Partyflock

Forumonderwerp · 914979
6295x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
ik heb een filmpje gevonden hoe je moet jumpen ;)

zag van de week een vraag op t forum of er een dansschool is waar je kan leren jumpen... vandaar dit filmpje :)

http://video.google.nl/videoplay?docid=-6839519231903242347&q=jump

succes :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 februari 2007 om 03:02:
Erg jammer al die wannabe's en breezersletjes die de jumpscene aardig voor schut zetten.
Als mensen goed kunnen jumpen is het wel leuk om er naar te kijken . Ik doe het zelf ook wel eens, maar dan meer op een stamp manier.

mee eens

als ik nu op feestjes kom zie ik van die 14 jarigen (of nog jonger :|) steeds jumpen, precies net als in dat filmpje, met totaal geen afwisseling.
vooral die duo jump is populair :vaag: en dan telkens op de zelfde manier.. wordt al gauw irritant.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 februari 2007 om 10:11:
Uitspraak van ! ! ! !Jump^MF op donderdag 8 februari 2007 om 03:02:
Erg jammer al die wannabe's en breezersletjes die de jumpscene aardig voor schut zetten.
Als mensen goed kunnen jumpen is het wel leuk om er naar te kijken . Ik doe het zelf ook wel eens, maar dan meer op een stamp manier.

mee eens

als ik nu op feestjes kom zie ik van die 14 jarigen (of nog jonger :|) steeds jumpen, precies net als in dat filmpje, met totaal geen afwisseling.
vooral die duo jump is populair :vaag: en dan telkens op de zelfde manier.. wordt al gauw irritant.

duo vind ik echt achterlijk.. zijn maar 3varianten er op.. zitten sommige mensen bij wedstrijden te zeuren.. waarom is er geen duo wedstrijd.. belachelijk..

afwisseling is nog niet zo erg.. maar ze doen het te vaak verkeert of het klopt niet helemaal..

Waarschuw beheerder
op dit filmpje ziet het er ook niet leuk uit:) doe het zelf niet maar vind het wel lache eruit zien bij mensen die het wel kunnen!

Waarschuw beheerder
jump is gewelidg.. maar trekt tegenwoordig allemaal van dat hele jonge grut..

en pff.. heel die hype om dat jumpen.. vind het verschrikkelijk.

Do your thing, maar niet zo'n stom iets..

Waarschuw beheerder
haha het puta madre aka bikkembergs beweginkje :lol:
Waarschuw beheerder
Laat de huppelkutjes maar lekker jumpen... blijven de echte mensen hakkuh, kom je die tenminste niet op feestjes tegen:)

Waarschuw beheerder
:lol:

Uitspraak van rgjfddf op zaterdag 10 februari 2007 om 12:17:
Laat de huppelkutjes maar lekker jumpen... blijven de echte mensen hakkuh, kom je die tenminste niet op feestjes tegen

:lol::lol:

Je bent 16 man.. En dan heb je het over echte mensen en hakkuh?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 februari 2007 om 17:28:
Je bent 16 man.. En dan heb je het over echte mensen en hakkuh?

Dat maakt dan weer geen klap uit ;X
Waarschuw beheerder
blijven de echte mensen hakkuh

:roflol:
Die Qleutertjes ook altijd. :lol
Waarschuw beheerder
Laat de huppelkutjes maar lekker jumpen... blijven de echte mensen hakkuh, kom je die tenminste niet op feestjes tegen

Juist

Lonsdeel 4 life!!!!

