als ik iemand zou vinden die dat deed waagde ik t er misschien op voor de 3de keer christina
Haha ik dacht eerst van die is gek.. Steeds opnieuw zetten..
Maar als mijn piercing uit zou groeien ofzo dan zou ik em echt weer zo snel mogelijk weer zetten
Ik zou een piercing niet snel 2x laten zetten.
Als hij om een of andere reden eruit is óf uitgegroeid dan is dat jammer. Dan denk ik "been there done that!"
Toen ik de christina liet zetten deed ik dat tegelijkertijd samen met een vriendin van mij alleen zij had een clithood deze werdt wél met verdoving gezet (spuitje) .
Volgens mij kan je alles verdoven
Denk ik
er is zelfs nooit aangeboden
Maar als mijn piercing uit zou groeien ofzo dan zou ik em echt weer zo snel mogelijk weer zetten
In theorie wel, maar een clit verdoven lijkt
mij niet zo'n slim plan
Bij mij is alles tot nu goed gegaan
Net als de tong enzo
Ben de eerste tijd niet van plan om er nog meer te zetten, mag niet haha
Pierced Terror Freak, gaat het met jouw piercings
nog een beetje goed??
en me clithood staafje is ook VEEEEEEEL te groot dus ga ik van t weekend ook voor een kortere kijken
Tong kun je prima verdoven hoor, met een spray
Hmm heb altijd gehoord dat dat absoluut niet mag
juwel gaat wel heb alleen vorige week me middelste nek piercing eruit moeten halen..en me linker kant van me navel wil niet echt hij blijft jeuken dus ga vanaond toch maar een zoutoplossing proberen..en verder tsja vanwege de storm van vorige week moet ik een week langer op me septum ringetje wachten en t staafje is gewoon VEEL te groot wat ik nu heb dus irriteerd ook..en me clithood staafje is ook VEEEEEEEL te groot dus ga ik van t weekend ook voor een kortere kijken
maar verder gaat alles nog goed en van t weekend ga ik me tong opnieuw proberen
Je navel jeuken? Is normaal hoor, jeuk is altijd een
goed teken. En een navel geneest egt heel langzaam!
Heel irri idd als iets te lang is, maar het is wel
beter dan dat het te klein is hehe
Nou succes ermee
Jawel hoor Alleen niet met koudspray
De verdoving voor je tong is gewoon de verdoving die
ze wel eens bij tandartsen gebruiken als voor verdoving.
Dus dat mag gewoon
Werkt overigens maar 10min, maar hij is rete sterk haha
Heel irri idd als iets te lang is, maar het is wel
beter dan dat het te klein is hehe
nou mijne is 12mm en ze vind t beter asl ik langs komt als ik denk dat hij te lang is omdat ze t zich niet voor kan stellen
Nou 12 mm is wel erg lang..
Mijne met 10 mm steekt al uit
Maarja zoals ik eerder zei.. Als ik opgewonden ben zittie er precies goed in
Dus miss moet je ook maar 10 mm nemen
Ze is vast niet 1 van de slimsten
Jup.. Maar mijn staafje is ook best wel lang..
Maar als je opgewonden bent dan zwelt het wat op he
En dan zittie er bij mij wel strak in
nou heb m met een wit diamantje erop
nja heb nu nog genoeg ruimte over en verwacht niet dat hij gaat knellen..mocht het wel t geval zijn rag ik m er meteen uit en doe t andere staafje er weer in
Is dat eigenlijk zo?
Maar als je nu dus een clithood hebt, kan je dan ook daarboven nog een Christina late zette? ja toch?
Ja idd, dat is waar... dat lijkt me ook wel niks om m er elke x dr uit moeten halen als je je gaat scheren..
Nou ja, eerst even deze maar een tijdje.. .
Maar die piercingvrouw zei als je m dus liet zetten daarboven (Christina dus) heb je een oppervlaktepiercing en deze kon dus gaan irriteren onder kleding (dus ondergoed ed). Is dat eigenlijk zo?
kan je dan ook daarboven nog een Christina late zette? ja toch?
Ja idd, dat is waar... dat lijkt me ook wel niks om m er elke x dr uit moeten halen als je je gaat scheren..
Nou ja, eerst even deze maar een tijdje..
Maar die piercingvrouw zei als je m dus liet zetten daarboven (Christina dus) heb je een oppervlaktepiercing en deze kon dus gaan irriteren onder kleding (dus ondergoed ed). Is dat eigenlijk zo?
nja heb nu nog genoeg ruimte over en verwacht niet dat hij gaat knellen..mocht het wel t geval zijn rag ik m er meteen uit en doe t andere staafje er weer in
Als ie idd gewoon netjes gezet is en je em
zelf goed onderhoud is er niks mee aan het
handje hoor
Gelukkig heb ik er zelf niet zo'n last van gehad..
Is vrij snel en goed genezen