass erin. En dat plaat na plaat na plaat enz. enz. Ik had er op een gegeven moment echt zwaar genoeg van!! Vooral toen het tempo steeds hoger ging, en je merkt dat er steeds minder mensen dansen. Hoe sneller de muziek, hoe meer mensen er stil staan, en alleen een beetje met hun hoofd op en neer gaan.
Alleen Tatanka was nog een prettige uitzondering!! Hij draaide erg lekker, met een paar leuke "funky" hardstyle klappers. Donkeyrollers mogen wel eens met iets anders komen. En what the fuck vind iedereen toch altijd zo goed aan die Alpha Twins?? Had stille hoop dat Dana wat hardstyle zou draaien met wat techno invloeden (iets wat wat ze vorig jaar regelmati6g deed), maar dat viel vies tegen. Ben hem toen maar naar huis gepeerd. Had echt geen zin in hardcore.
Had echt geen zin in hardcore.
Ja want hoe harder de muziek, hoe stoerder je bent toch!!
Nou stil staan is misschien niet het goede woord maar normaal zie je heeeel de tijd allemaal handjes in de lucht en met Alpha Twins was dit helemaaaaaal niet zo meer
Q-dance...heeft het gewoon goed voor elkaar
Donkeyrollers mogen wel eens met iets anders komen
kippenvel
pff ben bezig met de foto's 1100 stuks geschoten. Na de 1e selectie nog 509 over
Morgen maar verder gaan
pff ben bezig met de foto's 1100 stuks geschoten. Na de 1e selectie nog 509 over
juist vindt ik ook! Maar dan wordt je gelijk in fout Engels een hippie genoemdai ai ai
Al waren er dit jaar wel meer min puntjes dan de voorgaande jaren!!Zoals binnen feesten en de kluisjes buiten,jonge pubers,te druk en daardoor minder plaats om lekker te dansen
Ik weet niet wat het was, maar ik vond het de jaren ervoor een stuk beter. Doordat er geen podiums waren gebouwd was het veel te druk in de zaal en vooral op de trappen
Druk was het inderdaad maar het enige nadeel daarvan vond ik dat je al een half uur vantevoren moet weten wanneer je moet plassen want anders ... hahahaha