| Betreft: | evenement: Frenergy, zaterdag 2 december 2006 om 19:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van Franktastic op zondag 26 november 2006 om 23:12:Dat zou uiteraard wel vet zijn als iemand dat voor zou doen.
Mag je binnen gewoon handelen trouwens?
er is wel beveiling
alles lekker in je boxershort stoppen,of in slikken en alles weer snel uit poepen op de wc, dat zijn pas feestjes..
Wie kan ons trouwens de jumpstyle leren?
en we zoeken nog meer kandidaten voor de hak contest! tot nu toe zijn er 6 deelnemers.?lijkt het jou leuk om de Gouden tondeuse te winnen! Doe mee, en misschien maak je wel kans!
Wie kan ons trouwens de jumpstyle leren?
en we zoeken nog meer kandidaten voor de hak contest! tot nu toe zijn er 6 deelnemers.?lijkt het jou leuk om de Gouden tondeuse te winnen! Doe mee, en misschien maak je wel kans!
Je kan je t/m woensdag opgeven.
Dus als je mee wilt doen, wees snel!
Dus als je mee wilt doen, wees snel!
Denk het wel 
Die is er toch het hele jaar...
Uitspraak van Franktastic op maandag 27 november 2006 om 13:50:Die is er toch het hele jaar...
maar dat weten die halve zolen niet juh
Nee klopt, die mongolen van de heuvel geloven daar nog in jah...
Rustig hier...
De heuvel heeft tot 5 uur les zeker?
De heuvel heeft tot 5 uur les zeker?
Uitspraak van Franktastic op maandag 27 november 2006 om 16:56:De heuvel heeft tot 5 uur les zeker?
Busje is niet op komen dagen
nee sorry, had vrij vandaag.. dus geen dienst voor mij!
maar volgens mij collega. hadden de kinderen een mongolevrije maandag! dan spelen ze op de afdeling.
Ik wil trouwens wel wat kandidaten voor de hak contest... of zijn jullie bang ???
maar volgens mij collega. hadden de kinderen een mongolevrije maandag! dan spelen ze op de afdeling.
Ik wil trouwens wel wat kandidaten voor de hak contest... of zijn jullie bang ???
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 november 2006 om 20:42:Hoeveel zal het drinken kosten ?
je ken beter drugs nemen, veeeeeeeeeeeeeeeel goedkoper
en waarschijnlijk ook nog makkelijker aan te komen dan drank daar op dat kienderfeest
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 november 2006 om 20:59:je ken beter drugs nemen, veeeeeeeeeeeeeeeel goedkoper
en waarschijnlijk ook nog makkelijker aan te komen dan drank daar op dat kienderfeest
Jij ook met je drugs steeds
Ik denk dat ik mijn eigen prijs maar ga winnen...
Ja, ik denk dat ik ga voor de gouden tondeuse, alhoewel ik een nieuw trainingspak nodig heb. laat ik iemand anders wel eerste worden.... !!HOP HOP HOP iedereen met frenergy een kale kop!!!
ja oke, dan LAAT ik jou eerste worden.. matthijs maakt opzich ook wel een goede kans. en die andere mongooltsies dan??waarom doen die niet ff meee
Stelletje slappelingen zijn het.
En hier maar een grote mond..
ja indd stel laffe honden, vuile afgebefte in de fik gestoken door homos genomen nsberssssss, die sex hebben met een halfverlamde eekhoorn!
Uitspraak van Franktastic op maandag 27 november 2006 om 23:46:Stelletje slappelingen zijn het.
We'll see.
Maareh.. waar blijven de filmpjes?
laatste aanpassing
Ben je scheel ofzo? 
Uitspraak van Franktastic op dinsdag 28 november 2006 om 00:18:Ben je scheel ofzo?
Zal jou een zorg zijn.
laatste aanpassing
zozozozo.. komt straks een online rel hiero ofniet
Uitspraak van Silver Nikan op dinsdag 28 november 2006 om 03:28:Zal jou een zorg zijn.
Indd, kan mij verder geen ruk schelen of jij scheel bent ofniet...
Ik vind het veel erger dat je van de onnozele dingen post.
Dat je zo'n heuvel-jong bent wisten we al...
Uitspraak van Franktastic op dinsdag 28 november 2006 om 13:21:Ik vind het veel erger dat je van de onnozele dingen post.
Dat moet jij weten.
Zorg jij dat je je hak wedstrijdje maar afmaakt.
laatste aanpassing
Uitspraak van Silver Nikan op dinsdag 28 november 2006 om 14:12:Dat moet jij weten.
Zorg jij dat je je hak wedstrijdje maar afmaakt
whaha, en dan durft ie geen grote bek te geven hoor
Hij zou eerder bang voor jou als voor mij moeten zijn 
Uitspraak van Franktastic op dinsdag 28 november 2006 om 14:36:Hij zou eerder bang voor jou als voor mij moeten zijn
Ja ok, ik ga gewoon op m zitten
Nou jij weer
Watte?