Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Erg jammer al die wannabe's en breezersletjes die de jumpscene aardig voor schut zetten.
Als mensen goed kunnen jumpen is het wel leuk om er naar te kijken . Ik doe het zelf ook wel eens, maar dan meer op een stamp manier.
Uitspraak van ! ! ! !Jump^MF op donderdag 8 februari 2007 om 03:02:
Erg jammer al die wannabe's en breezersletjes die de jumpscene aardig voor schut zetten.
Als mensen goed kunnen jumpen is het wel leuk om er naar te kijken . Ik doe het zelf ook wel eens, maar dan meer op een stamp manier.
mee eens
als ik nu op feestjes kom zie ik van die 14 jarigen (of nog jonger) steeds jumpen, precies net als in dat filmpje, met totaal geen afwisseling.
vooral die duo jump is populairen dan telkens op de zelfde manier.. wordt al gauw irritant.
ik kan t niet en wil t ook niet kunnen!!
KleuterGa jumpen ofzo
Toen was jij ook nog maar een embryo'tje
jumpen is net pogo ...dus irritant
heb ik gedaan kindje
Uitspraak van[PPT]HeegTownMadness [PPT]
op zondag 11 februari 2007 om 04:53:
Toen was jij ook nog maar een embryo'tje
Jumpen zoals het bedoelt is zie je voornamelijk (lees goed: je ziet ze sporadisch in nederlandse discotheken) in de jump tempels in het vlaamse land. the Oh in gavere en Complex in st. niklaas
Beide benen komen los van de grond, want ja het heet tog ook jump. en het bestaat niet uit 5 pasjes die je in het oneindige herhaalt
NL = Tek Jump
B = Flow Jump
Neem niet alles te letterlijk op
inderdaad! wat een oplichters! Pronken met andermans veren
Jah.. grappig om te zien..
maar laat mij maar gwoon lkkr stampe!