Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 december 2006 om 14:57:Jouw Rover is niet veel groter hoor
nee klopt
klein maar fijn!
Uitspraak van BlaZe [ JM ] op vrijdag 8 december 2006 om 16:45:Genoeg plek in mijn Citroën
waarvoor?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 december 2006 om 16:34:nee klopt
klein maar fijn!
Niet altijd. Is eigenlijk mijn 1e kleine auto
(Op de kadett welke ik 5 weken heb gereden na dan).
Uitspraak van BlaZe [ JM ] op vrijdag 8 december 2006 om 17:13:Prik een datum
Jou gebakje moet kunnen
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 december 2006 om 17:26:(Op de kadett welke ik 5 weken heb gereden na dan).
5 weken?..
Uitspraak van BlaZe [ JM ] op vrijdag 8 december 2006 om 18:01:Mijn gebakje ?
ja je weet wel, dat ding waar je in rond rijdt
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 december 2006 om 18:04:ja je weet wel, dat ding waar je in rond rijdt
Mijn Citroëntje
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 december 2006 om 17:40:5 weken?..
Toen was ik dat kreng al meer als zat
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 december 2006 om 13:50:Toen was ik dat kreng al meer als zat
das snel
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 december 2006 om 16:34:das snel
Opel Kadett, is dat niet reden genoeg???
1e auto, ik was nog jong en een stuk minder verstand van auto's dan nu
Nog een paar redenen.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 december 2006 om 21:50:1e auto, ik was nog jong en een stuk minder verstand van auto's dan nu
Nog een paar redenen.
heb persoonlijk niks tegen een Opel Kadett,
vind het eigenlijk 1 van de betere type's van Opel..
qua uiterlijk dan he
Maar smaken verschillen...
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 december 2006 om 11:33:heb persoonlijk niks tegen een Opel Kadett,
vind het eigenlijk 1 van de betere type's van Opel..
qua uiterlijk dan he
Ik wilde net zeggen.... al in gereden????
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 09:47:Heb nog eem mooie Opel GT/J staan van 1974.
hoop dat ie mooi staat
Ik vind het helemaal niks...
De enige vette Rovers zijn die waar botsauto's op zijn gebaseerd. Die grote bakken.
Maar die waren zo slecht, dat je ze binnen korte tijd nergens meer zag. 
Ze hebben ook eigenlijk nooit echt een topauto gebouwd, als je het mij vraagt. Niet snel, niet mooi, niet opvallend. Het is het elke keer weer nét niet. Jammer...
Ze hebben ook eigenlijk nooit echt een topauto gebouwd, als je het mij vraagt. Niet snel, niet mooi, niet opvallend. Het is het elke keer weer nét niet. Jammer...
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 10:06:Niet snel, niet mooi, niet opvallend..
kun je wat aan doen he
Dat zou kunnen, maar ik ben van mening dat als de basis niet goed is, het nooit echt een mooie wagen zal worden. Ik kan me zo snel effe geen mooie Rover voor de geest halen en al zou je een 'minder mooie' auto gaan veranderen met body kits of zo, dan wordt dat er in mijn ogen 99 van de 100 keer niet beter op!
Dat je er qua performance wat aan kan doen, da's waar. Maar dan steek ik mijn geld liever in een auto die ik wél mooi vind.
Dat je er qua performance wat aan kan doen, da's waar. Maar dan steek ik mijn geld liever in een auto die ik wél mooi vind.
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 10:16:Mensen snappen mijn interesse voor oude Renaults ook niet
nee begijp ik idd moeilijk
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 10:16:Wat doe je eraan?
niks, gewoon ervan blijven genieten
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 10:16:Lekker doen wat je zelf wilt.
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 10:22:Als de mijne af is, dan ga je het misschien snappen.
5-jaren plan
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 10:49:Als je dit zo ziet, dan denk je dat het nog wel effe gaat duren, ja...
Heb hem al in dat andere topic gezien
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 11:40:Gelukkig is dit de enige plek...
Tis wel een grote plek
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 11:59:Nee, ok. Jij rijdt een relatief nieuwe BMW.
Die is inmiddels dik 10 jaar
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 11:59:Edit: nu een Frod??
Die is gloednieuw. Dus als daar roest op zou zitten zou ik terug gaan naar de dealer

![BlaZe [ JM ]](/images/user/100245_3758840.jpg)