Ja Lonsdale Hardcore Nee wat nou NEE

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rgjfddf op zaterdag 10 februari 2007 om 17:47:
Dat maakt dan weer geen klap uit ;X

Kom op joh! Toen hardcore echt in was, was jij net uit de luiers! :vaag:
Waarschuw beheerder
Ik vind jumpen echt niks,
maar het schijnt wel heel erg populair te zijn (vooral bij jonkies hoor ik nu :P)
maar iedereen z'n eigen ding wat mij betreft :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vage Nico op zaterdag 10 februari 2007 om 18:03:
:roflol:
Die Qleutertjes ook altijd. :lol

Weer een kansloos iemand die op leeftijd catogoriseert :x

Waarschuw beheerder
Zeg mensen, Ieder z'n Scene ok? Ik sta ook vaak genoeg te STAMPEN! Maar op jumpfeesten moet je nou eenmaal jumpen, dat is hetzelfde bij hardcore. Je bent zielig als je op hardcore gaat jumpen. Ok, op Jump nummers hakken kan nog wel, maar daar zijn de nummers eigenlijk te langzaam voor.

Maar als je nou zo'n Lonsdaler bent, ga dan niet zitten zeiken over dit. Maar hou je bezig met je eigen ding, iedereen die anders is als jou, is geen idioot. Mensen die dat denken, zijn egoïstisch en zelf idioot.
Waarschuw beheerder
jumpen doe je alleen bij hardstyle/jumpstyle!!

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 februari 2007 om 15:51:
Je bent zielig als je op hardcore gaat jumpen.

:yes:

op hardcore , vind ik, hoor je alleen maar te hakkûh of te stampûh!!

ik zal het ook echt niet gaan leren!:nee:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jumpe doek niet aan..alleen maar stampe als een gek en doorgaan...

Waarschuw beheerder
Jumpen hoort gewoon thuis op een jumpfeest klaar :S
Ik erger me echt rot als ik mensen zie jumpen op een hardstyle feest.
Mja wel grappig altijd dat die mensen aan de buitenkant staan, want als ze in de menigte staan worden ze al gauw weggestampt :D
Trap trap, tik, draai, trap trap :z Tuurlijk stampen is ook totaal niet creatief, maar dat kan je tenminste nog doen met een stel mensen op de dansvloer :/ Voor dit slappe gezeik moet je allemaal netjes uit een radius van 2 meter blijven om niet geschopt te worden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vind het wel grappig om te zien hoe die jumpers staan te springen, maar ik geef mij maar lekker hardcore! hakken en stampen is ECHT O:)
Waarschuw beheerder
jumpen is net pogo ...dus irritant :)
Waarschuw beheerder
nou spijt me zeer maar jumpen is NIET MIJN STIJL.
ik ga veel liever HAKKEN.
Uitspraak van sjarrelt op zondag 11 februari 2007 om 22:47:
jumpen is net pogo ...dus irritant

nou spijt me zeer maar jumpen is NIET MIJN STIJL.
ik ga veel liever HAKKEN. en jumpen is absoluut niet het zelfde als POGO. jumpen is iets wat te veel eist en te veel negerachtige invloeden heeft op de dansscene. pogo daar in tegen is gewoon heerlijk lekker los gaan. is dus niet te vergelijken

Waarschuw beheerder
Jumpen (nederlands of goed??) want wat wor je er treurig van als je in nederland uit gaat, en iedereen als een stijve plank staat te line dansen.

ik kan zelf ook niet jumpen zoals het hoort, dus doe het ook niet op een feest. mezelf voor schut zetten doe ik wel op andere tijdstippen.

Jumpen zoals het bedoelt is zie je voornamelijk (lees goed: je ziet ze sporadisch in nederlandse discotheken) in de jump tempels in het vlaamse land. the Oh in gavere en Complex in st. niklaas

Beide benen komen los van de grond, want ja het heet tog ook jump. en het bestaat niet uit 5 pasjes die je in het oneindige herhaalt.

ps. droevigste moment noem ik nog wel jeckell & hyde dansje, kerels denken serieus dat ze de bom zijn met hun HmH dansje, maar worden gewoon met de grond gelijk gemaakt door de gemiddelde kleuter

Alaaf ik ben weer carnavalle
Waarschuw beheerder
Waar een mens zich al niet druk om maakt, het zal me echt een worst wezen hoe iemand danst van mijn part ga je op je kop staan, ik let daar niet op ik heb het dan veel te druk met feesten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :respect: [PPT]HeegTownMadness [PPT]:@ op zaterdag 17 februari 2007 om 18:30:
heb ik gedaan kindje

Schijnbaar niet.. Anders kwam je wel met andere uitspraken!

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 februari 2007 om 17:47:
Uitspraak van :respect: [PPT]HeegTownMadness [PPT]:@ op zondag 11 februari 2007 om 04:53:
Toen was jij ook nog maar een embryo'tje

Rond 1992 was ik toch echt geen embryo meer!

Waarschuw beheerder
Tja, moeilijk te begrijpen soms voor mensen om de naam aan te klikken om eventueel te bekijken wat de naam is, maar ok.

Uitspraak van verwijderd op zondag 18 februari 2007 om 10:46:
Jumpen zoals het bedoelt is zie je voornamelijk (lees goed: je ziet ze sporadisch in nederlandse discotheken) in de jump tempels in het vlaamse land. the Oh in gavere en Complex in st. niklaas

Beide benen komen los van de grond, want ja het heet tog ook jump. en het bestaat niet uit 5 pasjes die je in het oneindige herhaalt

Tja, da kan wel kloppen. Maar al met al, ik vin het een bietje apart. Dat er geen verschillende stijlen van jump mogen ontstaan, in NL zijn ze inderdaad wat stijver, maar daar stampen ze wat harder op de grond. Daar moet het gewoon hard.

In België is het flow, men staat te jumpen en lijken te zweven over de grond. That's the Difference.

NL = Tek Jump
B = Flow Jump

Waarschuw beheerder
:P
Waarschuw beheerder
donateur
ik jump ook wel is
maar alleen als ik de ruimte er voor heb en ze draaie een mooie jump nr

anders stamp ik wel of ga ik hakkuh

hier een filmpje van mij :P

http://www.youtube.com/watch?v=ZsbQI3VkwV8
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 februari 2007 om 14:40:
NL = Tek Jump
B = Flow Jump

dit klopt niet echt, je zou het beter kunnen omschrijven als

NL = Beat jump
BE = Tek + Mellow jump

in belgie wisselen ze voornamelijk de beats en samples kort en snel door elkaar, waardoor je de voor ons nederlanders moeilijke moves krijgt die je daar ziet.

in nederland waar we vooral groot zijn in de hardstyle, en daar ook nog de meeste aanhangers in hebben, is de jump en de wat lichtere vorm van hardstyle nog steeds moeilijk te onderscheiden. (dan heb ik het ook wel over de echt nederlandse productie's)
Waarschuw beheerder
jumpen niet mijn ding ik hak liever. Maar mensen die willen jumpen doe dat lekker op een jumpfeest en niet op een hardcorefeest op hardcore muziek. Dat vind ik wel heel erg irritant. En nog erger de oude nummers van de vroegere hardcorescene noemen ze nu ineens hardjump!!!! Dat gaat er bij mij niet in. Lekker je eigen ding doen,, maar dan wel op de juiste muziek en ga niet de oude klassiekers van vroeger nu ineens hardjump noemen. Beetje jammer....
Waarschuw beheerder
Jah.. grappig om te zien..
maar laat mij maar gwoon lkkr stampe!

Waarschuw beheerder
ik snap niet dat mensen die achterlijke stijl willen leren, jump is voor poten die niet kunnen hakken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardstyle c-tje op maandag 19 februari 2007 om 14:11:
Jah.. grappig om te zien..
maar laat mij maar gwoon lkkr stampe!

mee eens :p
Waarschuw beheerder
Dat vind ik ook dat de vroegere HARDCORE nu opeens hardstyle/jump genoemt, nou ja zeg , maar wel lekker